quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:32 schreef LetsGame het volgende:
Spoilers 2 tot 13 april!!Hahaha ik moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
know'm sayin?
word? word.
die caravan staat in Minderdijk. Dat is een andere gemeente.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:23 schreef loezzzje het volgende:
Als ze de postcodeloterij wint, wint dan niet iedereen? Ze wonen daar allemaal op/naast/bij elkaar
Oh is ze lid bij die postcode. Dan mag ze het lekker delen met de campingbeheerderquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
die caravan staat in Minderdijk. Dat is een andere gemeente.
Hahahahahahahahahaha ²quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:13 schreef loezzzje het volgende:
Boulevard noemt Everon de hunk van gtst. Mag ik even?![]()
![]()
![]()
Sickquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:13 schreef loezzzje het volgende:
Boulevard noemt Everon de hunk van gtst. Mag ik even?![]()
![]()
![]()
Twittert iemand 'em ff albert.nlquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:32 schreef loezzzje het volgende:
Hij wil na het werk niet meer naar de Appie dus gaat hij vaak naar de Mac. Nu vind ie dat ie dik wordtDaarom heeft hij nou een personal trainer om te boksen. Boulevard denkt omdat hij de mensen die hem met de dood bedreigen wil aanpakken.
![]()
Inderdaad, 20.08quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef Moelie het volgende:
bah die stomme reclame altijd op vrijdag.. Ik vergeet het steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |