Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Ga je hem zeker snel in een keer kopen héquote:
Helaas, op de PS3 is hij minstens 800kquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga je hem zeker snel in een keer kopen hé
Ik had bijna een nieuwe geopendquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef Reemi het volgende:
Duurde even, hopelijk hielden jullie het vol
Begrijpelijk. Het is zwaar, 1 minuut geen topic.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had bijna een nieuwe geopend
Tackelenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef paul1501 het volgende:
Daarnet weer een mooie rode kaart gepakt in de 86e minuut, stond 4-1 voor. Dat overkomt me nou altijd in de 85-90e minuut, echt hatelijk.
2e gele kaart doordat iemand met Agbonlahor tegen de knie van je speler rentquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tackelendan vraag je erom hoewel mijn oponent nooit rood krijgen
Hoe pakte je de eerste gele dan? Tackle of niet?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef paul1501 het volgende:
[..]
2e gele kaart doordat iemand met Agbonlahor tegen de knie van je speler rent
Tsja, als ik een counter kan stoppen en daar een gele kaart mee moet pakken, doe ik dat soms.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe pakte je de eerste gele dan? Tackle of niet?
Precies.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik pak bijna nooit kaarten maar soms krijg ik geel om (bijna) niks. Dan draait mijn tegenstander zich net om en dan druk ik net op B ofzo.
Difficulty level: Amateurquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:31 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/113529024
Hier is dieLong range van Van Bommel vs. Casillas.
dat staat er altijd als het online of tegen je vriend isquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:33 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Difficulty level: AmateurWel een mooie goal hoor
Dat had ik vandaag ook, Torres pakte de bal af en scoorde. Scheids fluit, Torres geelquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik pak bijna nooit kaarten maar soms krijg ik geel om (bijna) niks. Dan draait mijn tegenstander zich net om en dan druk ik net op B ofzo.
Ik speelde tegen een vriend van mequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:33 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Difficulty level: AmateurWel een mooie goal hoor
Spelbederf, scoren na overtredingquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat had ik vandaag ook, Torres pakte de bal af en scoorde. Scheids fluit, Torres geel
Oeps, slecht gelezenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speelde tegen een vriend van meEn dat staat er altijd
Soms zijn er gewoon geen spelers in de buurtquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:38 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Oeps, slecht gelezenDan kreeg je wel veel ruimte van die vriend van je
Hahaquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Soms zijn er gewoon geen spelers in de buurtNiet mijn goal afkraken
ben Arfa is echt ligue 1 ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
Ik vind mijn BPL team U80 maar niets, ik ga liever met Ligue 1 bezig. Briand en Hazard en Ben Arfa RW. Vooral die eerste 2 ben ik content over. Goede pace
Nee maar wel Frans en beter dan Valbuena of dat andere tuig uit die league.quote:
Lekker pacewhorenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
Ik vind mijn BPL team U80 maar niets, ik ga liever met Ligue 1 bezig. Briand en Hazard en Ben Arfa RW. Vooral die eerste 2 ben ik content over. Goede pace
IF Valbuena, prima spelerquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee maar wel Frans en beter dan Valbuena of dat andere tuig uit die league.
Niet beter dan Ben Arfa imoquote:
Ik ben ook niet zo van de sweaty crossesquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet als je naar binnen trekt met je RW nee
Een voorzet op z'n tijd kan bestquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van de sweaty crosses
Echt zieke stats heeft hij. Heeft iets weg van Torres maar dan langzamer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:54 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook zo geniaal bij KoreanBronze!
Het is ook een Baas, het is dat ik de IF niet wil betalen want bij mij werken hele dure spelers niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:09 schreef vandermar het volgende:
Jezusmina, Hazard heeft ook een partij bazen stats.
IF Ba?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is ook een Baas, het is dat ik de IF niet wil betalen want bij mij werken hele dure spelers niet.![]()
UP King(40K), IF Ramires(40K), IF Kagawa(40K), IF Falcao(130K), IF Naldo(45K), IF Cvitanich(50K), IF Fabian(60K). Stuk voor stuk waren ze niet echt chill. Er zijn ook uitzonderingen hoor. Zoals El Kabir(30K). Moet natuurlijk nog een hoop spelers testen maar het zegt wel iets. Volgende die ik wil testen is IF Ba.
Ik heb hem gehad en was prima spits alleen het probleem was dat ik Castaignos ook had en die was beterquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:21 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat niemand ricky uitprobeert, past bij elke team
(El Kabir=Casta) > Rickyquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:21 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat niemand ricky uitprobeert, past bij elke team
dit dus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb hem gehad en was prima spits alleen het probleem was dat ik Castaignos ook had en die was beter
Omdat dat 30K schilt en ik dan liever een zwartkaartje wil.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Ba?Waarom niet gewoon UP Ba?
Andersom, Castaignos en El Kabir weten hoe je dat moet bereiden, ze wonen immers in het land van pasta.quote:
Ik wil eigenlijk 4-1-2-1-2 gaan spelen met Kone en Vela in de spits, maar alle mogelijke CAM's zijn kut of linken nergens meequote:
Messi?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk 4-1-2-1-2 gaan spelen met Kone en Vela in de spits, maar alle mogelijke CAM's zijn kut of linken nergens meeIdeas?
is Jonathan Pereira ook kut? Wel pacey in ieder geval.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk 4-1-2-1-2 gaan spelen met Kone en Vela in de spits, maar alle mogelijke CAM's zijn kut of linken nergens meeIdeas?
Spaans, dus bij definitie kut ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is Jonathan Pereira ook kut? Wel pacey in ieder geval.
Jon Pereira is toch gewoon silver?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Spaans, dus bij definitie kut ja.
Silvers btw
sorry.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:58 schreef Rijst het volgende:
Waarom zijn de mensen die Pato in hun tteam hebben altijd van die klootzakken,???
Jah klopt, de tweede opmerking was bedoeld voor VDM.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jon Pereira is toch gewoon silver?andere CAMs weet ik niet
Tssk, Castaignos zou ze alle 6 gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Finale met 6-4 gewonnen, 5 goals van jawel!! De enige echte Ricky
Nee, hij scoorde 1x.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tssk, Castaignos zou ze alle 6 gemaakt hebben.
tssk, met Castaignos had je gewoon 10-0 gewonnen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tssk, Castaignos zou ze alle 6 gemaakt hebben.
Verdedigt hij ook mee ja?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tssk, met Castaignos had je gewoon 10-0 gewonnen.
Nee heb ik gediscard voor m.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
"de beste verdediging is de aanval"
Is die Labyad nog beschikbaar trouwens?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
"de beste verdediging is de aanval"
Is die Labyad nog beschikbaar trouwens?
Ik zit op PS3 mafkeesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Veel plezier ermee.
Echt een fijne speler, hoop dat je hem een mooie plaats gunt![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:15 schreef Kamikazie het volgende:
Ff fifa gedaan tegen crook en rijst. Nu dan maar wie is de mol kijken en dan slapen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wel wachten tot na vrijdag 19u..als er nog updates komen zal het wel dan zijn denk ik..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm, kan ik Chiellini en Silva al terugkopen? Ben het wachten een beetje zat maar wil nu niet alsnog de sjaak zijn door vlak voor de upgrades komen ze weer te kopen...
Coutinho is niet kut.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Stond jij niet op +500 tradeprofit ofzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 02:26 schreef StijnDa het volgende:
Altijd vervelend als je aan het bouwen bent in je hoofd en je komt tot de conclusie dat je niet genoeg geld hebtIF Fabian maar weer vervangen door Fabian dan denk ik.
Geen idee. Heb ook wel genoeg. Maar als je meerdere dure teams maakt kom je ook op 0quote:Op vrijdag 10 februari 2012 02:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Stond jij niet op +500 tradeprofit ofzo?
Realistischquote:Op vrijdag 10 februari 2012 02:43 schreef Tim86 het volgende:
4-5 verloren omdat Miyaichi 4 keer een bal binnen kopt over Chiellini..yeah right
Het ging best raar. Eerste helft van wedstrijd 1 speelde jij me echt helemaal kapot. Voor mijn gevoel had ik 30% balbezit ofzo..alles ging ook fout. 2e helft kwam ik er beter in, maar was jij vrij dodelijk en won je uiteindelijk ook dik verdiend. 2e wedstrijd haalde ik wel redelijk mijn niveau..tot de rode kaart was ik erg dominant, daarna moest ik wel iets verdedigender spelen en speculeren op de counter, maar dat liep ook wel lekker. Jij kwam er die 2e wedstrijd echt amper doorheen, snap ook niet echt wat er nou veranderde. Momentum ofzoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 03:26 schreef Rijst het volgende:
Speelde ik zoveel slechter of jij zoveel beter in de 2e wedstrijd? Ongelooflijk![]()
Ja de keeper doet het wel aardig. Niet (veel) slechter dan IF Cesar in ieder geval. Die ga ik weer verkopen samen met Thiago Silva. Dan kan ik weer een nieuwe Hybrid bouwen
haha ja klopt, jij hebt ook 1 keer de paal geraakt. Die volley was wel ziek ja, stond Ahamada precies op de goede plek, anders was dat volgens mij de 2-2 geweestquote:Op vrijdag 10 februari 2012 03:35 schreef Rijst het volgende:
Thuisvoordeel? Dat zou de handicap kunnen verklarenIk raakte in de 2e wedstrijd ook de paal en die keiharde volley kwam tegen je keeper aan.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 03:26 schreef Rijst het volgende:
Speelde ik zoveel slechter of jij zoveel beter in de 2e wedstrijd? Ongelooflijk![]()
Ja de keeper doet het wel aardig. Niet (veel) slechter dan IF Cesar in ieder geval. Die ga ik weer verkopen samen met Thiago Silva. Dan kan ik weer een nieuwe Hybrid bouwen
Moet je even op de auction kijken. Zoek op LM uit Wales die speelt in de BPL voor Tottenham, formatie 442. Misschien vind je daar wat...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:18 schreef Rubenunited het volgende:
Heeft iemand BALE LM met e.v.t. 4-4-2 in de aanbieding?
Al gedaan, maar te hoge bedragen die ik er niet voor wil betalen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Moet je even op de auction kijken. Zoek op LM uit Wales die speelt in de BPL voor Tottenham, formatie 442. Misschien vind je daar wat...
en jij denkt dat wij een bale voor minder dan de marktprijs gaan verkopen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:32 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
Al gedaan, maar te hoge bedragen die ik er niet voor wil betalen.
Haha nee maar misschien wel voor een 'normale' prijs, en die is er op de markt niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en jij denkt dat wij een bale voor minder dan de marktprijs gaan verkopen?
als iedereen de marktprijs vraagt, dan is dat blijkbaar de normale prijs.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:50 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
Haha nee maar misschien wel voor een 'normale' prijs, en die is er op de markt niet.
Het gaat allemaal om vraag en aanbod, het gaat om wat de gek er voor geeft. Er bestaat niet zoiets als een normale prijs, is het aanbod laag en de vraag hoog dan schiet de prijs omhoog, basic economics.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:50 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
Haha nee maar misschien wel voor een 'normale' prijs, en die is er op de markt niet.
Heb je gelijk in, maar dat prijzen per dag soms zo veel verschillen..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om vraag en aanbod, het gaat om wat de gek er voor geeft. Er bestaat niet zoiets als een normale prijs, is het aanbod laag en de vraag hoog dan schiet de prijs omhoog, basic economics.
Geeft je dat voldoening om met zoon team te spelen? Zo standaard..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:34 schreef Rubenunited het volgende:
Ik heb m'n BPL team af;
GK:Hart
RB:Richards
CB:Terry
CB:Ferdinand
LB:Evra
RM:Walcott
CM:Silva
CM:Modric
LM:Bale
ST:Torres
ST:Aguero
Iemand nog tips?
Ik heb nog nooit met zo'n duur team gespeelt, dusja, dat geef me voldoening.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:47 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Geeft je dat voldoening om met zoon team te spelen? Zo standaard..
Iets met een dode musquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:35 schreef Apekoek het volgende:
WTF is dat met silver Luijckx? Lekker 80 60 pace maar slechts 49 def als CB?
Oke, vandaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:48 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met zo'n duur team gespeelt, dusja, dat geef me voldoening.
Ik zou Silva vervangen door iemand die wat meer balans in het elftal brengt, Essien of Yaya Touré ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:34 schreef Rubenunited het volgende:
Ik heb m'n BPL team af;
GK:Hart
RB:Richards
CB:Terry
CB:Ferdinand
LB:Evra
RM:Walcott
CM:Silva
CM:Modric
LM:Bale
ST:Torres
ST:Aguero
Iemand nog tips?
Dit gaat over FIFA, not over real life.. anders zou hij Torres ook maar moeten vervangen.quote:
Was ook niet helemaal serieus bedoeltquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit gaat over FIFA, not over real life.. anders zou hij Torres ook maar moeten vervangen.
Verder kan ik ook wel wat fouten van Hart en super reddingen van Cech op youtube vinden.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:11 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/12913
Kan iemand mij uitleggen waarom Thiago Heleno maar 7 chemistry heeft, terwijl Manoel wel 9 heeft.. ze hebben beiden een sterke link naar elkaar en de keeper en de rest is dode link..
Of andere ideeen om snelle en goede CB's op 9 chemistry in de rest van het team te stoppen (heb nu von Bergen en Munoz maar ben te kwetsbaar voor pacewhores).
Alleen de LB, CB's en GK mogen veranderd worden..
Klopt nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:11 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/12913
Kan iemand mij uitleggen waarom Thiago Heleno maar 7 chemistry heeft, terwijl Manoel wel 9 heeft.. ze hebben beiden een sterke link naar elkaar en de keeper en de rest is dode link..
Of andere ideeen om snelle en goede CB's op 9 chemistry in de rest van het team te stoppen (heb nu von Bergen en Munoz maar ben te kwetsbaar voor pacewhores).
Alleen de LB, CB's en GK mogen veranderd worden..
Die ene speler met 7 chemistry, maakt niet zo veel uitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:18 schreef DutchSL het volgende:
That's what I thought.. alleen jammer van Ibarbo op 7 chemistry, maar daar kan ik nog wel mee leven.
Ik zou hem nog kunnen omdraaien met Gonzalez en dan Pisano als rechtsback nemen, dan is alles op 9 chemistry maar Pisano is alleen maar snel en kan niet verdedigen, terwijl ik Di Silvestri heerlijk vind spelen dus ik laat het lekker zo.
Senegal Argentiniequote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:22 schreef Rijst het volgende:
Voordat ik ging slapen had ik nog 2 teams bedacht. Welke zal ik bouwen? Ze kosten allebei ong evenveel
Mexico Frankrijk
http://www.futhead.com/12/squad/12676
Senegal Argentinie
http://www.futhead.com/12/squad/12691
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:32 schreef Apekoek het volgende:
Heerlijk team dit, pure pace abuse:
http://www.futhead.com/12/squad/2709
Team is leeg?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:46 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#MEcXAya9bcO0n
Krul dient als opvulling en ik dacht daar een vandermarretje te doen met stekelenburg.
Verder heb ik niet iedereen als 4-2-2-2. Iemand suggesties?
Het liefste blijf ik het op silvers houden.
Kheb em al gepreorderdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:52 schreef Johnbon het volgende:
Gaan jullie trouwens Fifa street halen? zit weer de zaalfunctie in,
Ben wel benieuwd hoe dit gaat zijn, heb gelezen dat de besturing best lastig blijkt te zijn.quote:
Het is wachten op de demoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:55 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dit gaat zijn, heb gelezen dat de besturing best lastig blijkt te zijn.
Altijd lekker jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:05 schreef DutchSL het volgende:
Een 4-1-2-1-2 Callejon als ST opgepikt voor 1300 coins, sommige mensen snappen het niet helemaal dat een CF meer waard wordt als je hem ST maakt volgens mij
Zolang mensen zoals GJE en stoereboii dat niet kunnen vind ik het best.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ha! Ik kan nu ook mobiel posten.. nog meer Lindgren. in je topic.
Daar heb ik wel wat voor:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
Goed voor de MB'squote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Daar heb ik wel wat voor:
[ afbeelding ]
9680x7566 px
Je Sensation eindeljk binnen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kNL22kwEbcO14quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:46 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#MEcXAya9bcO0n
Krul dient als opvulling en ik dacht daar een vandermarretje te doen met stekelenburg.
Verder heb ik niet iedereen als 4-2-2-2. Iemand suggesties?
Het liefste blijf ik het op silvers houden.
Indd, nog ff wat formaties veranderen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kNL22kwEbcO14
Die bedoel ik.
Het is een concept en ik vroeg me af wat ik kon verbeteren. Alle spelers zaten toevallig al in mijn team, dus er moeten nog wel wat dingen veranderen/quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Indd, nog ff wat formaties veranderen.
Met futhead kan je zelf een team in elkaar flansen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is een concept en ik vroeg me af wat ik kon verbeteren. Alle spelers zaten toevallig al in mijn team, dus er moeten nog wel wat dingen veranderen/
Obi haalt volgens mij geen 9, zelfde voor Diakite.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is een concept en ik vroeg me af wat ik kon verbeteren. Alle spelers zaten toevallig al in mijn team, dus er moeten nog wel wat dingen veranderen/
HEb je andere suggesties?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Obi haalt volgens mij geen 9, zelfde voor Diakite.
handelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:47 schreef Tompsen het volgende:
Hoe de neuq kun je aan een fatsoenlijk aantal muntjes komen? Ik speel maar wat potjes, maar voordat ik een flink een bedrag bij elkaar heb gespeeld.... Ben je echt 20 potjes verder ofzo.
Dat is dus de reden waarom anderen wel veel coins hebben en jij nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:54 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ja hoe? Ik heb geen idee wat een goeie prijs is voor een bepaalde speler
Die moet ik hebben ja, welke formatie?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:01 schreef FUT123 het volgende:
Zo wanhopig als ik ben koop ik een 15k pakje en voor het eerst een IF Nsamé ! Iemand interesse ? PS3
Lucky youquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:01 schreef FUT123 het volgende:
Zo wanhopig als ik ben koop ik een 15k pakje en voor het eerst een IF Nsamé ! Iemand interesse ? PS3
Nee, maar soms zijn de frustraties het verstand de baasquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lucky you![]()
Hoop dat je ze niet te vaak gaat halen, want je haalt er echt geen winst uit
Lol, 30kquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:05 schreef FUT123 het volgende:
4-5-1 hij staat erop voor 30k SP en 35k BIN
Klopt, kan gebeurenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:05 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Nee, maar soms zijn de frustraties het verstand de baas
Gast, je hebt een kut formatie en hij gaat gemiddeld voor 28k and dropping as we speak.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:07 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Gast er staan er nu 3 op de markt allemaal gemiddeld 30k
Ze worden steeds goedkoper, dus je moet er eigenlijk zo snel mogelijk vanafquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:07 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Gast er staan er nu 3 op de markt allemaal gemiddeld 30k
Eerst proberen zoveel mogelijk eruit te halenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gast, je hebt een kut formatie en hij gaat gemiddeld voor 28k and dropping as we speak.
Maar je moet het zelf uiteraard weten hoeveel je vraagt, maar ga hier dan op FOK vragen wie hem wilt hebben om hem vervolgens voor een te hoge prijs er op te zetten.
Heb ik ook gezegd dat het een vriendenprijsje was ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mensen hebben het beste met ons voor. Hier aanbieden en dan een echt vriendenprijsje
Als je hem niet aanbiedt voor een vriendenprijsje hoef je hem hier niet aan te bieden, dan zoeken we zelf wel een goedkopequote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:11 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Heb ik ook gezegd dat het een vriendenprijsje was ?
Hoelanger het duurt, hoe minder geld je eruit haalt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze worden steeds goedkoper, dus je moet er eigenlijk zo snel mogelijk vanafGewoon je BIN net iets lager dan de goedkoopste BIN, zit je vrijwel altijd wel goed.
Waarom anders hier marktconform aanbieden terwijl je het gewoon marktconform op de markt aan kunt bieden?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:11 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Heb ik ook gezegd dat het een vriendenprijsje was ?
Verlies aan coins, winst aan respect en vertrouwenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:13 schreef Kamikazie het volgende:
Alle reacties hierboven samengevat: Niks hier aanbieden tenzij je bereid bent 'verlies' te maken door ze goedkoper aan te bieden dan op de markt.
Ik heb geen Kompany, maar ik wil er best eentje halen en dan bied ik hem aan voor 21k.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:15 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb nog een kompany. Ook 4-2-3-1 maar ik bied hem aan voor 24,5K.
Maarehh, als je er mee speelt in die 11 nationaliteiten toernooi is hij niet meer freshquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:18 schreef Toefjes het volgende:
25K was een grapje. Ik bedoel 250c. Dat zijn namelijk prijzen waarop je je medefokkers helpt.
Voorwaarde is dat het na het toernooi van 11 nationaliteiten gebeurt, want dan heb ik m nog nodig.
2e voorwaarde: het moet geen figuur als stoereboii zijn.
Dat is een goede deal, al ben je al rijk. De volgende speler die over is gaat naar iemand andersquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maarehh, als je er mee speelt in die 11 nationaliteiten toernooi is hij niet meer fresh![]()
Ik geef je er 700c voor, mooi boven discard value!
Ik heb geen bronze contractquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is een goede deal, al ben je al rijk. De volgende speler die over is gaat naar iemand anders![]()
Nigel de Jong: okee, geen topper, daarom in ruil voor een bronzen contract. Wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt niet, hij heeft een UP gehad met 78 def. Foutje van futhead.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:35 schreef Apekoek het volgende:
WTF is dat met silver Luijckx? Lekker 80 pace maar slechts 49 def als CB?
Futheadquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt niet, hij heeft een UP gehad met 78 def. Foutje van futhead.
Of een ontslag voor Frankiequote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:27 schreef Reemi het volgende:
Bulykin morgen in de basis bij Ajax, dat wordt een IF
Gaat niet gebeuren, al verliest hij het hele seizoen door.quote:
daar zou ik niet zo zeker van zijn. Maar nu Danny Blind weg is, kan Daley Blind ook wegquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, al verliest hij het hele seizoen door.(of hij zou zelf opstappen)
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar zou ik niet zo zeker van zijn. Maar nu Danny Blind weg is, kan Daley Blind ook weg
Contract van Blind meteen ontbindenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar zou ik niet zo zeker van zijn. Maar nu Danny Blind weg is, kan Daley Blind ook weg
Really?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is een goede deal, al ben je al rijk. De volgende speler die over is gaat naar iemand anders![]()
Nigel de Jong: okee, geen topper, daarom in ruil voor een bronzen contract. Wie?
Ik had die knuppel getweet, dat die pace stat niet klopte. Blijkbaar heeft ie niet de moeite genomen de rest ook te checken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Futhead
Ze hebben 81-Marco Reus ook de stats van IF Ramires gegeven.
Luijckx heeft de stats van Grenier, alleen hebben ze de pace wel gecorrigeerd en de rest niet !
Grenier heeft als ID nummer 9718 en Luyckx 9719, daar zit de fout in:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik had die knuppel getweet, dat die pace stat niet klopte. Blijkbaar heeft ie niet de moeite genomen de rest ook te checken.
Same hier hoor. Zowieso kun je bij de database tenminste sorteren, en is het 100x overzichtelijker. Squad creator klopt in de meeste gevallen wel, gelukkig ken ik zelf ook de chemistry regels wel. Het is meer om even de spelers visueel voor me te hebben, ipv in mn hoofd dat hele team te bedenkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Grenier heeft als ID nummer 9718 en Luyckx 9719, daar zit de fout in:
http://www.futhead.com/12/player/9718
http://www.futhead.com/12/player/9719
Ook bij Marco Reus (8891) en Ramires (8890)
http://www.futhead.com/12/player/8890
http://www.futhead.com/12/player/8891
Zullen er vast nog meer zijn.
Daarom gebruik ik ook liever ultimatedb. Het enige waar ik futhead voor gebriuk zijn de work rates en squad builder (maar die squad builder zit ook vol fouten in de chemistry berekening).
En de rest want die bakken er ook niet zoveel vanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Contract van Blind meteen ontbindenSame for Ebecilio
Rot eens op joh, met je getrollquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
En de rest want die bakken er ook niet zoveel van
gaan we weer hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
En de rest want die bakken er ook niet zoveel van
Kssssstquote:
Kappen man.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
KssssstLaatste wedstrijd van het seizoen, H'veen - Feyenoord om het kampioenschap. 1-2 einduitslag.
Ben nog wat in de troll sferen, komt door de les verbintenissenrecht die ik net hadquote:
boeit me nul.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben nog wat in de troll sferen, komt door de les verbintenissenrecht die ik net had
Ja wordt niet gewaardeerd. Wen er maar aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben nog wat in de troll sferen, komt door de les verbintenissenrecht die ik net had
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
KssssstLaatste wedstrijd van het seizoen, H'veen - Feyenoord om het kampioenschap. 1-2 einduitslag.
Prachtbeeldenquote:
En dan te bedenken dat Wijnaldum bijna silver was geweestquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:13 schreef vandermar het volgende:
Er is een nieuwe spits die akelig dicht in de buurt komt van Vela. N'Gog, die kerel is ook echt bizar goed, akelig goed afstandschot, fysiek sterk, goeie skill. Wijnaldum ook nog nooit eerder mee gespeeld maar die bevalt mij toch heel erg moet ik zeggen, snel en ook een verrassend goed schot.
Prima team dus mijn nieuwe team.
Dat had echt een beestachtig goede silver geweest. Ik hoop dat er nog een IF van komtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Wijnaldum bijna silver was geweest
Wel wat aan de lage kant zijn passing maar een puik teamquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:15 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/13010
Deze gebouwd, maar ben niet zo zeker van Koné als CAM
Je kunt ook die UP Corchia als rechtsback doen, ziet er wel goed uit (iets minder verdedigend, maar wel veel sneller/betere passing/betere dribbel etc dan Dabo).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:15 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/13010
Deze gebouwd, maar ben niet zo zeker van Koné als CAM
Oh zal er even naar kijken. Ik had Dabo daar ff snel neergezet omdat dat de eerste Franse RB in de Ligue 1 was die me te binnen schootquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt ook die UP Corchia als rechtsback doen, ziet er wel goed uit (iets minder verdedigend, maar wel veel sneller dan Dabo).
Sterkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef DutchSL het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hqFCL9JibcO5G
Verdediging gepimpt
Koop ze ook, maak ze CDM, en dan heb je net zo veel pacequote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:34 schreef vandermar het volgende:
Waarom is pace zo goedkoopkom je tegen 5-3-2 team die contained speelt met Hernandez en Agbolahor in de spits en maar abusen
Je weet dat Yobo super zeldzaam is? Wordt niet eenvoudig hem te krijgen voor een goede prijs..bovendien is 70 pace eigenlijk aan de krappe kant voor een buitenste verdediging met 3 at the back.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:38 schreef Vijf_voor het volgende:
Even een nieuw team bedacht. Helaas heeft Donk maar 7chem en ik had liever met Babacar gespeeld.
http://www.futhead.com/12/squad/12307
Babacar en Coutinho kunnen beide in zowel serie A en BBVA maar met donk en drenthe zijn ze helaas niet te combineren.
Ik heb geen idee, maar ik heb al zeker 2-3 weken geen potje meer gespeeld. Volgens mij was de laatste keer zelfs in de kerstvakantiequote:
Heftig man.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik heb al zeker 2-3 weken geen potje meer gespeeld. Volgens mij was de laatste keer zelfs in de kerstvakantie
Wat zijn je 'wensen/eisen'? Qua formatie, spelers wel/niet gebruiken? Zijn hier wel wat mensen die squads kunnen buildenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:38 schreef Vijf_voor het volgende:
Even een nieuw team bedacht. Helaas heeft Donk maar 7chem en ik had liever met Babacar gespeeld.
http://www.futhead.com/12/squad/12307
Babacar en Coutinho kunnen beide in zowel serie A en BBVA maar met donk en drenthe zijn ze helaas niet te combineren.
Dat laatste volgens mijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:48 schreef Mata het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de voorwaarden voor het Golden Goals toernooi zijn? Bedoelen ze daarmee 11 verschillende competities en 11 verschillende nationaliteiten, of juist 1 competitie met 11 verschillende nationaliteiten
Ik wil het liefst een opstelling met op het einde 1-2, ingevuld met Coutinho, Babacar en dan Vela of Kabir. En dan het liefst zo min mogelijk brazilianen en wel een goede verdediging.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat zijn je 'wensen/eisen'? Qua formatie, spelers wel/niet gebruiken? Zijn hier wel wat mensen die squads kunnen builden
Met het team dat je postte kun je beter Yobo en Donk omdraaien en ook de beide CDM's omdraaien.. dan heeft Donk 9 chemistry en heb je je snelste verdedigers aan de buitenkant.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:51 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik wil het liefst een opstelling met op het einde 1-2, ingevuld met Coutinho, Babacar en dan Vela of Kabir. En dan het liefst zo min mogelijk brazilianen en wel een goede verdediging.
HOE VET IS DAT!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:52 schreef Fuszy het volgende:
Ik zat zo eens te denken en misschien dat ik dit weekend eens wat dingen ga weggeven aan mijn mede fokkers.
Ik twijfel nog of ik mijn shaarawy erin ga betrekken.
Als ik het doe, dan zul je een Torres, Modric, Bale wel terugzien
Schooier alert!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:52 schreef Fuszy het volgende:
Ik zat zo eens te denken en misschien dat ik dit weekend eens wat dingen ga weggeven aan mijn mede fokkers.
was je van plan dat te gaan doen dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:07 schreef stoereboii het volgende:
als je bids bumpt, kan je daar dan voor geband worden?
Ja, zou er dus niet aan beginnenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:07 schreef stoereboii het volgende:
als je bids bumpt, kan je daar dan voor geband worden?
nee, om ze te melden als het gebeurt, is zo degoutantquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
was je van plan dat te gaan doen dan?
Ja ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nee, om ze te melden als het gebeurt, is zo degoutant
http://www.futhead.com/12/squad/13350quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Met het team dat je postte kun je beter Yobo en Donk omdraaien en ook de beide CDM's omdraaien.. dan heeft Donk 9 chemistry en heb je je snelste verdedigers aan de buitenkant.
Moet je wel een Premier League keeper hebben om aan Yobo te verbinden..
edit. sorry dan heeft Drenthe weer 7 chemistry, lastig systeem dat 3-5-2
Is die ge-upt dan? Dan wordt zn bronze meer waardquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:10 schreef Vijf_voor het volgende:
Degoutant is wel een goede speler!
Edit: nyassi silver?
Kabir CF .. ik zou het niet doen :pquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/13350
Transfer + UPquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is die ge-upt dan? Dan wordt zn bronze meer waard
Volgens mij heet dat de cardweight van de speler. Geen idee hoe het werkt hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:13 schreef stoereboii het volgende:
iemand hier al een pogba oid uit een pakje gehaald? is er trouwens een parameter die bepaalt welke speler er veel uit pakjes komt en wie niet enzo?
Er zijn 2 verschillende Nyassi's. 1 bronze, 1 silver.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:10 schreef Vijf_voor het volgende:
Degoutant is wel een goede speler!
Edit: nyassi silver?
het zijn broertjes geloof ikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Er zijn 2 verschillende Nyassi's. 1 bronze, 1 silver.
Ja ik heb er net heel veel gekochtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:17 schreef stoereboii het volgende:
huh? de prijs van higuain opeens 2k gestegen?
ik heb er gisteren wat in gehandeld. kut met perenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik heb er net heel veel gekocht
Een makkelijke manier om het een beetje leren (qua spelers) is om een team (goedkoop) in te kopen en het daarna weer te verkopen. Je kunt er evt. ook wat potjes mee afwerken en verkopen voordat de contracten aflopen. Zo leer je de prijzen een beetje en weet je wat mensen betalen voor spelers.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:05 schreef stoereboii het volgende:
ik begin door te krijgen hoe te handelen, thanks voor de tips! had een higuaingekocht voor 3.8k en verkocht voor 4.5k
Ramos, Xabi Alonso, Kaka, Villaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:26 schreef stoereboii het volgende:
tips of comments? http://www.futhead.com/12/squad/13380
het is budget btwquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ramos, Xabi Alonso, Kaka, Villa
Pedro - Higauin - Di Mariaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:26 schreef stoereboii het volgende:
tips of comments? http://www.futhead.com/12/squad/13380
ik kijk ff wat het kost, ik laat zo iets weten, heb 75k atmquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Pedro - Higauin - Di Maria
Ozil - Khedira - Kaka
Marcelo - Pepe - Lucio - Maicon
127k en ik heb 76kquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Pedro - Higauin - Di Maria
Ozil - Khedira - Kaka
Marcelo - Pepe - Lucio - Maicon
Cool, is er gisteren nog transfer/up nieuws geweest? Was niet in staat om te fokkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Er zijn 2 verschillende Nyassi's. 1 bronze, 1 silver.
Leuk idee!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:52 schreef Fuszy het volgende:
nopequote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Cool, is er gisteren nog transfer/up nieuws geweest? Was niet in staat om te fokken
Wel, er zijn nog wat transfers geweest:quote:
twitter:TheRealGraoully twitterde op vrijdag 10-02-2012 om 02:20:06Okay. Done a couple more transfers, Ridgewell, Ibisevic and Delfouneso now in their new teams. Plus some others. reageer retweet
dump Carvalho, Busquets en Arbeloaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:45 schreef stoereboii het volgende:
denk dat ik dit ga maken http://www.futhead.com/12/squad/13428
voor wie dan? onthoud dat ik een zeer beperkt budget hebquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dump Carvalho, Busquets en Arbeloa
Perea, Xabi Alonso en Ramosquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
voor wie dan? onthoud dat ik een zeer beperkt budget heb
op ps3 zijn ze allen 20kquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wtf op de xbox heb je ze alle 3 voor 35k
ik ook, einde van TOTW week het laagste toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmm ik wil graag IF Giovinco halen maar ik vrees dat de prijs nog at verder zal zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |