Maar schoot ze die pijl ook echt? Ze claimde het rake schot wel meteen, maar voor hetzelfde geld was het een andere pijl die in de hooibaal vloogquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Anne Marie schoot de pijl op dat hooi, en zorgde als het ware voor een letterlijk rookgordijn. Het kan dus op de titel slaan, maar waarom zou een mol dit willen?
Wilde ik net zeggen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Frits er uit. Ik verdenk momenteel vrijwel alle vrouwen, maar Anne-Marie en Hadewych nog wel het meeste. Hadewych had even een vreemd moment toen ze het met Liesbeth over de testvraag had. Als Frits - zoals hij zelf zei - zo zeker was dat Liesbeth de Mol was (met Anne-Marie als goede tweede), dan lijkt me Liesbeth af te vallen. Liesbeth is echt een wannabe Mol, met haar ja geknik en geklungel.
Ergens hoop ik dat je gelijk hebt, maar ik heb voor het begin van het seizoen al gezegd dat Liesbeth de eerste afvaller zou zijn of anders de mol (ze is een typsiche vroege afvallerstype).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Frits er uit. Ik verdenk momenteel vrijwel alle vrouwen, maar Anne-Marie en Hadewych nog wel het meeste. Hadewych had even een vreemd moment toen ze het met Liesbeth over de testvraag had. Als Frits - zoals hij zelf zei - zo zeker was dat Liesbeth de Mol was (met Anne-Marie als goede tweede), dan lijkt me Liesbeth af te vallen. Liesbeth is echt een wannabe Mol, met haar ja geknik en geklungel.
viel me ook opquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Op een gegeven moment zag je trouwens een shot waarin de 4 schutters stonden te richten. Iedereen richtte omhoog, behalve Tim, hij richtte omlaag. Verdacht?
Jep, en dat de rest gewoon afvaller is. (De verliezer in de finale is eigenlijk ook een soort afvaller).quote:
Zo meteen op radio 2quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:00 schreef --3S-- het volgende:
Op welke radio komt dat gesprek met Frits?
die "dunne den" is een afvaller, geen molquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:19 schreef Iwanius het volgende:
Als ik ook ff een mening mag geven: Denk dat die "dunne den" die ik weleens op NED 1 heb gezien in de vooravond?( 1 Vandaag oid?) de mol is.
Waarom? Gewoon gevoelsmatig iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |