Uiteraard. Enige is dat die tijger Hobbes heette en de jongen Calvin, maar close enoughquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Calvin!![]()
Van Hobbes?
En ik ben fan van deze!
Het past alsnog goed, hij straalt dezelfde ondeugd uitquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:03 schreef freud het volgende:
[..]
Uiteraard. Enige is dat die tijger Hobbes heette en de jongen Calvin, maar close enough.
Een volgende nestje? Je bent welkom hoor. Neem je die vent van je ook mee? Kennismaken en zulks.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:51 schreef Chell het volgende:
Ik willllllllllll eentje! Vriendje zit hier naast me op de bank ook te smelten, gunstig :p Jammer dat het nu echt nog niet kan, een kat erbij.
An, mag ik wel ff komen knuffelen binnenkort??
Nooit doen, nooit! Want voor je het weet zit je met een extra kat opgescheeptquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Een volgende nestje? Je bent welkom hoor. Neem je die vent van je ook mee? Kennismaken en zulks.
Ik vrees dat Chell zich niets van je opmerking gaat aantrekkenquote:Op woensdag 4 april 2012 07:52 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nooit doen, nooit! Want voor je het weet zit je met een extra kat opgescheept
(tenminste, ik wel... ik vond het al vreselijk om naar het asiel te gaan en daar al die katten (minus 1) te moeten laten zitten!)
Ja he! Maar ik denk dat Calvin al naar een ander gaat. Geen zorgen, gelukkig zijn er voldoende bevriende fokkers die ik aan Vaaiz kan koppelenquote:Op woensdag 4 april 2012 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
Calvin en Vaaizor, sitting in a tree
Jullie zijn voor elkaar gemaakt
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja he! Maar ik denk dat Calvin al naar een ander gaat. Geen zorgen, gelukkig zijn er voldoende bevriende fokkers die ik aan Vaaiz kan koppelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |