Je was geband?quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
Je vergeet de mensen die de 20 nog moeten aantikken
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zijn nog te jong om hier te posten
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die tellen niet mee. Laat ze eerst maar eens wat bereiken, dat langharig, werkschuw tuig!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, dan is dit mijn laatste post in dit topic.
Je trekt je toch niks aan van een blik bejaardenquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmzzz...
* Man
* Minimaal 1.85m
* Leeftijd geen idee...
*straal van 100km rondom Zwolle
Zoiets?
*Meldt!quote:
Ik baal, ik woon te verquote:
Ik ben niet zo streng, die 50km extra is ook nog wel te overbruggenquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo streng, die 50km extra is ook nog wel te overbruggen
Daar ga ik verdwalenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Of we spreken af in een cheesy hotel in Utrecht
Proud Mary
*haalt de tissues tevoorschijn*quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*doekje pakt*.
.
Toevallig het 3FM topic van gisteravond doorgelezen in verband met the Jezabels die live gingen spelenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Sodeju, wat lees jij een eind terug![]()
Welkom!
Ieuw, je kwijlt!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*doekje pakt*.
.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ieuw, je kwijlt!
Tenminste, ik ga er vanuit dat je daarvoor dat doekje nodig hebt
Joh, geeft niet! Geinig dat mensen deze onzin hier nalezenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Toevallig het 3FM topic van gisteravond doorgelezen in verband met the Jezabels die live gingen spelen
En ik was nog teleurgesteld ook dat niemand ook maar iets the Jezabels te melden hadquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, geeft niet! Geinig dat mensen deze onzin hier nalezen
Badam-tsjing!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
Aangezien ik Martin heet, kan iemand met zo'n wagen tegen mij zeggen:
"Wat vind je van m'n nieuwe Aston, Martin?"
Whehequote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb geen smaak en de meeste mensen hier hebben een leven en luisteren in de avond nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:41 schreef Luco het volgende:
[..]
En ik was nog teleurgesteld ook dat niemand ook maar iets the Jezabels te melden had.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH HAAL HET VAN MIJN BEELD!quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou ze het gaan worden?![]()
Sersjee, je moat!
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
De grote vraag is, zijn er nog mensen hier die Adrie heten of een Adrie kennen?quote:
hoho! ik heb iets gezegd als: mooie stem, maar ik vind het te soft voor de avond. ik wil harde muziek.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:41 schreef Luco het volgende:
[..]
En ik was nog teleurgesteld ook dat niemand ook maar iets the Jezabels te melden had.
Ziek gemeld?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoho! ik heb iets gezegd als: mooie stem, maar ik vind het te soft voor de avond. ik wil harde muziek.
nee, had al vrij gevraagd. morgen komen ouders dus ik wil ff schoonmaken...maar de kapper liep uit en ik moet om kwart voor 2 weg omdat ik om half 4 bij de oogarts moet zijn. heb nu dus minder dan 3 uurquote:
Dan moet je de studioversies of de concertopnames eens luisteren. Nummers hebben een lange opbouw, dat welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoho! ik heb iets gezegd als: mooie stem, maar ik vind het te soft voor de avond. ik wil harde muziek.
Ah, zo!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, had al vrij gevraagd. morgen komen ouders dus ik wil ff schoonmaken...maar de kapper liep uit en ik moet om kwart voor 2 weg omdat ik om half 4 bij de oogarts moet zijn. heb nu dus minder dan 3 uurevt vanavond tijdens ekstra weekend maar wat doen in huis....en morgenochtend op tijd opstaan.
klinkt al beter, maar niet iets dat ik snel vrijwillig op zou zetten...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan moet je de studioversies of de concertopnames eens luisteren. Nummers hebben een lange opbouw, dat wel
dan doe ik het wel weer alleenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, zo!
Kan je niet geestelijk ondersteunen, mag werken tot een uur of 21, en dan is het nog hopen dat ik naar huis kan
Sorry jong, kan de centen goed gebruiken. Verwacht een hoge rekening van de garage, auto doet het nog niet...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:00 schreef 3rdRock het volgende:
dan doe ik het wel weer alleensucces met werken vanmiddag/avond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |