X2quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:26 schreef V1z0R het volgende:
Sowieso
Maar deze foto is gewoon awesome!
[ afbeelding ]
Als we op dit moment maar 1 kat hadden gehad, ja, dan had ik serieus interesse gehad. Maar die twee kerels van mij zijn voorlopig genoeg. Moet al genoeg muizen vangen in huisquote:Op zondag 11 maart 2012 20:07 schreef komrad het volgende:
ik ben ff nieuwsgierig, zijn er FOK!kers die aangegeven hebben serieus interesse te hebben?
en nee, het is geen verkapte 'ik wil er een adopteren' post want katten zijn niet mijn ding
Haha, zal aan de foto en de grootte van de kittens liggen denk ik, want voor een Noor is Raki juist erg rankquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:54 schreef Holyme het volgende:
Wat zijn ze toch schattig, en mooie foto's!![]()
Maar bij deze foto zijn het toch echt moeders chubby achterpootjes die m'n aandacht trekkenMisschien ligt dat aan de foto, maar zo'n pootjes vind ik zo lief en knuffelig en aaahw enzo
[ afbeelding ]
Hopelijk gaat het snel beter met de pootjes van Cassie en heeft ze niet teveel last van de tape.
Het scheelt als je allebei fotograaf bentquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:40 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Fijn dat het goed gaat, hopelijk trekken Cassie's pootjes ook snel bij.
En wat maak je een mooie foto's
Ik ben benieuwd naar de ingetapete pootjes. Bij een vorig nestje heb ik het ook moeten doen maar dat was voor mij en het kitten niet zo'n succes. Na 2 dagen en diverse nieuwe pogingen heb ik de zooi eraf gegooid en hij wandelt nu gelukkig evengoed met vier rechte pootjes door het leven.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:24 schreef An24 het volgende:
Niemand heeft nog een officiële optie. Wel komen er meerdere mensen kijken over drie weken. Ik kan je als nummer zes op de lijst zetten vaiz?! Als mensen afzien (wat vaak gebeurt), kom je vanzelf aan de beurt. Moet je wel even je naam en (email) gegevens pmmen, dan kan ik je op de hoogte houden.
Net terug van de dierenarts. Ze zijn allemaal heel gezond. We hebben van twee kittens de achterpootjes getapet (Cheiron zwemt ook een beetje). Over een paar dagen zal het al veel beter moeten gaan.
Mjah, bij Cheiron blijft het zitten, maar Cassi doet moeilijk. Al twee keer opnieuw moeten doen, daardoor wat meer stress dan normaal. Raki heeft het helemaal gehad met het gefrunnik, dus hopelijk blijft het nu even zitten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de ingetapete pootjes. Bij een vorig nestje heb ik het ook moeten doen maar dat was voor mij en het kitten niet zo'n succes. Na 2 dagen en diverse nieuwe pogingen heb ik de zooi eraf gegooid en hij wandelt nu gelukkig evengoed met vier rechte pootjes door het leven.![]()
En het is te zien dat jullie fotograaf zijn, betere foto's dan de mijne.
Hij valt wel op en volgens mij weet hij dat!quote:
Ja, het worden al echt katjes!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:23 schreef An24 het volgende:
ja he!? het is leuk om te zien dat ze met twee weken oud al karakters laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |