klopt!quote:
ga dan liever naar oldtimerbeurs ofzo, mooiere auto'squote:Op donderdag 9 februari 2012 19:49 schreef rulerofdeath het volgende:
carnaval is gewoon leuk. mooi koukleumenen mooie wagens bekijken. muziekje d'r bij
ik dat weekend in ieder geval nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
klopt!
[..]
ga dan liever naar oldtimerbeurs ofzo, mooiere auto's
Achjah ieder zijn ding;)quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik dat weekend in ieder geval niet
Ik ga naar een spacebox. Dat is een kamer van 16m2 met een eigen badkamer en keukentje (wel klein) voor 5 euro minder per maand + huurtoeslag (dus 80 extra p.m) + omgeven door studenten ipv 2 werkende mannen van 30 en 40 + mijn eigen badkamer en keuken die ik in ieder geval wel schoon kan krijgen en houdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo ga je verhuizen dan? meer voor minder?
Klinkt goed!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga naar een spacebox. Dat is een kamer van 16m2 met een eigen badkamer en keukentje (wel klein) voor 5 euro minder per maand + huurtoeslag (dus 80 extra p.m) + omgeven door studenten ipv 2 werkende mannen van 30 en 40 + mijn eigen badkamer en keuken die ik in ieder geval wel schoon kan krijgen en houden![]()
Veel voordelen dus
dat klinkt wel stukken beterquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga naar een spacebox. Dat is een kamer van 16m2 met een eigen badkamer en keukentje (wel klein) voor 5 euro minder per maand + huurtoeslag (dus 80 extra p.m) + omgeven door studenten ipv 2 werkende mannen van 30 en 40 + mijn eigen badkamer en keuken die ik in ieder geval wel schoon kan krijgen en houden![]()
Veel voordelen dus
Edit: Oh, en ik woon dan direct achter mijn school. Kwart voor 9 mijn bed uit, 9 uur in de les
Yesquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat klinkt wel stukken beter
quote:
Ga slapen joh. Je moet zo werken. Michel lost je weer af morgen. Die zit hier nu aan het bier bij mn maat.quote:
Moet ik op Michel wachten? Dat wordt een lange nacht danquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ga slapen joh. Je moet zo werken. Michel lost je weer af morgen. Die zit hier nu aan het bier bij mn maat.
Markoootje uut Almelootjequote:
Werken verdommequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet ik op Michel wachten? Dat wordt een lange nacht dan
suc9quote:
Gmtaquote:
Valentijnsdag is toch cool, kaartjes sturen naar onbereikbare meiden met als afzender stille aanbidsterquote:
Ja dat is ook een goede optiequote:Op donderdag 9 februari 2012 23:47 schreef GimmeGore het volgende:
Ik stuur geen kaartjes aan meiden. En nee, mijn vriend krijgt ook geen kaartje![]()
Ik geef hem liever iets leuks dan zo'n standaard cadeau van de Expo/Xenos op een random dag, dat hij ook echt verrast is
Vretbuul!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga maar es wat bammetjes maken, heb honger
Uhu, geforceerde troep is het. Heb er nooit wat aan gedaan met m'n exenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Valentijnsdag
Grootste onzin die er is
;iquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, geforceerde troep is het. Heb er nooit wat aan gedaan met m'n exen
Gelijk duidelijk waarom het je exen zijn...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, geforceerde troep is het. Heb er nooit wat aan gedaan met m'n exen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2012 07:33:53 ]
Kan beter.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoi hoi!
Alles in orde met de Tukkertjes?
Awquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Redelijk. Korte nacht gehad waarbij Mevr. Tukker me een enkele keer wakker schopte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |