Ook uit die van mij!quote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wow! Mn blog wordt, sinds mijn OPI holland post, op google gevonden![]()
Zit als het goed is ergens in je opmaak balkquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoe krijg je zo'n 'verder lezen'-knop op je blog? Ik heb nu van die heule lange berichten op mijn startpagina.
gewoon de code <!--more--> op de plek waar je dat verder lezen wiltquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoe krijg je zo'n 'verder lezen'-knop op je blog? Ik heb nu van die heule lange berichten op mijn startpagina.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zit als het goed is ergens in je opmaak balk. Tenminste in Blogger wel.
Dankquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
gewoon de code <!--more--> op de plek waar je dat verder lezen wilt
Lief laat het mij nou even zien brbquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nou ik kan het niet vinden, en <!--more--> werkt nietheb jij ook wordpress BGTes?
Volgens mijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nou ik kan het niet vinden, en <!--more--> werkt nietheb jij ook wordpress BGTes?
Ooh nee ik heb Blogger, sorry!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ohlord wat nu weerquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
Dussss..... Weer trouw-discussies met mijn ouders... Joy
Waarover?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
Dussss..... Weer trouw-discussies met mijn ouders... Joy
Hoeft niet lekker warm joh zo'n vachtjequote:
Mijn ouders vinden het er niet netjes uitzien als de suite (dat is: ouders/broers/zussen) niet eenzelfde pak aan hebben. Een aantal maanden geleden vroegen ze of het geen idee was dat de mannen een pak gaan huren (allemaal eenzelfde pak... Dit was bij de bruiloft van mijn broer ook zo en zag er idd errrrrrg mooi uit).quote:
Nja morgen loop ik de hele dag in een badjas rond op een beautyfarm waar mijn schoonfamilie nota bene werktquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hoeft niet lekker warm joh zo'n vachtje
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn ouders vinden het er niet netjes uitzien als de suite (dat is: ouders/broers/zussen) niet eenzelfde pak aan hebben. Een aantal maanden geleden vroegen ze of het geen idee was dat de mannen een pak gaan huren (allemaal eenzelfde pak... Dit was bij de bruiloft van mijn broer ook zo en zag er idd errrrrrg mooi uit).
We hebben er over nagedacht; maar wij willen het niet. Dit omdat schoonpa en schoonbroer dan van NL naar België moeten om pak te gaan passen... Heel gedoe en tenslotte willen we net géén gedoe.
Dus dit gezegd tegen mijn ouders en was prima...
Nu vinden ze het een goed idee om dan met een 'accent' te werken... Dat de mannen eenzelfde kleur blouse/hemd aan hebben met eenzelfde stropdas. En (zoals zij dus zeggen): "Dat is toch niet erg als wij alleen dat doen?"
Euh.... ja dus wel. Wij willen dit net niet. Want als zij dat wel gaan doen (zelfde stropdas); vallen schoonpa en schoonbroer er nogal buiten zoNee dat gaat leuk staan zo.
Uitleg van mijn schoonzus is: "Ja maar... Ik vind dat echt niet mooi als iedereen maar verschillende kleuren gaan aanhebben"
Ja? Dus? Wij niet ?
Schoonzus is aantal jaar geleden getrouwd en zij heeft ge-eist dat de mannen wel eenzelfde pak huurden. Níemand die er over gezeurd heeft. Iedereen deed zoals zij het wou.
Waaaaaaaarom moet ik hier nu telkens tegenin gaan en wordt het bij ons wel steeds een discussie
En zo heb ik dus al meerdere discussies zitten voeren.. En op een gegeven moment ben je het zo beu dat je heul niet veel zin meer hebt om dingen voor den trouw te regelen
In dat gevalquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:06 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nja morgen loop ik de hele dag in een badjas rond op een beautyfarm waar mijn schoonfamilie nota bene werktToch maar even mijn volle winterbos kappen
True. Maar mijn ouders zijn nogal van de ouwe stempel en ze willen toch zeker niet dat mensen gekke dingen achter onze rug gaan zeggen....quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:07 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]zoals BG hier zonet al zei het is JOUW dag!
Dat is wel erg inderdaad, vooral als ze het dan ook nog zo zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True. Maar mijn ouders zijn nogal van de ouwe stempel en ze willen toch zeker niet dat mensen gekke dingen achter onze rug gaan zeggen....Dat mijn broer toch veel chicer was als dat van ons etc etc etc....
![]()
![]()
Jupquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat is wel erg inderdaad, vooral als ze het dan ook nog zo zeggen
Dank ik ga het even proberenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Volgens mijnkun je alt+shift+t indrukken in je edit post screen en dat ie dan een read more knop krijgt
Dan krijg ik de code die BGTes ook gaf en nu doet ie t welquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Volgens mijnkun je alt+shift+t indrukken in je edit post screen en dat ie dan een read more knop krijgt
Alsje!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan krijg ik de code die BTGes ook gaf en nu doet ie t welDank jullie wel!
Wat vervelend voor je zegquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup
En wij hebben zoiets van: Who cares wat bepaalde mensen over ons zullen zeggen. Die mensen die persé over ons moeten roddelen; zullen wel mensen zijn waar wij geen reet omgeven. Tenslotte zullen vrienden hier nooit iets over zeuren
Maar ja... Zo denken mijn ouders niet
Oh my, wat frustrerend!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn ouders vinden het er niet netjes uitzien als de suite (dat is: ouders/broers/zussen) niet eenzelfde pak aan hebben. Een aantal maanden geleden vroegen ze of het geen idee was dat de mannen een pak gaan huren (allemaal eenzelfde pak... Dit was bij de bruiloft van mijn broer ook zo en zag er idd errrrrrg mooi uit).
We hebben er over nagedacht; maar wij willen het niet. Dit omdat schoonpa en schoonbroer dan van NL naar België moeten om pak te gaan passen... Heel gedoe en tenslotte willen we net géén gedoe.
Dus dit gezegd tegen mijn ouders en was prima...
Nu vinden ze het een goed idee om dan met een 'accent' te werken... Dat de mannen eenzelfde kleur blouse/hemd aan hebben met eenzelfde stropdas. En (zoals zij dus zeggen): "Dat is toch niet erg als wij alleen dat doen?"
Euh.... ja dus wel. Wij willen dit net niet. Want als zij dat wel gaan doen (zelfde stropdas); vallen schoonpa en schoonbroer er nogal buiten zoNee dat gaat leuk staan zo.
Uitleg van mijn schoonzus is: "Ja maar... Ik vind dat echt niet mooi als iedereen maar verschillende kleuren gaan aanhebben"
Ja? Dus? Wij niet ?
Schoonzus is aantal jaar geleden getrouwd en zij heeft ge-eist dat de mannen wel eenzelfde pak huurden. Níemand die er over gezeurd heeft. Iedereen deed zoals zij het wou.
Waaaaaaaarom moet ik hier nu telkens tegenin gaan en wordt het bij ons wel steeds een discussie
En zo heb ik dus al meerdere discussies zitten voeren.. En op een gegeven moment ben je het zo beu dat je heul niet veel zin meer hebt om dingen voor den trouw te regelen
Dat snap ik heel goedquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
Ahja gaat wel allemaal goed komen hoor... Maar het is af en toe wel frustrerend
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
Ahja gaat wel allemaal goed komen hoor... Maar het is af en toe wel frustrerend
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar Priem, over een paar maandjes heb je supermooie nagels, draag je een ongelofelijk mooie jurk, zit je make-up lindy(en dat is heuuuul mooi)-perfect, een mooie ring om je vinger en mag je jouwje man noemen
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
En echt het gaat super worden hoor... Echt welOp de dag zelf.. Dan is alles geregeld en we hebben goed weer besteld
![]()
Ahja
7 maart jurk weer passenEn dan wellicht meenemen naar huis (ofjah: schoonmoeder; want vriendlief heeft zelf al gezegd dat ie zich niet zou kunnen bedwingen als ie hier ergens zou hangen
)
Met mijn ouders altijd iets te beleven in trouwlandquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Hai hai, wat heb ik gemist? (ik ga niet teruglezen want gisteren leuke avond gehad met veeeeeel bier en vandaag gewerkt en jullie lullen te snel/veel)
-edit- Priem... niet weer trouwgezeikdamn... ik zou mijn ouders echt een pets tegen hun hoofd geven als ze zo zouden doen
![]()
![]()
(maar goed, daar had ik al een keer over lopen uitwijden dus ik begin niet opnieuw)
Dan zou ik ook wel zenuwachtig zijn hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:33 schreef BGTes het volgende:
Haarloos
Ik ben echt zenwachtig over het feit dat mijn schoonmoeder mij hoogstwaarschijnlijk naakt gaat zien (ze is ook gastvrouw en haalt de gasten op als ze klaar zijn met sauna of bad ofzo)Ze is tevens dieetiste en ik schaam me al zo voor mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |