klopt!quote:
ga dan liever naar oldtimerbeurs ofzo, mooiere auto'squote:Op donderdag 9 februari 2012 19:49 schreef rulerofdeath het volgende:
carnaval is gewoon leuk. mooi koukleumenen mooie wagens bekijken. muziekje d'r bij
ik dat weekend in ieder geval nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
klopt!
[..]
ga dan liever naar oldtimerbeurs ofzo, mooiere auto's
Achjah ieder zijn ding;)quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik dat weekend in ieder geval niet
Ik ga naar een spacebox. Dat is een kamer van 16m2 met een eigen badkamer en keukentje (wel klein) voor 5 euro minder per maand + huurtoeslag (dus 80 extra p.m) + omgeven door studenten ipv 2 werkende mannen van 30 en 40 + mijn eigen badkamer en keuken die ik in ieder geval wel schoon kan krijgen en houdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo ga je verhuizen dan? meer voor minder?
Klinkt goed!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga naar een spacebox. Dat is een kamer van 16m2 met een eigen badkamer en keukentje (wel klein) voor 5 euro minder per maand + huurtoeslag (dus 80 extra p.m) + omgeven door studenten ipv 2 werkende mannen van 30 en 40 + mijn eigen badkamer en keuken die ik in ieder geval wel schoon kan krijgen en houden![]()
Veel voordelen dus
dat klinkt wel stukken beterquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga naar een spacebox. Dat is een kamer van 16m2 met een eigen badkamer en keukentje (wel klein) voor 5 euro minder per maand + huurtoeslag (dus 80 extra p.m) + omgeven door studenten ipv 2 werkende mannen van 30 en 40 + mijn eigen badkamer en keuken die ik in ieder geval wel schoon kan krijgen en houden![]()
Veel voordelen dus
Edit: Oh, en ik woon dan direct achter mijn school. Kwart voor 9 mijn bed uit, 9 uur in de les
Yesquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat klinkt wel stukken beter
quote:
Ga slapen joh. Je moet zo werken. Michel lost je weer af morgen. Die zit hier nu aan het bier bij mn maat.quote:
Moet ik op Michel wachten? Dat wordt een lange nacht danquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ga slapen joh. Je moet zo werken. Michel lost je weer af morgen. Die zit hier nu aan het bier bij mn maat.
Markoootje uut Almelootjequote:
Werken verdommequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet ik op Michel wachten? Dat wordt een lange nacht dan
suc9quote:
Gmtaquote:
Valentijnsdag is toch cool, kaartjes sturen naar onbereikbare meiden met als afzender stille aanbidsterquote:
Ja dat is ook een goede optiequote:Op donderdag 9 februari 2012 23:47 schreef GimmeGore het volgende:
Ik stuur geen kaartjes aan meiden. En nee, mijn vriend krijgt ook geen kaartje![]()
Ik geef hem liever iets leuks dan zo'n standaard cadeau van de Expo/Xenos op een random dag, dat hij ook echt verrast is
Vretbuul!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga maar es wat bammetjes maken, heb honger
Uhu, geforceerde troep is het. Heb er nooit wat aan gedaan met m'n exenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Valentijnsdag
Grootste onzin die er is
;iquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, geforceerde troep is het. Heb er nooit wat aan gedaan met m'n exen
Gelijk duidelijk waarom het je exen zijn...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, geforceerde troep is het. Heb er nooit wat aan gedaan met m'n exen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2012 07:33:53 ]
Kan beter.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoi hoi!
Alles in orde met de Tukkertjes?
Awquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Redelijk. Korte nacht gehad waarbij Mevr. Tukker me een enkele keer wakker schopte.
Ik haal de schade vannacht wel in. Hoop ik. Morgen kroamskudd'n in Groningen...quote:
Ik help meequote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Goed bezig Sjoem.Samen bouwen we aan deze prachtige samenleving en aan een stabiele economie. Ik ben trots op je!
Minimaal.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
That's the VOC spirit!
Ik zeg AOW-leeftijd naar 125 jaar!
Erg is dat hequote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Godsakker! Dacht ik gister steeds dat het vrijdag was. Dacht ik vanmorgen; "waarom gaat mijn wekker op zaterdag".. Besef je ineens dat het vrijdag is. Wat is dat verrot!
Het is erger als je daar pas achter komt na 2/3x snoozenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Erg is dat he
Het kan alleen niet aan "yes, het is zaterdag! Lekker chillen!!! Hey waarom gaat m'n wekker? ... KUUUUT het is maandag!![]()
" tippen
En je vervolgens met je duffe rotkop naar je werk of naar school moet haastenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het is erger als je daar pas achter komt na 2/3x snoozen
haha ja, gelukkig zet ik mijn wekker redelijk ruim voor t geval dat..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En je vervolgens met je duffe rotkop naar je werk of naar school moet haasten
Heb het gelukkig nog niet met werk gehad, dat lijkt me helemaal erg.
Halleuquote:
Basquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
David.. kerel \m/
Al wiekent?
[..]
Hen
Nais..!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bas
Yes, weekend
Vanmorgen om 6 uur had ik weekend
quote:
Logisch, anders is je ritme ook zo vernaggeld.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu wel een beetje lam omdat ik pas om half 8 sliep, maar dan kan ik vannacht tenminste slapen
Nope, begin zondagavond weer : )quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Logisch, anders is je ritme ook zo vernaggeld.
En dan maandag weer dagdienst?
Nog steeds jammer dat ik er niet kon werken volgens Start
ohjah leuk nachtdienst.. Ik vond t nooit leuk 's nachts te moeten rijden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nope, begin zondagavond weer : )
Komende week nachtdienstBinnenkort wordt er wel een nieuw iemand bij in de ploeg gegooid, omdat er iemand weggaat
Maar goed, die functies zijn populair
Nog geen werk dus?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ohjah leuk nachtdienst.. Ik vond t nooit leuk 's nachts te moeten rijden.
Ja dat zei je laatst, helaas voor mij dat die functies populair zijn
;iquote:
ja, Jasper ken ik wel een beetje (meeste van feestjes)quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
dualdriven zijn bekenden van je toch?
Jasper was mien moat op schoolquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
hoivrij van werk, maar wel bezig voor school
[..]
ja, Jasper ken ik wel een beetje (meeste van feestjes)
was hij toen ook al DJ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jasper was mien moat op school
Indd, gepassioneerd is 'ie wel!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en moet je kijken hoever hij nu al is
altijd mooi werk als ik naar optredens van Dualdriven gaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, gepassioneerd is 'ie wel!
Kouderquote:
Ach, ik liep met een ontplofte mol op m'n kop rond, da's ook niet allesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wtf heb je gedaan?!
Je hoort langharig tuig te zijn!
Ben je in Australie naar de kapper geweest?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, ik liep met een ontplofte mol op m'n kop rond, da's ook niet alles
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ben je in Australie naar de kapper geweest?
Is er geen win7-patch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
laatst MOHAA geīnstalleerd, maar hij wil niet doen onder Windows 7
compabiliteitsmodus op XP (SP 3) gezet, als Administrator uitgevoerd, maar nadat die console even kort in beeld is geweest stop hij met laden
Patch 1.11 installeren.GPU drivers updaten. Run as admin.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
laatst MOHAA geīnstalleerd, maar hij wil niet doen onder Windows 7
compabiliteitsmodus op XP (SP 3) gezet, als Administrator uitgevoerd, maar nadat die console even kort in beeld is geweest stop hij met laden
done, done, done. zelfde resultaat...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Patch 1.11 installeren.GPU drivers updaten. Run as admin.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
done, done, done. zelfde resultaat...
Staat er geen error in de console. Had ik ook eens bij een spel. Moest ik een opengl.dll bestand toevoegen. Zelfde engine als mohaa. Probeer vlak voor de console wegvliegt een screenshot te maken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
done, done, done. zelfde resultaat...
Je speelt via cd?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:40 schreef ReMcOrE het volgende:
hij laadt, console in beeld, zwart (vervolg)scherm en dan stop de cd met draaien en het spel met laden. druk ik dan op enter/spatie/esc, sluit hij het spel af en ben ik terug bij Windows...
mocht die no-cd crack niet werken, zal ik een een printscreen proberen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Staat er geen error in de console. Had ik ook eens bij een spel. Moest ik een opengl.dll bestand toevoegen. Zelfde engine als mohaa. Probeer vlak voor de console wegvliegt een screenshot te maken.
we wagen een poging...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je speelt via cd?
Probeer het met een no-cd crack.
Link: http://cdn.naxpgaming.com(...)1NoCDFixedexeEng.zip
Succes. Ik stap nu in de auto naar huis dus lees het later welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mocht die no-cd crack niet werken, zal ik een een printscreen proberen!
[..]
we wagen een poging...
En voor zulke dingen wil ik toch eens een ouwe bak aanschaffen (denk aan 133 á 166 MHz, 64 MB geheugen en een prutvideokaartquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
van alles geprobeerd na die no-cd crack, qua compabiliteit en run as admin; maar geen resultaat. console gaat ook te snel voor printscreen, krijg het niet voor elkaar
quote:
dat mislukt bij voorbaat alquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Nou, vooruit, eens zien of ik er een fatsoenlijke foto van kan maken.
Zal vandaag of morgen ofzo ff zoeken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
van alles geprobeerd na die no-cd crack, qua compabiliteit en run as admin; maar geen resultaat. console gaat ook te snel voor printscreen, krijg het niet voor elkaar
trekt ook gelijk z'n shirt uitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:48 schreef Under_Score het volgende:
[ afbeelding ]
frankrijk is goed te doen, het is parijs waar ik niet zo kapot van ben.
Het is allebei kut dat die Fransen er wonen.. En Paris moet je never nooit met de auto doen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:48 schreef Under_Score het volgende:
[ afbeelding ]
frankrijk is goed te doen, het is parijs waar ik niet zo kapot van ben.
;iquote:
OD, Olive Drab, olijf groen. alles is camo tegenwoordig. dat heb ik nog nooit echt mooi gevonden. en mijn oude OD broeken passen niet (meer)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:06 schreef Redbaron het volgende:
OD broeken?
Dumpshop Almelo zit al ff dicht, Nijverdal al. Rijssen had er geloof ik ook een maar weet niet of die nog bestaat.
Voor de rest weet ik er geen
Ohjah.. ik wil eigenlijk nog een keer kisten weer hebben. Goed voor de winter enzoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:10 schreef Under_Score het volgende:
[..]
OD, Olive Drab, olijf groen. alles is camo tegenwoordig. dat heb ik nog nooit echt mooi gevonden. en mijn oude OD broeken passen niet (meer)
Rijssen is ook dichtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:06 schreef Redbaron het volgende:
OD broeken?
Dumpshop Almelo zit al ff dicht, Nijverdal al. Rijssen had er geloof ik ook een maar weet niet of die nog bestaat.
Voor de rest weet ik er geen
iddquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ohjah.. ik wil eigenlijk nog een keer kisten weer hebben. Goed voor de winter enzo
quote:
Kistenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ohjah.. ik wil eigenlijk nog een keer kisten weer hebben. Goed voor de winter enzo
Mja, was er pas geleden nog naar op zoek voor een winterjas. Maar goed, die zaak bestaat niet meerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:18 schreef Under_Score het volgende:
[..]
iddvind ze zelf ook fijn lopen. moet nog een paar op voorraad halen.
[..]![]()
Gaat goed met de dumpshopsquote:
Ommen heeft er nog een maar misschien is dat een beetje uit de richting? Hengelo zou er ook een moeten hebben maar is volgens mij meer een webshopquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:24 schreef Under_Score het volgende:
marktplaats is ook niet echt een bron voor legerkleding zie ik al wel. en ik laat geen broek uit de VS komen.
Legerkleding kan ik gelukkig viavia wel regelenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:24 schreef Under_Score het volgende:
marktplaats is ook niet echt een bron voor legerkleding zie ik al wel. en ik laat geen broek uit de VS komen.
Ommen is inderdaad een grote en goedequote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ommen heeft er nog een maar misschien is dat een beetje uit de richting? Hengelo zou er ook een moeten hebben maar is volgens mij meer een webshop
Van t zomer maar eens heengaan dan, en een heerlijk softijsje meenemen als ik dan toch in de buurt benquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ommen is inderdaad een grote en goede
Voor ijs ga je naar v.d. Poelquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Van t zomer maar eens heengaan dan, en een heerlijk softijsje meenemen als ik dan toch in de buurt ben
http://www.dumpommen.nl/home
Munitie, niet minutiequote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:31 schreef Under_Score het volgende:
ja ik was al aan het kijkenmorgen ga ik niet redden denk ik, dan maar woensdag ofzo. zo te zien genoeg keuze in spul
mischien de kofferbak volladen met wat minutiekistjes
Roomijs jah, softijs in Ommenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor ijs ga je naar v.d. Poel
kogels!quote:
Mooi voor carnaval johquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:45 schreef Under_Score het volgende:
[..]
kogels!
op marktplaats staan wel aardig dubieuze dingen trouwensiemand nog een duitse WW2 officierspet met alle emblemen kopen? leuk voor op feestjes en zulks.
uhh spoor?quote:
Ahh, dat ken ik welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
uhh spoor?
Nee als je vanaf centrum richting wierden/vveen gaat. Net over de rivier heb je links zon keetje staan..
Spoor is iets verder nog.. maar idd spoor in de buurt, als je die slingers hebt gehad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh, dat ken ik wel
Is toch bij het spoor
lange lederen jas aan, gaspotje mee en je bent de gangmaker op elk feestquote:
Haar in een middenscheidingquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:50 schreef Under_Score het volgende:
[..]
lange lederen jas aan, gaspotje mee en je bent de gangmaker op elk feest
Hebben we het toch nog over dezelfdequote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Spoor is iets verder nog.. maar idd spoor in de buurt, als je die slingers hebt gehad.
Daarom leg ik de link ff niet
dan sta je in ieder geval in de belangstelling en keer je zeker wel hoofden denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, dan ben je wel dé man
Volgens mij is die tent ook inde wijde omtrek bekendquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hebben we het toch nog over dezelfde
Zeker.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:10 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dan sta je in ieder geval in de belangstelling en keer je zeker wel hoofden denk ik.
Jepquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:13 schreef Under_Score het volgende:
met van die kaalgeschoren zijkantjes?
onweerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
HenBas
Ik hoor net bommen af gaan buiten. Heeft zeker met voetbal te maken.
nee de 3e wereldoorlog is begonnen..mag ik bij jou in de schuilkelder?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
HenBas
Ik hoor net bommen af gaan buiten. Heeft zeker met voetbal te maken.
Alsjeblieft niet he.quote:
En dat al helemaaaaal niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:03 schreef Under_Score het volgende:
onweer? in de winter? aankomende elfsteden gedonder wat ik je brom!
jij bent meer van de ijsbaanhooligans? de mensen die de tocht der tochten willen saboteren?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet he.
[..]
En dat al helemaaaaal niet.
Door de mediahype van de afgelopen week gun ik niemand dat schaatsfestijn meer.
Ik heb genoten van het nieuws gister met die balende koppen van al die liefhebbers.
ik had je toch iets zwaarder aan moeten pakken vorige weekquote:
Dan had Twente vandaag vast gewonnen jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had je toch iets zwaarder aan moeten pakken vorige week
Ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:09 schreef Under_Score het volgende:
[..]
jij bent meer van de ijsbaanhooligans? de mensen die de tocht der tochten willen saboteren?
dus de mensen die met hun terrasverwarming langs de kant gaan staan?
Selma ice-devilquote:
Krengquote:
quote:
Ha skatquote:
Mwaquote:
Heb je de uitslag al?quote:
Van het EEG-onderzoek kwam uit dat een deel van m'n linker hersenhelft erg geīrriteerd reageert op geluid, licht en dus ook drukte. Heb medicijnen gekregen die vooralsnog bijna niks doen...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je de uitslag al?
Met mij gaat wel. Ga nu lekker slapen![]()
Trusten
Popje tochquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Trusten Nath.![]()
Andere PC aangesloten dus eindelijk weer muziekPsytrance FTW!
Markoquote:
Wat is een baap?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Dikke baap erbij, drank...
Dat weet JIJ niet?quote:
quote:
quote:
Zo rol ikquote:
quote:Wie konnte ich so blind sein
Wie konnt' ich glauben ich kann seh'n
Hat Gott auf mich geschissen
Oder warum liess ich dich geh'n
Wieder spüre ich diese Sehnsucht
Du bist schon lange nicht mehr hier
Sag mir, was hast Du getan
Denn dein Licht brennt immer noch in mir
Für immer
Hij maakt dus meteeen een link van het woord w.ehkampquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moest van D iets over www.Wehkamp.nl typen
dafuq?
Bohhhhhhhquote:
Morgen dus feest bij julliequote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bohhhhhhh
Wij bruine bonensoep, ook lekker
quote:
Nice. Ik vind de "nieuwe" hardstyle en ook hardcore wel sowieso meer op elkaar lijken. Vroeger was het meer verschillend. Nu lijkt het een beetje zo dat ze 1 basis hebben en daar omheen produceren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:26 schreef ReMcOrE het volgende:
hoi
Lunatic Black was tofDualdriven met een paar oude knallers, dus heerlijk opwarmen
helaas liet, in mijn ogen, het publiek een beetje te wensen over. Pavo was verder wel oké, natuurlijk een beetje scratchen en uiteindelijk aardig wat oude platen; maar dan helaas wel in een nieuw jasje
al maakt de herinnering aan het origineel vaak veel goed
B-Front sloot af, leek wel alsof iedereen toen ineens wakker werd omdat "mister raw" aan de beurt was
![]()
het viel me op dat veel platen die hij draaide dezelfde kick/bass in de climax lijken te hebben, het leek gewoon veel op elkaar
maar hij draaide wel Aliens (helaas nieuwe versie, al blijft de melodie gewoon goud
), Magic en Pwoap! Live Mix
al met al tof avondje, 8 euro entree was geen geld, geluid had iets beter gekund, setje van Dualdriven veruit het beste; Remco heeft zich vermaakt![]()
Idd. Binnenkort deepack in de lantaarn. Oldschoolquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:45 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind sommige nieuwe hardstyle wel tof, maar oud is vaker goud
Zoiets dacht ik dus al.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:00 schreef ReMcOrE het volgende:
MOHAA werkt![]()
heb de opengl32.dll uit Windows/System32 gekopiëerd naar de map van MOHAA en toen deed hij het
Owyeah!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Staat er geen error in de console. Had ik ook eens bij een spel. Moest ik een opengl.dll bestand toevoegen. Zelfde engine als mohaa. Probeer vlak voor de console wegvliegt een screenshot te maken.
help die grieken nou niet aan hun geld.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:14 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
help die grieken nou niet aan hun geld.![]()
Graag gedaan homeboyquote:
Doe ik toch al door belasting te betalen. Dit kan dr ook wel bij.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:14 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
help die grieken nou niet aan hun geld.![]()
Nog steiler zelfsquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:20 schreef Magnificat het volgende:
Ha Tukkers![]()
Weet iemand of de oost uitgang van de van Heekgarage ook zo`n steile helling heeft als West?![]()
I haz a scared....
Je kunt autorijden of je kunt het niet. Face you fears!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:20 schreef Magnificat het volgende:
Ha Tukkers![]()
Weet iemand of de oost uitgang van de van Heekgarage ook zo`n steile helling heeft als West?![]()
I haz a scared....
Ik kan wel auto rijden, alleen vraag ik mij in dat soort situaties af of de gene achter mij dat ook kan!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kunt autorijden of je kunt het niet. Face you fears!
Dan kan je beter niet de weg op gaan....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:39 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Ik kan wel auto rijden, alleen vraag ik mij in dat soort situaties af of de gene achter mij dat ook kan!
Zucht, alleen in de situaties binnen een parkeergarage!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan kan je beter niet de weg op gaan....
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:41 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Zucht, alleen in de situaties binnen een parkeergarage!
Maar bedankt!
Henig an
Mijn auto is maximaal verlaagd en kan ook gewoon de parkeergarage in en uit..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:20 schreef Magnificat het volgende:
Ha Tukkers![]()
I haz a scared....
Jouw manier van drempels nemenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mijn auto is maximaal verlaagd en kan ook gewoon de parkeergarage in en uit..
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mijn auto is maximaal verlaagd en kan ook gewoon de parkeergarage in en uit..
Hoezo? kan er nog gewoon recht overheen, tenzij die springschansen.. Het oet alleen met zeer beperkte snelheidquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jouw manier van drempels nemen
hoeveel cm verlaging is dat?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hoezo? kan er nog gewoon recht overheen, tenzij die springschansen.. Het oet alleen met zeer beperkte snelheid
[ afbeelding ]
Je gaat er diagonaal overheen manquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hoezo? kan er nog gewoon recht overheen, tenzij die springschansen.. Het oet alleen met zeer beperkte snelheid
[ afbeelding ]
Oh normaal hier in Almelo red ik het normaal. Uitzonderingen daargelatenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je gaat er diagonaal overheen man
ik geloof voor 6 en achter 7 ofzo, heb de stelring achter ertussenuit iigquote:
doe ik soms ook bij van die f*cking stijle drempels, scheelt gewoon een stuk qua rijgemakquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je gaat er diagonaal overheen man
Ie bint g'woon welkom heurquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:10 schreef Magnificat het volgende:
[..]![]()
Wel een newbie hier, maar ben heul geen Tukker![]()
Heb ik nou de proem`n in`n drek?
mooi werkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik geloof voor 6 en achter 7 ofzo, heb de stelring achter ertussenuit iig
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doe ik soms ook bij van die f*cking stEIle drempels, scheelt gewoon een stuk qua rijgemak
Klopt wij gaan vnaamd ff in Dieka kijken..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jaja, you get the point
en Willem komt in Dieka toch?
Dankquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ie bint g'woon welkom heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |