Grote kans dat ik gewoon een europese korthaar neem uit uit asiel maar een raskat is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:04 schreef An24 het volgende:
Klopt. Raki is wel een Noorse boskat, maar qua tekening ook een lapjeskat : Officieel een blotched, black tabby met witHaar kittens kunnen dus ook lapjes zijn.
Als je je kat gewoon op straat wil laten lopen, wordt een raskat sowieso lastig. Veel raskatten worden makkelijk gestolen. Daarom raden de meeste fokkers aan om je tuin of balkon af te zetten.
Is ook een goed idee! Zoals Nytro al aangeeft: er zitten er ook genoeg in het asiel. Het is ook niet mijn bedoeling om met dit topic kittens te slijten, dat lukt sowieso wel. Overigens ken ik de burmees wel, maar een burmilla zegt me niets!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Grote kans dat ik gewoon een europese korthaar neem uit uit asiel maar een raskat is ook wel leuk.
M'n ouders hebben een burmees en een burmilla, leuke beesten.
Burmilla is een kruising tussen een Burmees en een Chinchilla pers, die van m'n ouders is spierwit en alleen de puntjes van z'n haren zijn zwart, dat geeft een beetje een huskey effect, erg mooi om te zien.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Is ook een goed idee! Zoals Nytro al aangeeft: er zitten er ook genoeg in het asiel. Het is ook niet mijn bedoeling om met dit topic kittens te slijten, dat lukt sowieso wel. Overigens ken ik de burmees wel, maar een burmilla zegt me niets!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou niet weten waarom.quote:
Daar zijn aparte topics voorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:10 schreef Nytro het volgende:
Alsof er niet genoeg katten in het asiel op een baasje zitten te wachten.
En wat heeft dat te maken met het fokken van specifiek Noorse Boskatten, waar dit topic over gaat?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:04 schreef LittleLady het volgende:
Tja katten fokken is niet zo moeilijk, er staan ruim 16000 nesten zomers op marktplaats in alle soorten en maten van gratis op te halen tot 4000 euro.
Als je het erg vind dat ik in je topic loop te zeveren moet je het zeggen hoor. Want ja ik heb weinig met katten en al helemaal geen verstand van fokken. Maar vind ze wel mooiquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:09 schreef An24 het volgende:
Ik zal sowieso updates geven met foto's, maar ook van de andere katten zal ik wat meer laten zien. Die zijn er met een nestje op komst ook mee bezig. Erg leuk om te zien dat zij zich ook anders gaan gedragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |