SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTDOJW SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit verandert nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Voorstel meet!
Kom met een voorstel en neem iedereen op sleeptouw
Statistieken:
Met dank aan Piles voor de Stats
Een aantal users spelen ook graag Wordfeud. Een spel voor alle bazen-telefoons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordfeud (fok username):
makkie88 ( makkie88 )
Vincent987 ( lipjes )
spaceinvadersz ( spaceinvaders )
n-ikie - ( Joysa )
Frambeaus - ( Moeraskat )
WAHRHEIT - ( WAHRHEIT )
Freaky-M - (Crazy-M)
apteltaartje - (kruidkoekje)
De_Dakgoot - (De_dakgoot)
Ja maar.. ik wil ook Wordfeud spelen maar ik heb geen bazen-telefoon![]()
Dan kun je hier heen: http://youwave.com/SPOILER: WF Competitie regels, speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Dat dusquote:beetje gevoelig?quote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
ja...quote:
heb al 2 plakken cake, broodje kebab, 2 boterhammen ham/kaas en wat kruidnoten op
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
ik ben een gevoelige poesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
[..]
beetje gevoelig?![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
sorry...quote:ze had net ook al een eargasmquote:[..]
beetje gevoelig?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nou ga ik zometeen vreten bij de AH/C1000 halen, jouw schuldquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry...
[..]
ze had net ook al een eargasm
en oeh
alweer zo'n voorzetquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou ga ik zometeen vreten bij de AH/C1000 halen, jouw schuld
en oehheul niet... je bent een volwassen vrouw, best in staat om eigen beslissingen te nemen
Cryptic words meander
Now there is a song beneath the song
One day you'll learn
You'll soon discern its true meaning
An interesting detachment
A listless poem of love sincere
Desire, despair
Overlapping melodies
It's not a love song...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:beetje spits laat geen voorzet lopen
Rijdende rechter
Ik ga tegen de cassiere zeggen dat het jouw schuld is, omdat je alles alleen op hebt gegetenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]heul niet... je bent een volwassen vrouw, best in staat om eigen beslissingen te nemen
Ik beweer nergens dat het een waarheid is
Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik durfde het niet aan om hem in te koppen.
but pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeease baby pleeeeeeeaseeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
eens.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga tegen de cassiere zeggen dat het jouw schuld is, omdat je alles alleen op hebt gegeten
Ik beweer nergens dat het een waarheid is
en dat hij alle muppet punten heeft gestolon
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jij bent vrouw, jij kunt dat ongestraft doenquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Kan ik meer ongestraft doen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent vrouw, jij kunt dat ongestraft doen
opennnnnnn your eyesssssssssssssssss and catch my diseaaaaaaaaaaaaaseWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
6 keer proberen te parkerenquote:
hallo oogkapjequote:!!
geef even een lijstje door danquote:Heb ik niet nodig, lukt 9 van de 10 keer in 1 keerquote:
liegen is slechtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga tegen de cassiere zeggen dat het jouw schuld is, omdat je alles alleen op hebt gegeten
Ik beweer nergens dat het een waarheid iszing maar weer door me heenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
but pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeease baby pleeeeeeeaseeeeeeeeeeeeeeeeee
hee, zit je niet met dv in de gevangenis?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
liegen is slecht
[..]
zing maar weer door me heensorry ...
gebruik je eigen creativiteit maarquote:
maar ik lachte door je gezang heenquote:
de rijdende rechter was echt grappig deze keer...
Watquote:Hoezo datquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, zit je niet met dv in de gevangenis?Hopelijk laat ze haar zeepje niet vallen.
![]()
owquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar ik lachte door je gezang heen
de rijdende rechter was echt grappig deze keer...![]()
k zong dus wel voor je he
wat?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat
[..]
Hoezo datHopelijk laat ze haar zeepje niet vallen.
weet niet. is zij als enige weg dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat
[..]
Hoezo datHopelijk laat ze haar zeepje niet vallen.
Ik stink
ik zou wel met dv in de gevangenis willen zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, zit je niet met dv in de gevangenis?![]()
![]()
Waarom zou ze in de gevangenis zitten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet niet. is zij als enige weg dan?Oh niks hihiquote:![]()
![]()
![]()
![]()
ik word daar altijd zo opgewonden van hequote:![]()
![]()
Ga je mee douchen?quote:In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
maar hoe moet ik je ziekte vangen dan?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom zou ze in de gevangenis zitten?ik bedoel dr ban
Hij is wel in dezelfde provinciequote:
quote:is goed. ben over een kwartiertje klaar met werken
Dat scheelt alquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hij is wel in dezelfde provincie
Als je het aan mij zou vragen, zou je nog wel een paar uur in de wind stinkenquote:
* Moeraskat gaat voor Ladylike staan en begint zachtjes en onzeker te zingen''
That Ladylike girl
That brought me low
She had that skin so fine and red lips rose-like now
Her mouth was wide
And sweet as well
And now relentless hours of dreaming up her smell ''..
* LL gooit MK op bed en laat oksel ruikenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:02 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat gaat voor Ladylike staan en begint zachtjes en onzeker te zingen''
That Ladylike girl
That brought me low
She had that skin so fine and red lips rose-like now
Her mouth was wide
And sweet as well
And now relentless hours of dreaming up her smell ''..
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL gooit MK op bed en laat oksel ruiken![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie zijn wel heel erg vuig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL gooit MK op bed en laat oksel ruiken![]()
![]()
ben je gedegouteerd misschien ?quote:
wacht wacht. ik kom eraan!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL gooit MK op bed en laat oksel ruikenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dat dacht ik nou ookquote:![]()
Dit is nog nietsquote:
nouquote:preciesquote:
Een klein beetje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben je gedegouteerd misschien ?
Ik ben bang dat ladylike nu gaat beginnen over het lekken van bepaalde zaken uit bepaalde plekken.![]()
![]()
Vrouwen lekken. Punt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een klein beetje.
Ik ben bang dat ladylike nu gaat beginnen over het lekken van bepaalde zaken uit bepaalde plekken.
willewuiterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een klein beetje.
Ik ben bang dat ladylike nu gaat beginnen over het lekken van bepaalde zaken uit bepaalde plekken.zoiets zeg je niet
noem jij mij nu dikquote:
hm?
HHHNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGGGG
onbeschofterikquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hecht je zoveel waarde aan mijn oordeel?quote:
Natuurlijk niet, slank schatjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
noem jij mij nu dik
hm?
HHHNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGGGG.
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, slank schatje.
ik schrok alwat alleraardigst van u
Nog 4 minuten
Zeg maar jij, ik ben minderjarig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik schrok alwat alleraardigst van u
![]()
heel erg minderjarig zelfsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zeg maar jij, ik ben minderjarig.
Dus we moeten onze taal aanpassen
ow je bent op schrikkeldag geborenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zeg maar jij, ik ben minderjarig.wat schattig
mag ik je aanraken? heel even maar
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ow je bent op schrikkeldag geborenwat schattig
wat ben je toch een heldin
Is strafbaarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dromenvangertje is 16 hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heel erg minderjarig zelfs
Dus we moeten onze taal aanpassen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nog 1, dus ik wens jullie allen een prettig weekend
quote:zoveel eer. Dank u o waarde MaleDuck, dit raak mij diep in mijn tere hartje
ik zal dit compliment voor alijd koesteren.
oeps ja sorry..quote:
* Moeraskat kijkt terug naar ladylike en likt over dr snotgoot
joa, maar die zien we hier de komende 2 weken toch nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dromenvangertje is 16 hoor.
[..]
prettigweekend lievelingseendquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef MaleDuck het volgende:
Nog 1, dus ik wens jullie allen een prettig weekend
Doe dat, dan ga ik nu weekend vierenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]zoveel eer. Dank u o waarde MaleDuck, dit raak mij diep in mijn tere hartje
ik zal dit compliment voor alijd koesteren.
![]()
16 zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dromenvangertje is 16 hoor.
[..]
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Fijn weekendquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Doe dat, dan ga ik nu weekend vieren![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
joa, maar die zien we hier de komende 2 weken toch nietOk.quote:![]()
Ik ga eens de salami halen voor op de pizza
postveranderaarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Alles kunnen maken en niet als volwassene worden vervolg(op moord na dan)
jij kan echt niet alles maken meneertje![]()
ja nou als ik over de stoep fiets krijg je als nog een boete van een dikke gemeente ambtenaarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Alles kunnen maken en niet als volwassene worden vervolg(op moord na dan)
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
maak me gekquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:18 schreef Ladylike het volgende:
en ook als je door rood looptquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ja nou als ik over de stoep fiets krijg je als nog een boete van een dikke gemeente ambtenaarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
that reminds me: ik ben mn boodschappenlijstje vergetenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:18 schreef Ladylike het volgende:
ik ook van jouquote:
Gemeente ambtenarenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ja nou als ik over de stoep fiets krijg je als nog een boete van een dikke gemeente ambtenaar
Ambtenaren sobersoJij houdt van dominante SM?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
postveranderaar
jij kan echt niet alles maken meneertje![]()
![]()
![]()
doe ik tochquote:
broodquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
that reminds me: ik ben mn boodschappenlijstje vergeten
beleg
avond eten
bier
drinken
fruit
pleepapier
keukenrol
vaatwastabletten
bakboter
kaas
eieren
pasta
rijst
aardappelsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jij houdt van posthis sherlocken ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gemeente ambtenaren
Ambtenaren soberso
[..]
Jij houdt van dominante SM?
ik zei dat, zodat het leek of je me dat nog niet maaktequote:snap dat dan
nu heeft iedereen mij door
ik ook van jouquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat is dat?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij houdt van posthis sherlocken ?![]()
![]()
bijna goed, thnxquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
brood
beleg
avond eten
bier
drinken
fruit
pleepapier
keukenrol
vaatwastabletten
bakboter
kaas
eieren
pasta
rijst
aardappels
graag gedaanquote:
ik hou niet van dreadlocksquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
[..]
Er is genoeg Murdera liefde voor iedereen.
everybody needs a little lovin..quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dan moet je ook niet zeiken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
everybody needs a little lovin..![]()
![]()
daar heb ik nog mee op het podium gestaanquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik nog mee op het podium gestaanik had een bandshirt en ben vet uit mn dak gegaan toen
oh maar ik moet wel gruwelijk..quote:
knoop erinquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat optreden ben jij waarschijnlijk niet bij geweestquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik had een bandshirt en ben vet uit mn dak gegaan toen
anders had je wel gezien
Bandshirtsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik had een bandshirt en ben vet uit mn dak gegaan toen
![]()
![]()
t was in x.ini.x zonder puntjes, maar googlequote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat optreden ben jij waarschijnlijk niet bij geweest
anders had je wel gezienWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oh geen idee. ik heb ze zo vaak live gezien.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
t was in x.ini.x zonder puntjes, maar google
een klasgenootje van me neukte de zangerReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
mja leuke tent hur, oud rock cafequote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh geen idee. ik heb ze zo vaak live gezien.
een klasgenootje van me neukte de zangerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wutquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een klasgenootje van me neukte de zanger/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
problem ?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
een meisje, die in dezelfde klas zat als gianni61, had op regelmatige basis geslachtsgemeenschap met de zanger van dreadlock pussyquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een meisje, die in dezelfde klas zat als gianni61, had op regelmatige basis geslachtsgemeenschap met de zanger van dreadlock pussy
nu naar huis.
prettig weekend.
of tot straks
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een meisje, die in dezelfde klas zat als gianni61, had op regelmatige basis geslachtsgemeenschap met de zanger van dreadlock pussy![]()
![]()
![]()
ik heb toch geen beurten meer in triple town.. dus weer ff FOK!'en tot het metertje vol is
Ik ook nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:11 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb toch geen beurten meer in triple town.. dus weer ff FOK!'en tot het metertje vol is
fb & mobiel niet
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
naaiballenquote:
op mn mobiel heb ik onbeperkte beurten en ik heb 2 facebook accounts
Hoe kom jij aan onbeperktquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
naaiballen
op mn mobiel heb ik onbeperkte beurten en ik heb 2 facebook accounts
zeaumaawrquote:
grrr. ik ben weer 10x aan de beurt met wordfeud
IB4 dat rijmt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
uitbreidingsapp gekochtquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij wil toch ook de spannende truukjes zien van mk?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij wil toch ook de spannende truukjes zien van mk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]ohhaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik ben de TSquote:
blije scharrelschaapjes in je TS u_uquote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
ja maar.. nou.. jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat wel geil
this is the happy house, we're happy here in the happy house and we have fun fun fun lalalalalalaquote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:11 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
DOE NIET TOF MATTIEquote:
ga wat eton danquote:
watquote:k moet de tijd doden
Waarom ben je boosquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
DOE NIET TOF MATTIE
[..]
ga wat eton dan![]()
![]()
zomaar doe jequote:tegen mij, daar word ik verdrietig van
drommels drommels, verdomd als het niet waar is. Daar loopt en Drommeldaris over het zeeeeeeebraaaaaaaapad.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat is ook een vraag die ons ook al een tijdje wakker houdquote:
je bent een drommeldaris, die hebben een bultquote:
dat we uberhaupt nog wakker zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat is ook een vraag die ons ook al een tijdje wakker houd
Oh sorryquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zomaar doe jetegen mij, daar word ik verdrietig van
![]()
![]()
als je 3 min 4 doet hoeveel je dan uberhaubt..... hoeveel je dan uber-haubtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat we uberhaupt nog wakker zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyy
BWAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je 3 min 4 doet hoeveel je dan uberhaubt..... hoeveel je dan uber-haubt
je bent zelf creatiefquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
daar moest je wel om lachen he, sletje, nou ? zo ja DOE HET IN JE FOBO. zo nee post dan niet zulke plaatjes.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHA
[ afbeelding ]![]()
moet ik lachen in m'n fobo?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
daar moest je wel om lachen he, sletje, nou ? zo ja DOE HET IN JE FOBO. zo nee post dan niet zulke plaatjes.![]()
Dankquote:Watquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
k zal jou eens creatief u_u![]()
![]()
jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
moet ik lachen in m'n fobo?goed gesnopen
ok, gedaanquote:geen idee, ik ben dronken van de kouquote:
Ik ben dronken van jou.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok, gedaan
[..]
geen idee, ik ben dronken van de kou![]()
drommeldaris is mn vrindWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
lololololol je keek te diep in het po....... glaasjequote:
vieze po... glasbakquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lololololol je keek te diep in het po....... glaasjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ieder zn dingquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ging terug kijken of ik dat echt had getyptquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ging terug kijken of ik dat echt had getypt
Oequote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lololololol je keek te diep in het po....... glaasje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ging terug kijken of ik dat echt had getypt![]()
![]()
![]()
ik lach je toequote:
ik ben al gestopt met lachenquote:
weet jij niks vanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent veul mooier hoor als je lacht![]()
![]()
was het maar door dat soort redenenquote:
KOUD GEAKKKK
was hij zo heftigquote:?
k ga ff dokter Deen kijken
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW h :(![]()
Je kan niks bedenken?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat is ook een vraag die ons ook al een tijdje wakker houd![]()
![]()
Je krijgt een nieuw schema? van wie?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik krijg zo een nieuw schema![]()
Hallo
Mijn broertje kan ook echt niksik vraag hem even om wat op te halen bij de apotheek, vergeet ie het waardoor ik net door de kou na een hele dag school nog naar de apotheek moest racen
![]()
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com![]()
Sooph.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:34 schreef Sooph het volgende:
Hallo
Mijn broertje kan ook echt niksik vraag hem even om wat op te halen bij de apotheek, vergeet ie het waardoor ik net door de kou na een hele dag school nog naar de apotheek moest racen
![]()
![]()
'
Hij is het waarschijnlijk niet vergeten, hij had gewoon geen zin.![]()
P_Zquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Sooph.![]()
'
Hij is het waarschijnlijk niet vergeten, hij had gewoon geen zin.
Ja. Dat denk ik ook. Waardeloos jong
Mijn vader vraagt soms ook aan me of ik na m'n stage nog even naar de apotheek oid wil gaan. Fuck dis shit denk ik dan gewoon dan zeg ik dat ik het ben vergeten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:36 schreef Sooph het volgende:
[..]
P_Z
Ja. Dat denk ik ook. Waardeloos jong![]()
geen inloopkast?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Even spammen
[GRATIS] Kleerhangers/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Wat ben jij stoerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mijn vader vraagt soms ook aan me of ik na m'n stage nog even naar de apotheek oid wil gaan. Fuck dis shit denk ik dan gewoon dan zeg ik dat ik het ben vergeten.
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wil je een injectie van mijn stoerheid?Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat je wat van mijn bloed krijgt ingespoten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:41 schreef Sooph het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?![]()
Oh, is dat niet een beetje gevaarlijk?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat je wat van mijn bloed krijgt ingespoten.
Ik heb toch geen enge ziektes.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:43 schreef Sooph het volgende:
[..]
Oh, is dat niet een beetje gevaarlijk?![]()
![]()
Oke, nou dan is het goedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb toch geen enge ziektes.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
* Plastic_zak Injecteert 0.5 liter bloed van zichzelf in Sooph
P_z dat is niet zo baasquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Omg ik heb zo'n dikke puist op m'n arm, net zo groot als 1 euro.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
nu heb je hivquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Omg ik heb zo'n dikke puist op m'n arm, net zo groot als 1 euro./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Beach!
quote:
Vandaag vrij.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Beach even een vraagje G? heb jij geen scorro of werk ofzo :Sfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
pallets sorteren doet iequote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oh, wat doe je voor werk matti./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Sportschool?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik weet niet of ik nog 1 of 2 weken naar school moet.![]()
![]()
nectar zn zin. dan post ik hier ook wel ff
soophje, wat zie ik nou?
Blijkbaar word ik Beach z'n vriendinquote:Of bedoelde je dat niet?
Ik hoor het nu ook voor het eerstquote:![]()
omg de reeks word over genomen door ONZWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
was ik al bang voorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Oei, het blijft angstvallig stil.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Omdat UDOWU gesloten is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
omg de reeks word over genomen door ONZ![]()
Waarom eigenlijk?quote:
iddquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
omg de reeks word over genomen door ONZ![]()
ik kom wel weer terug als het voorbij is
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
echt of wa ..quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
laaaaaaaaaaaaat me niet alleeeeeeennnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
ik kom wel weer terug als het voorbij is
Nergens voor nodig toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
ik kom wel weer terug als het voorbij is![]()
Niet zo flauw doen, ik kom hier wel vaker (alleen met heel grote tussenpozen).
En als het blijkbaar echt te erg is, maak een post in feedback zodat er van hogerhand wat aan gedaan kan worden.
En voor nu een liedje.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
ik ben er nogquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
laaaaaaaaaaaaat me niet alleeeeeeennnnnnnnnnnn
je post inderdaad eens in de 5 maanden 1 keer jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:01 schreef Beach het volgende:
Niet zo flauw doen, ik kom hier wel vaker (alleen met heel grote tussenpozen).
En als het blijkbaar echt te erg is, maak een post in feedback zodat er van hogerhand wat aan gedaan kan worden.
En voor nu een liedje.
Ja
SV.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond, is het hier leuk?Tuurlijk is het hier leuk.
![]()
SVquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond, is het hier leuk?
blijft het voor altijd dicht of?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
SVquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond, is het hier leuk?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Forum Opties Forumhop: Hop naar: