Dacht deel het toch even met jullie.quote:
Feyenorod kan wel degelijk kampioen van IJsland worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:08 schreef amenth het volgende:
ik ben feyenorod fan en real madrid maar feyenorod wordt sowieso geen kampioen voor de mensen die dat denken
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:08 schreef amenth het volgende:
ik ben feyenorod fan en real madrid maar feyenorod wordt sowieso geen kampioen voor de mensen die dat denken
Ok... kan niet trouwensquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:08 schreef amenth het volgende:
Feyenoord en andere club...quote:
UNITED!!!! oooooooooooooh MAN UNITED!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Feyenoord en andere club...
Je bent voor Feyenoord of niet.. je kan slechts sympathie hebben voor een ander...
en dat heb jij onderzocht?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Feyenoord en andere club...
Je bent voor Feyenoord of niet.. je kan slechts sympathie hebben voor een ander...
Homoclub man.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
UNITED!!!! oooooooooooooh MAN UNITED!!
Ben je ook voor beide clubs ooit in het stadion geweest?quote:
Kutmessiquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
UNITED!!!! oooooooooooooh MAN UNITED!!
quote:
Ofc.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kijk je kan sympathie hebben voor clubs.
Zo als ik dat vroeger had voor City altijd tegen het grote homo ManU.
Die clubs die je graag pakt bij Fifa. bijv of die club die je volgt dankzij Footbal Manager![]()
Maar 1 cluuuubie blijft altijd nummer 1.
ja manquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je ook voor beide clubs ooit in het stadion geweest?
Fenerbarce is de gekste sfeer die ik ooit heb meegemaakt zelf. Hadjuk schijnt ook kapot erg te zijn.quote:
haha ja man goede sfeer atlijd in turkse voetbalwestrijden in england ook welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fenerbarce is de gekste sfeer die ik ooit heb meegemaakt zelf. Hadjuk schijnt ook kapot erg te zijn.
![]()
x1000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |