Vieze kloonquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:20 schreef borstenplagiaat007 het volgende:
je beweegt gwn van achter naar voor
En dit inderdaadquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:22 schreef spierbal het volgende:
Ik ben pas begonnen met seks
Edit: Echt helemaal goud die zin![]()
Als je kunt pijpen kun je als 't goed is ook praten. Vraag je slachtoffer eens wat 'ie lekker vindt...quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:19 schreef amsterdamsetieten het volgende:
bang dat ik helemaal verkeerd pijp
hoezo vieze kloon in ben er pas sinds vandaag en ik weet niet helemaal niks van FOK! of de FOK!kersquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:33 schreef Trollscience het volgende:
Ik had op het begin ook altijd het idee dat ik verkeerd pijpte; gewoon doorgaan totdat ze je volspuiten tog.
Je weet er helemaal niets van?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:29 schreef borstenplagiaat007 het volgende:
[..]
hoezo vieze kloon in ben er pas sinds vandaag en ik weet niet helemaal niks van FOK! of de FOK!kers
Zo zeg! Jenna Jameson. Wat ben jij een vies boefje zeg!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:47 schreef Arsenal2012 het volgende:
Tik in op Google: Jenna Jameson. Zoek naar haar video's. Veel succes!
Gelukkig is die markt nog niet verzadigd met stapels glossy's.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef EVH3010 het volgende:
Wij richten ons op vrouwen tussen de 30-45 jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |