abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108289005
quote:
6s.gif Op donderdag 23 februari 2012 00:17 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Hmm, nu stoppen met spelen, de game afsluiten terwijl je ergens in een cantina/spaceship staat, paar dagen de game met rust laten, dan weer spelen. O-)
Ik heb net de Hoth Bonus Series gedaan en ik ben nu 49 ;)
Een vriend van mij in-game zei dat ik de Belsavis Bonus moet gaan doen, dat je dan lekker snel levelt naar level 50 dus ga ik dat morgen doen ;)
pi_108289302
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 00:47 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Ik heb net de Hoth Bonus Series gedaan en ik ben nu 49 ;)
Een vriend van mij in-game zei dat ik de Belsavis Bonus moet gaan doen, dat je dan lekker snel levelt naar level 50 dus ga ik dat morgen doen ;)
Morgen gaan we naar oma dus nee.
  donderdag 23 februari 2012 @ 01:35:23 #253
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108289773
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 01:01 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Morgen gaan we naar oma dus nee.
Doei.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_108291258
Zo gisteren voor het eerst me echt enorm geirriteerd aan de game, waarschijnlijk mede dankzij onkunde van mijn kant, maar ik zit nu echt helemaal vast in mn Imperial Agent quest line. Ik heb een quest waar ik op Doromund Kaas een elite moet aanvallen. Deze elite doet belachelijk veel AOE damage die je met stuns etc moet onderbreken. Mijn sniper heeft een paar stun abilities maar lang niet genoeg en met een veel te lange cooldown. Mijn companion gaat dus meestal redelijk snel dood hierdoor. Je kunt wel uit de AOE damage blijven als je genoeg afstand neemt. Helaas doe ik de meeste damage als ik in cover zit en het spel beslist dan dat de enige plek voor cover vlak naast de elite is zodat ik bakken met damage op me krijg en keer op keer doodga. Op een gegeven moment was ik bijna dood en wist ik nog een timer granate naar haar te gooien terwijl zij ook nog maar op 2% health zat, resultaat ik ga net dood voordat de granate explodeert en de game reset haar meteen naar 100% health. Opzich verwacht ik dat damage over time gewoon doorloopt voor een bepaalde tijd nadat je zelf dood bent gegaan.
pi_108291306
Lvl erbij halen, of ff rondvragen of iemand je wilt helpen :)
pi_108291308
Welke boss is dat precies? Heb je overigens geen companion die je kunt helpen?
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:37:50 #257
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108291368
Gebruik je stims? Een End-stim kan je net dat beetje extra geven.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_108291666
http://www.swtor-spy.com/quests/tyranny-triumphant/6645/ deze quest is het, het probleem is ook dat het in een low level gebied is dus hulp vragen aan andere spelers heeft in de gebied niet veel zin en aangezien ik niet in een guild zit kan ik ook niet daar om hulp vragen.

Och dan maar even wat pvp-en en gewoon questen en dan kom ik op een later tijdstip wel terug :)
pi_108292080
Ahhh Darth Zorrid. Ja die is pittig, ik had zelf nog 20% health over aan het einde.
pi_108292296
Operation Human Shield met low lvls :D
pi_108293299
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 09:28 schreef S1gnum het volgende:
Ahhh Darth Zorrid. Ja die is pittig, ik had zelf nog 20% health over aan het einde.
Huh op welk level moet je dan tegen Zhorrid vechten? Ik moest het opnemen tegen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aan het einde van Act 1.
pi_108293333
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:25 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Huh op welk level moet je dan tegen Zhorrid vechten? Ik moest het opnemen tegen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aan het einde van Act 1.
Is een kwestie van keuzes maken lightside/darkside ;)
pi_108293383
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:26 schreef Questular het volgende:

[..]

Is een kwestie van keuzes maken lightside/darkside ;)
Ja ik had dus Light side en ik vernietigde de Eradicator superweapon
pi_108294005
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:28 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Ja ik had dus Light side en ik vernietigde de Eradicator superweapon
Dan krijg je inderdaad die quest niet :)
pi_108301744
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:48 schreef Questular het volgende:

[..]

Dan krijg je inderdaad die quest niet :)
Dus als je niet tegen Darth Jadus vecht moet je persé tegen Darth Zhorrid vechten?
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:15:31 #266
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108301817
Iemand anders ook gemerkt dat de laadschermen sinds de patch minder lang duren? Ik wel in ieder geval.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_108302245
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:15 schreef Fir3fly het volgende:
Iemand anders ook gemerkt dat de laadschermen sinds de patch minder lang duren? Ik wel in ieder geval.
Kan best eel eens zo zijn, ik merkte weleens dat de game al klaar was met laden, dat je geluidjes kreeg te horen enzo maar dat dat laadscherm nog even blijft ;)
pi_108303112
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:13 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Dus als je niet tegen Darth Jadus vecht moet je persé tegen Darth Zhorrid vechten?
SPOILER
pi_108308219
Zo, weer even opgepakt vandaag, ben gruwelijk aan het outlevelen :X 24,5 en ik zit nog steeds op Balmorra.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_108321842
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:14 schreef Morthill het volgende:
Zo, weer even opgepakt vandaag, ben gruwelijk aan het outlevelen :X 24,5 en ik zit nog steeds op Balmorra.
Dan gaat Nar Shaddaa in ieder geval wel lekker snel :P
pi_108321926
Ff een vraag snel tussendoor, ik ben in de verleiding om ToR nu te kopen, echter zit ik met een twijfelpunt opgescheept.. namelijk: Hoe belangerijk is geld in dit spel?
Ik speelde namelijk ook WoW, en ik was in dat spel uren en dagen zoet met het craften, verzamelen en verhandelen. Ik vond verdiende er ook veel geld mee en ik kon eigenlijk kopen wat ik wilde.
Maar hoever gaat het craften in dit spel? Kan je bijvoorbeeld ook schepen bouwen cq upgraden?

Sorry als het antwoord wel te vinden is, maar ik zit met mijn vinger op de koop knop, en als ik voor ja ga dan wil ik straks al gelijk spelen. Ik ben zo'n geduldloos persoon :$
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:21:09 #273
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108324952
Verzamelen/craften/handelen zit er wel in, maar ik heb niet het idee dat het een goudmijn is. Daar zul je echt veel voor moeten questen om dat redelijk snel te laten gaan. Het meeste gaat bij mij gelijk op aan nieuwe vaardigheden, gear repareren, inventory uitbreiden en voertuigen (lvl 1 tm 3). Nu dat ik op lvl 50 zit, kan ik pas een beetje sparen. :P

Daardoor koop ik nieuwe gear ook altijd met zogenaamde 'commendations', nooit met credits. Ik heb WoW nooit gespeeld, maar afgaand op jouw verhaal heb ik 't gevoel dat er dus een goede balans in swtor zit.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_108326148
Geld is echt niet belangrijk.
Ik had een week geleden nog 500 credits (lvl 50) en heb nu alweer 1.5M, door alleen questen en drops verkopen.
pi_108328404
hmm ok, het zal wel dan ;)
Ik heb iig op kopen gedrukt..alleen origin doet er eeuwen over om mijn activatie code te sturen :(

Ik heb wel gekozen voor de special digital edition.. benieuwd of die extras wat waard zijn straks :)
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')