abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:31:54 #1
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107821241

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_107822348
"Weapons namecalling and cheating are all encouraged!"
pi_107822674
Zijn er hier ook mensen die de spaceship missies aan het doen zijn? Ik heb er nu pas een paar gedaan en zit nu op het punt dat mn standaard ship niet goed genoeg is voor die missies. Zijn deze spaceship missies gewoon een leuk tijdverdrijf en zijverhaal of levert het ook nog iets op?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:19:45 #4
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107823004
Het is wel arcade, maar ik vind ze een welkome afwisseling tussen die planeten door. Leuk om te doen.

En je krijgt er natuurlijk aardig wat xp voor, en wat Titles, als je dat boeiend vindt. Ik weet alleen niet of het uiteindelijk nog wat met het verhaal van doen heeft. Lijkt me niet.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:25:32 #5
321876 Cherna
Fuck the System
pi_107823176
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:09 schreef Questular het volgende:
Zijn er hier ook mensen die de spaceship missies aan het doen zijn? Ik heb er nu pas een paar gedaan en zit nu op het punt dat mn standaard ship niet goed genoeg is voor die missies. Zijn deze spaceship missies gewoon een leuk tijdverdrijf en zijverhaal of levert het ook nog iets op?
Nou, ik heb in het weekeind weer eens tijd om te gamen. Ik heb geprobeerd de space missies te doen. Maar mij bevalt het totaal niet. Ik vind dit het slechtste onderdeel van de game. Misschien is het omdat ik de vrijheid mis en het on the rails altijd al waardeloos vond. Daarbij staat het los van het verhaal. Dat is niet zo erg. Als je ze afloopt dan verdien je er wel geld mee en experience dat de moeite waard is. Maar het herhalen heeft weinig zin omdat ze dan niet meer veel opleveren.
Je moet natuurlijk wel je spaceschip upgraden met shields, etc ect als de missies moeilijker worden.
Ik wacht op een totale upgrade van het space onderdeel voordat ik hier nog tijd insteek.
Ik mis de space setting van SWG met geweldige PvP. Zo zou ik het graag willen zien. Maar dat is mijn mening.
Vergeef me dat ik hier een link zit van de Starwars game SWG MMO die inmiddels dood is.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_107823377
Space combat is naar ik begreep pas laat aan de game toegevoegd en daardoor moest het natuurlijk beperkt blijven. Ik vind het een leuke afwisseling, maar heb het zoveel gedaan met mijn main dat ik het met mijn alt amper nog doe. Je kunt doorgaan voor commendations die dan weer mogelijk epic gear opleveren als je dat leuk vindt.

BioWare heeft al wel aangekondigd dat het zeker nog uitgebreid gaat worden, dus wellicht dat het in de toekomst veel opener wordt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_107825200
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:25 schreef Cherna het volgende:

[..]

Nou, ik heb in het weekeind weer eens tijd om te gamen. Ik heb geprobeerd de space missies te doen. Maar mij bevalt het totaal niet. Ik vind dit het slechtste onderdeel van de game. Misschien is het omdat ik de vrijheid mis en het on the rails altijd al waardeloos vond. Daarbij staat het los van het verhaal. Dat is niet zo erg. Als je ze afloopt dan verdien je er wel geld mee en experience dat de moeite waard is. Maar het herhalen heeft weinig zin omdat ze dan niet meer veel opleveren.
Je moet natuurlijk wel je spaceschip upgraden met shields, etc ect als de missies moeilijker worden.
Ik wacht op een totale upgrade van het space onderdeel voordat ik hier nog tijd insteek.
Ik mis de space setting van SWG met geweldige PvP. Zo zou ik het graag willen zien. Maar dat is mijn mening.
Vergeef me dat ik hier een link zit van de Starwars game SWG MMO die inmiddels dood is.
Trage poep die space combat... Van mij mogen er ook wel echte dogfights komen maar dan wel met een beetje meer snelheid zodat het wat moeilijker word. Alla TIE FIGHTER!
pi_107826359
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:09 schreef Questular het volgende:
Het is een leuk tijdverdrijf, maar levert ook exp en credits op. Vooral de eerste keer dat je een missie doet levert het veel exp op.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:44:10 #9
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_107831894
Waarom zijn pre-maxlevel Sith zo slecht in PVP? Ik level een Marauder, maar we verliezen echt alles. Dramatisch.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_107833185
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:44 schreef Rahl het volgende:
Waarom zijn pre-maxlevel Sith zo slecht in PVP? Ik level een Marauder, maar we verliezen echt alles. Dramatisch.
Sorcs doen het prima, vet OP natuurlijk :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:27:36 #11
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_107833231
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:26 schreef DaFan het volgende:

[..]

Sorcs doen het prima, vet OP natuurlijk :P
Gameplay van Sorcerers bevalt me niks. Lightning = boring na 2 casts :P
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_107833254
Juggernauts zijn ook erg prima. Heb een Sentinel (tegenhanger Marauder) en ook met die char heb ik weinig problemen in warzones.
pi_107853206
Op de Imperial fleet kom je een paar Mandalorians tegen genaamd Zakkeg en Kelborn, mensen die Kotor2 gespeeld hebben snappen hem :P
  zaterdag 11 februari 2012 @ 08:30:56 #14
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107853228
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 08:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Op de Imperial fleet kom je een paar Mandalorians tegen genaamd Zakkeg en Kelborn, mensen die Kotor2 gespeeld hebben snappen hem :P
Kelborn was een mandalorian idd, maar een zakkeg was toch zo'n groot beest? Niet goed opgezocht door ze ofzo? :P
pi_107853705
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 08:30 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Kelborn was een mandalorian idd, maar een zakkeg was toch zo'n groot beest? Niet goed opgezocht door ze ofzo? :P
Jawel maar die gast had tussen zijn voornaam en achternaam "Zakkeg" staan dus dan is het waarschijnlijk z'n bijnaam. :P
Misschien wel een afstammeling van Davrel, die samen met de Jedi Exile een Zakkeg had gejaagd :P
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:25:29 #16
321876 Cherna
Fuck the System
pi_107855242
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Trage poep die space combat... Van mij mogen er ook wel echte dogfights komen maar dan wel met een beetje meer snelheid zodat het wat moeilijker word. Alla TIE FIGHTER!
Nou je vergist je. De space combat in de link is beginners niveau. Het word steeds moeilijker en sneller. Daarbij was de PvP op Starsider natuurlijk wel geheel iets anders. Deze server stond erom bekend dat het hier meer om dogspace ging(guilds) dan de MMO op de ground.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_107855288
http://www.swtor.com/blog/incoming-changes-global-cooldown-ui

Aanpassingen aan de 'global cooldown' UI. Meer opties voor mensen. Ik moet zeggen dat dit erg handig lijkt.
quote:
Show Cooldown Text: This option, when selected, will show the time remaining on a cooldown as an overlay on the ability icon.
pi_107858044
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 08:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Toen ik hk47 tegen kwam in een flashpoint kwam ik ook niet meer bij!
pi_107858045
Zo woensdag is het zo ver voor mij, en dan kan krijg ik eindelijk van me ouders SWTOR (Eindelijk :D), nou moet ik even de laatste dingen voorbereiden en dat zijn :
1. Goeie server
2. Een guild/clan (Niemand wilt forever alone zijn :$)
Zelf heb ik een vraag aan de forum of dit spel wel geschikt is voor iemand die iedere dag 5+ uur speelt.

Groetjes Tom.
pi_107858356
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:24 schreef tomy800 het volgende:
Zo woensdag is het zo ver voor mij, en dan kan krijg ik eindelijk van me ouders SWTOR (Eindelijk :D), nou moet ik even de laatste dingen voorbereiden en dat zijn :
1. Goeie server
Zelf heb ik een vraag aan de forum of dit spel wel geschikt is voor iemand die iedere dag 5+ uur speelt.

Groetjes Tom.
Als je Empire gaat spelen:
1. Lord Calypho
2. Crimson Order (hier zitten de meeste mensen van FOK! in!)
3. Ja hoor
pi_107858371
Tomy;
Zou eerst je faction bepalen en aan de hand daarvan de guilds benaderen zoals in de OP staat.
Je kan natuurlijk ook alvast je account maken op swtor.com en de client downloaden en installeren (25GB+), dan kan je woensdag met je gamecode meteen aan de slag ;)
pi_107858509
Je kan ook alvast de guides op de SWTOR sites gaan lezen, zodat je goed voorbereid bent voor als je gaat spelen.
pi_107860078
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:24 schreef tomy800 het volgende:
1. Goeie server

Groetjes Tom.
Voor server lijkt me het handigst om eerst te bepalen wat voor soort server je wil spelen. PVE of PVP en dan ook nog in de combinatie met RP. Beide guilds in OP zitten namelijk op PVP servers (en Lord Calyphe is ook een RP server) en niet iedereen houdt van PVP :P

Als je een PVE-server wil en met nederlanders wil spelen, dan is Red Eclipse (beide kanten) een goede. Dat is volgens mij de onofficiele nederlandse server. En het is een hele drukke server. Zo druk dat je op de drukste dagen soms zelfs in de queue terecht komt.
pi_107861042
Wow, net agent's act 1 boss gedaan. Man wat was die simpel in vergelijking met de knights. Daar moest ik echt al mijn abilities en interrupts perfect timen. Deze niet eens med pack of heroic moment gebruikt. Was bij beide zelfde level als de boss.

Hmm, mebbe was dat niet de act 1 boss. Moet nu naar een andere planeet.

[ Bericht 14% gewijzigd door Sjiznit op 11-02-2012 15:28:06 ]
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_107863948
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:38 schreef pjats het volgende:

[..]

Voor server lijkt me het handigst om eerst te bepalen wat voor soort server je wil spelen. PVE of PVP en dan ook nog in de combinatie met RP. Beide guilds in OP zitten namelijk op PVP servers (en Lord Calyphe is ook een RP server) en niet iedereen houdt van PVP :P

Als je een PVE-server wil en met nederlanders wil spelen, dan is Red Eclipse (beide kanten) een goede. Dat is volgens mij de onofficiele nederlandse server. En het is een hele drukke server. Zo druk dat je op de drukste dagen soms zelfs in de queue terecht komt.
Ik ben zelf een PvP liefhebber, al heb ik gehoord dat op Ilum na er weinig world PvP zit, dus ik ga op een PvP server, RP heb ik wel gedaan online zo ik weet wel hoe het moet en heb er ook geen problemen mee (Meer plezier van zelfs), welke kant ik speciaal moet zijn maakt me ook niet uit (Tenzij de server vol zit met republcs/empire dan kies ik gewoon de zwakkere partij zodat ik daar kan ownen of juist niet XD).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')