Ik heb net de Hoth Bonus Series gedaan en ik ben nu 49quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:17 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hmm, nu stoppen met spelen, de game afsluiten terwijl je ergens in een cantina/spaceship staat, paar dagen de game met rust laten, dan weer spelen.
Morgen gaan we naar oma dus nee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:47 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik heb net de Hoth Bonus Series gedaan en ik ben nu 49
Een vriend van mij in-game zei dat ik de Belsavis Bonus moet gaan doen, dat je dan lekker snel levelt naar level 50 dus ga ik dat morgen doen
Doei.quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Morgen gaan we naar oma dus nee.
Huh op welk level moet je dan tegen Zhorrid vechten? Ik moest het opnemen tegenquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:28 schreef S1gnum het volgende:
Ahhh Darth Zorrid. Ja die is pittig, ik had zelf nog 20% health over aan het einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan het einde van Act 1.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:25 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Huh op welk level moet je dan tegen Zhorrid vechten? Ik moest het opnemen tegenIs een kwestie van keuzes maken lightside/darksideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan het einde van Act 1.![]()
Ja ik had dus Light side en ik vernietigde de Eradicator superweaponquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Is een kwestie van keuzes maken lightside/darkside
Dan krijg je inderdaad die quest nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:28 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja ik had dus Light side en ik vernietigde de Eradicator superweapon
Dus als je niet tegen Darth Jadus vecht moet je persé tegen Darth Zhorrid vechten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Dan krijg je inderdaad die quest niet
Kan best eel eens zo zijn, ik merkte weleens dat de game al klaar was met laden, dat je geluidjes kreeg te horen enzo maar dat dat laadscherm nog even blijftquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:15 schreef Fir3fly het volgende:
Iemand anders ook gemerkt dat de laadschermen sinds de patch minder lang duren? Ik wel in ieder geval.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:13 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dus als je niet tegen Darth Jadus vecht moet je persé tegen Darth Zhorrid vechten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaat Nar Shaddaa in ieder geval wel lekker snelquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:14 schreef Morthill het volgende:
Zo, weer even opgepakt vandaag, ben gruwelijk aan het outlevelen24,5 en ik zit nog steeds op Balmorra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |