Volgens mij kwam'ie later nog terug op de radio. Hij zit immers in de laatste 10 km nu, volgens mij.quote:
Op tijdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Radio1 krijgt geen verbinding met Ben. Hij is wel binnen.
Serieus? Een paar beurze plekken?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:25 schreef spijkerbroek het volgende:
thanks dude.... kan je dat niet ff in een spoilertag zetten met een waarschuwing???
Euh.. ja?quote:
Die foto is nieuws.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Euh.. ja?
Ik kom hier in dit topic om iets nieuws te lezen. In plaats daarvan krijg ik twee voeten te zien die te ranzig zijn
En ook ranzig. Spoilertags zijn zeker niet overbodig.quote:
Valt wel mee toch? Paar felle kleuren, meer niet. Niet eens echte open wonden of blaren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En ook ranzig. Spoilertags zijn zeker niet overbodig.
Jouw opinie.quote:
En de mijne. Dit is het Elfstedentocht forum. Wanneer hij gereden zou worden zou er waarschijnlijk een heel topic vol met dat soort foto's geplaatst worden. Je kunt ook overdrijven zegquote:
Ik ga er niet vanuit dat dit soort foto's hier in dit topic gepost worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
En de mijne. Dit is het Elfstedentocht forum. Wanneer hij gereden zou worden zou er waarschijnlijk een heel topic vol met dat soort foto's geplaatst worden. Je kunt ook overdrijven zeg
Zeikwijf.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat dit soort foto's hier in dit topic gepost worden.
Dit is een topic over het rijden van de Elfstedenroute door Ben. Dit is geen topic over medische problemen. Als ik aan het eten ben, en zie dan plotseling dit foto's, dan vergaat mijn eetlust behoorlijk, en dan zeg ik het zwakjes. Het is een bijzonder onsmakelijke foto, en dan kan er gewoon een spoilertag gezet worden. Dan kan iedereen kiezen of hij/zij de foto wil zien.
En ja, overdrijven kan, maar dat heb ik in dit geval niet gedaan.
Maar goed, ik zal dit topic wel uit m'n AT gooien, dan hoef ik niet tegen dergelijke foto's aan te kijken en niet tegen geneuzel van jullie.
Aanstellerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit is een topic over het rijden van de Elfstedenroute door Ben. Dit is geen topic over medische problemen. Als ik aan het eten ben, en zie dan plotseling dit foto's, dan vergaat mijn eetlust behoorlijk, en dan zeg ik het zwakjes. Het is een bijzonder onsmakelijke foto, en dan kan er gewoon een spoilertag gezet worden. Dan kan iedereen kiezen of hij/zij de foto wil zien.
Maar goed, ik zal dit topic wel uit m'n AT gooien, dan hoef ik niet tegen dergelijke foto's aan te kijken en niet tegen geneuzel van jullie.
Jankerd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
hoi spijkerbroek,quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |