Jij moet mij bannen. En het liefst meteen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:39 schreef yvonne het volgende:
Hij is op mijn verzoek weggehaald omdat ik 'm morgen even op m'n gemak ga lezen, niet midden in de nacht en dan pas ga ik beslissen of alle jullie TR's ook inderdaad terecht waren.
Be careful what you wish forquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:40 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij moet mij bannen. En het liefst meteen.
Staal, ga slapen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:40 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij hebt de OP niet eens gelezen. Je bent sowieso te debiel om je PI te durven aanpassen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:39 schreef Specularium het volgende:
Ik vond die aanval van Staal vreemder dan dat verdwenen topic.
Ook al is het verzonnen, als dat je eerste reactie is klopt er iets niet.
Welnmee, daar kijk ik morgen wel naar, op m'n gemak, met koffiequote:Op vrijdag 27 april 2012 01:40 schreef Staal het volgende:
[..]
Neem een koekje.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij hebt de OP niet eens gelezen. Je bent sowieso te debiel om je PI te durven aanpassen.
Blijkbaar denk je leuk over te komen maar het is vrij kansloos.
Ik kan nog posten. Kap eens met die DM's.quote:
Die zijn niet eens mogelijk, je hebt me geblockt remember?quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik kan nog posten. Kap eens met die DM's.
Dat snap ik, en blijkbaar wilde je de OP overnieuw doen, vandaar het nieuwe topic, maar wat ik niet snap is dat je daarna een topic opent waarbij de dingen waar iedereen over viel (en waardoor het dus een flamezooi werd) daar vervolgens doodleuk weer in terug komen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:38 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Ja, het hele topic was een flame zooi geworden.
Eh..jawel, maar dat laatste, in ieder geval, de manier waarop je dat verwoordde, is nou precies hetgene waarom het een flamezooi werd en waarom jij de OP opnieuw wilde doen.quote:Ja, GEK HE. Mijn vriendin heeft kanker EN onze toekomst is totaal onzeker ineens. Of mag ik het daar niet over hebben in een topic wat over kanker gaat? Goeiedag, hoe kortzichtig kun je zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |