Voor non-Ajacieden is het een zoet-zuur moment. Jammer dat de soap voorbij is, aan de andere kant had ik er al een tijd geleden genoeg van. Er gaan mooie boeken geschreven worden over dit seizoen. Bakken drama.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt (vandaag dan) wel mee met de media-aandacht.
Ach, de non-ajacied weet dat een nieuwe soap nooit ver weg is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Voor non-Ajacieden is het een zoet-zuur moment. Jammer dat de soap voorbij is, aan de andere kant had ik er al een tijd geleden genoeg van. Er gaan mooie boeken geschreven worden over dit seizoen. Bakken drama.
Ajacieden weten dat ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:13 schreef eight het volgende:
[..]
Ach, de non-ajacied weet dat een nieuwe soap nooit ver weg is.
Dat houdt de non-Ajacied gaande.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:13 schreef eight het volgende:
[..]
Ach, de non-ajacied weet dat een nieuwe soap nooit ver weg is.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:48 schreef De_kromme het volgende:
Chicks die gamen.![]()
Sowieso gamen, dat doe je maar als je 13 t/m 15 bent.
quote:
Ok.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:44 schreef msnk het volgende:
Weet niet wat ik erger moet vinden... Ik denk toch dat De_kromme zijn reactie wint
[..]
[..]
Was vaak we lachen ja, ben wel benieuwd eigenlijk hoe het met die figuren gaat.quote:
Huub heeft een account op FOK!, even kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Was vaak we lachen ja, ben wel benieuwd eigenlijk hoe het met die figuren gaat.
Ik zag die Brian paar maanden terug bij eigen huis en tuin.
Mario Kart op de Gamecube "oude tijden" noemenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:52 schreef De_kromme het volgende:
Enige gamen wat vet is; is inderdaad met maten. Beetje mariokarten op de Gamecube ofzo, oude tijden herleven.
Op het begin waren die livestreams nog gratis kon je fitties kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:53 schreef msnk het volgende:
Ik heb De Gouden Kooi nooit gezien, thank gooooddd
Nog actief ?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Huub heeft een account op FOK!, even kijken.
SNES? Waar the fuck heb je het over? En niet haten op Mario Kart ouwe.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Mario Kart op de Gamecube "oude tijden" noemen
Vet vinden
SNES broer, SNES.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
SNES? Waar the fuck heb je het over?
ditisHuubquote:
nou ja zegquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:48 schreef De_kromme het volgende:
Hé Jojoortje, je bent wel een beetje in aanzien gedaald. Chicks die gamen.![]()
Sowieso gamen, dat doe je maar als je 13 t/m 15 bent.
dudequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
SNES? Waar the fuck heb je het over? En niet haten op Mario Kart ouwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |