klopt!quote:
ga dan liever naar oldtimerbeurs ofzo, mooiere auto'squote:Op donderdag 9 februari 2012 19:49 schreef rulerofdeath het volgende:
carnaval is gewoon leuk. mooi koukleumenen mooie wagens bekijken. muziekje d'r bij
ik dat weekend in ieder geval nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
klopt!
[..]
ga dan liever naar oldtimerbeurs ofzo, mooiere auto's
Achjah ieder zijn ding;)quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik dat weekend in ieder geval niet
Ik ga naar een spacebox. Dat is een kamer van 16m2 met een eigen badkamer en keukentje (wel klein) voor 5 euro minder per maand + huurtoeslag (dus 80 extra p.m) + omgeven door studenten ipv 2 werkende mannen van 30 en 40 + mijn eigen badkamer en keuken die ik in ieder geval wel schoon kan krijgen en houdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo ga je verhuizen dan? meer voor minder?
Klinkt goed!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga naar een spacebox. Dat is een kamer van 16m2 met een eigen badkamer en keukentje (wel klein) voor 5 euro minder per maand + huurtoeslag (dus 80 extra p.m) + omgeven door studenten ipv 2 werkende mannen van 30 en 40 + mijn eigen badkamer en keuken die ik in ieder geval wel schoon kan krijgen en houden![]()
Veel voordelen dus
dat klinkt wel stukken beterquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga naar een spacebox. Dat is een kamer van 16m2 met een eigen badkamer en keukentje (wel klein) voor 5 euro minder per maand + huurtoeslag (dus 80 extra p.m) + omgeven door studenten ipv 2 werkende mannen van 30 en 40 + mijn eigen badkamer en keuken die ik in ieder geval wel schoon kan krijgen en houden![]()
Veel voordelen dus
Edit: Oh, en ik woon dan direct achter mijn school. Kwart voor 9 mijn bed uit, 9 uur in de les
Yesquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat klinkt wel stukken beter
quote:
Ga slapen joh. Je moet zo werken. Michel lost je weer af morgen. Die zit hier nu aan het bier bij mn maat.quote:
Moet ik op Michel wachten? Dat wordt een lange nacht danquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ga slapen joh. Je moet zo werken. Michel lost je weer af morgen. Die zit hier nu aan het bier bij mn maat.
Markoootje uut Almelootjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |