quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:56 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik vind Kirsten als 2e naam wel leuk voor bij jouw meisjesnaam![]()
lange u klank.. Juuuuuulaaaaquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Spreek je dat dan als Jula uit? of als Joela?
Dat vind ik ook mooi!quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
lange u klank.. Juuuuuulaaaa
Ja precies.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:58 schreef livelink het volgende:
4 en 2 dezelfde biedt toch wel perspectieven?
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja precies.
Beter dan dat jij Abel roept en de meneer Luciano.
True story
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:18 schreef oeke het volgende:
[..]Dat zijn allebei tenminste nog namen.
Mijn meneer kwam met Pepsi of Smoes voor een meisje en Klei voor een jongen. Bij de vorige dan.
Bij deze is hij wat meer naar mij 'toegegroeid.'
Hoe is dat dan? Enlighten me.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:51 schreef Kleurdoos het volgende:
een beetje zoals je de ieu in Lieuwe uitspreekt
Noes echtquote:Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef snoopy het volgende:
Als het voor het echie is dan worden sommige namen na jaren ineens twijfelgevallen. Seen it, done it, did it
Dat hadden wij ook... vanaf een van onze eerste gesprekken bleken wij een zwak voor dezelfde meisjesnaam te hebben (was de 2de naam geweest als B een meisje was geweest), maar toen ik eenmaal zwanger was kwamen we die naam steeds in een foute setting tegen...quote:Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef snoopy het volgende:
Als het voor het echie is dan worden sommige namen na jaren ineens twijfelgevallen. Seen it, done it, did it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |