abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107826826
Nog geen update van fee :{
Ik hoop maar dat ze gewoon lekker aan het genieten zijn.

Hier dan 2 mijn echo foto's van vanmorgen O+ :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We weten lekker nog niet wat het wordt, (8> had gehoopt dat we het per ongelijk zouden zien :)
pi_107827092
Welkom Freubel!! *O*

Covie O+ mooie foto's zeg!! En ik weet het lekker!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107827462
hahaha ik ben blij dat je dat kunt zien! :P O+

Sorry heb verder niks bijgelezen maar zie dus wel dat er een zwangere bij is dus welkom Freubelot! *O*

En nu ga ik snel weer verder bij alle (overgroot)opa's en oma's op de koffie om de dvd te laten zien. :P
pi_107827717
Freub, je hoorde hier eigenlijk eerder dan ik binnen te komen. :@ Fijn dat je je zo zwanger voelt! Ik hoop dat je hier onbezorgd gaat meeschrijven.
Ik heb mijn echo een dag na jou!
pi_107828528
Clauwhee, fijn dat je ook een goede SEO had! Een meiske O+

Freubelot gefeliciteerd :*

Oeke, ik bedoelde het helemaal niet verkeerd. Maar het is een gratis zwangerschapscursus gesubsidieerd vanuit de gemeente die er ook in het turks, marrokaans en voor tieners is. Dus ik ging er een beetje vanuit dat daar andere mensen op af komen dan die bijvoorbeeld naar de ' Duik in je weeën Carita Salome cursus a la 200 euro gaan. Maar wie weet heb ik het totaal verkeerd ingeschat hoor. We gaan het afwachten.

Geen update van Fee dus nog, ben zo benieuwd O+ ..
pi_107828549
Ik kan trouwens op m'n werk geen posts editten maar ook geen spoilers zien.. irritant! :{!
pi_107828722
Freubelot, gefeliciteerd en welkom!

Covie; wat een liefje! En knap dat jullie het nog niet weten, ik zou me niet kunnen bedwingen. :D
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_107828956
Welkom Freubelot! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_107830294
Klavertje gefeliciteerd met mika! Wat ontzettend leuk dat jullie mika onder het wiegendekentje van mijn mika ligt!
pi_107830471
Zo, stukje gewandeld. Ik moet echt iets verzinnen op m'n jas. M'n huidige zit zo strak, dat m'n buik er gek van wordt. En ik ook :+.

Tijdens het wandelen wordt m'n buik ook hard trouwens en lijkt er e.e.a. naar beneden te zakken aan kind, is dat heel erg? Of nouja, euh.. erg. Eh.. ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Zegmaar. Ik loop erbij als een oud wefke dat d'r rug ondersteunt enzo.
pi_107831366
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:21 schreef covie het volgende:
.

Hier dan 2 mijn echo foto's van vanmorgen O+ :

SPOILER
We weten lekker nog niet wat het wordt, (8> had gehoopt dat we het per ongelijk zouden zien :)
Hij/ zij ligt er heerlijk bij. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_107831687
Oeh de 3d foto's zijn goed gelukt Covie! Mooi O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107832131
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh de 3d foto's zijn goed gelukt Covie! Mooi O+
Dit!
pi_107832388
Bedankt voor het welkom!

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:48 schreef Mangostine het volgende:
Freub, je hoorde hier eigenlijk eerder dan ik binnen te komen. :@ Fijn dat je je zo zwanger voelt! Ik hoop dat je hier onbezorgd gaat meeschrijven.
Ik heb mijn echo een dag na jou!
Een dag na mij, dat is snel of niet? Dat worden 2 mooie echo's, weet ik zeker O+
pi_107832487
Hier is er wel een update :P

Vannacht om 1 uur begon Ivetje te spoken en om 4:34 is onze dochter Noor geboren! In goede gezondheid met alles erop en eraan! *O*

Foto's zijn er zat, maar mijn puf is op dus dat komt nog :)
pi_107832679
Gefeliciteerd Tha Duck en Ivetje *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107832682
Tha_Duck en ivetje *O* gefeliciteerd met Noor! Wat een prachtige naam O+
Nu genieten samen!
pi_107832758
Gefeliciteerd Tha Duck en Ivetje O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:16:06 #94
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107832884
Tha Duck en Ivetje van harte *O* *O*

En welkom nieuwe zwangeren! :*

Hier al zo'n beetje sinds vannacht af en aan lichte nepweeen, geen harde buiken, maar echt golfbewegingen, met name als ik even rustig ga liggen. Gelukkig gaat het na een stuk of 5/6 steeds weer een tijdje weg, anders zou ik mezelf nog zorgen gaan maken... Aan de andere kant heb ik dit bij Willem ook een hele poos gehad en is die pas bij ruim 42 weken geboren :')
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_107832961
*O* clauwhee goede SEO!

Flugeltje bijna verlof *O*!
oh die 'nep'weeën lijken me apart!

Gefeliciteerd freubel! En fijn dat je eerder een echo krijgt. Hoop dat deze zw.schap loopt zoals gewenst! :*

Covie O+ wat een mooie foto's!

Kuukske; dat gevoel tijdens 't lopen herken ik wel. Mn buik wordt ook hard en soms krijg ik ook steken :@
jij bent ook nog verder in je zw.schap dus dan zul je t gewicht van je baby ook wel meer voelen denk ik

*O* tha duck en Ivetje gefeliciteerd!! geniet ervan!!

Vanmorgen druk geweest met schoonmaken/opruimen/de was
was kapot en had t mega warm, lekker t raam open gezet :s)
Er kwam weer een vriendin langs, super gezellig :)
Vanavond komt mn lief eindelijk thuis *; en dan gaat ie na t weekend weer n weekje weg :(

ennnn.. ben benieuwd naar fee-nix!
hoop dat alles goed is gegaan!!!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:23:19 #96
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107833090
Kunnen ook indalingsweeen zijn natuurlijk, ben morgen 33 weken dus het zou kunnen...

Is je lief rondom de bevalling wel gewoon op de kazerne Zoe?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_107833144
Mooie foto Covie!

Gefeliciteerd Tha_Duck en Ivetje met jullie dochter Noor! Dat heeft ze snel gedaan zeg!
pi_107833277
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier is er wel een update :P

Vannacht om 1 uur begon Ivetje te spoken en om 4:34 is onze dochter Noor geboren! In goede gezondheid met alles erop en eraan! *O*

Foto's zijn er zat, maar mijn puf is op dus dat komt nog :)
Wauw!! Dat is snel gegaan zeg... van harte met Noor O+
pi_107833319
Wat een mooie naam, Noor, gefeliciteerd Ivetje en Tha Duck! *O*

Gosh, als Fee nu ook haar baby heeft sta ik op 1. Nou, in het zkh lig ik toch al. Het is alleen hangen en wurgen om ook maar iets te verzenden vanuit deze bunker. Ik twitter af en toe wel wat. Doei!
Hardloper.
IG @webkim
pi_107833337
Tha_Duck & Ivetje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O*! Prachtige naam O+.

Covie, mooie foto's zeg!
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')