Ook uit die van mij!quote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wow! Mn blog wordt, sinds mijn OPI holland post, op google gevonden![]()
Zit als het goed is ergens in je opmaak balkquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoe krijg je zo'n 'verder lezen'-knop op je blog? Ik heb nu van die heule lange berichten op mijn startpagina.
gewoon de code <!--more--> op de plek waar je dat verder lezen wiltquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoe krijg je zo'n 'verder lezen'-knop op je blog? Ik heb nu van die heule lange berichten op mijn startpagina.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zit als het goed is ergens in je opmaak balk. Tenminste in Blogger wel.
Dankquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
gewoon de code <!--more--> op de plek waar je dat verder lezen wilt
Lief laat het mij nou even zien brbquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nou ik kan het niet vinden, en <!--more--> werkt nietheb jij ook wordpress BGTes?
Volgens mijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nou ik kan het niet vinden, en <!--more--> werkt nietheb jij ook wordpress BGTes?
Ooh nee ik heb Blogger, sorry!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ohlord wat nu weerquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
Dussss..... Weer trouw-discussies met mijn ouders... Joy
Waarover?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
Dussss..... Weer trouw-discussies met mijn ouders... Joy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |