Als je de goede keuze maakt slaap je fantastisch. Nog een bonus die ik je schenkquote:
Diferrotrioxidequote:Op donderdag 15 maart 2012 08:02 schreef Maes het volgende:
Wat een prachtige namenAl had ik Roest voor de rooie ook wel leuk gevonden
maar daar komt de letter D dan niet in voor
GMTAquote:Op donderdag 15 maart 2012 06:52 schreef indaha het volgende:
Ik heb ook gestemd op Dali Dio Dunja en Dempsey , maar vind de volgorde lastig aangezien we geen geslacht weten,
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:01 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
GMTA
mij maakt de volgorde niet zoveel uit, maar ik vind Dempsey echt schattig voor die rooie
Het grut doet het prima (typen is trouwens een uitdaging nu want 2/3 van mijn eigen team ligt op schootquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:53 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Zo, ook gestemd.
Hoe gaat het met het grut ?
Je moenie kijkuh, je moevoeluh! Twee gaatjes is een V-tje, een gaatje en een klein hobbeltje is een M-tje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:04 schreef Cat22 het volgende:
Wat betreft geslachten: geen idee.Wel gekeken, maar het is nog zo ininimi.
![]()
Wordt vervolgd dus.
Goezzoooquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:03 schreef Rewimo het volgende:
Toffe namen, ik heb ook gestemd (1 = Dirkjeen toen had ik Elies' post nog niet eens gelezen)
Wil jij niet komen voelen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je moenie kijkuh, je moevoeluh! Twee gaatjes is een V-tje, een gaatje en een klein hobbeltje is een M-tje.
Nou hop, terug jij en voelen
Fijn dat alles goed gaatquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het grut doet het prima (typen is trouwens een uitdaging nu want 2/3 van mijn eigen team ligt op schoot) Net alles kunnen wegen en 3 van de 4 wegen rond de 215 gram. Één zwartwitje was bij de geboorte al de kleinste en haalt het niet echt in: 201 gram. Maar dat is ook een prima gewicht.
Dat kind spint als allereerst, net live kunnen horen, inclusief helicopteroortjes.
![]()
Dot en ik begrijpen elkaar iets beter, er wordt nauwelijks meer geblazen en maar één keertje uitgehaald toen ik mijn hand te lang in de mand hield. Gelukkig heb ik tuinhandschoenen.![]()
Dot is een bijzonder poesje: nog erg argwanend, maar kan ook helemaal ontspannen liggen, en net is ze een paar keer uit de mand gewandeld en dan komt ze letterlijk kroeltjes halen. Gisteravond ook: de dame heeft wel 5 minuten tegen mijn been, hand en arm aan staan vrijen.![]()
![]()
Maar de kap is er weer af (dadelijk kijken of er geen kinderen gesleept worden) en ik mocht alle babies uit de mand halen.
Wat betreft geslachten: geen idee.Wel gekeken, maar het is nog zo ininimi.
![]()
Wordt vervolgd dus.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een hele zere voelvinger, dus ik kan ff niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |