quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:20 schreef Fratz het volgende:
[..]
Mooi? Ik zou het zelfs omschrijven met "fantastisch!". Ik kon de trap weer oplopen zonder bovenaan in een stoomlocomotiefje te zijn veranderdheerlijk gewoon!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:44 schreef Greys het volgende:
Het was al best een dame op leeftijd (niet bejaard, maar ook niet erg jong) Ik vond het heel erg verrassend ook ja
En naderhand bleek het 'zeg op welk knopje moet ik nou drukken' ook nog nep (doortrapt hoor) want toen ik terug keek had ze dus toen al meerdere foto's gemaakt. Ik heb dus een aantal boer-met-kiespijn-lachende pics van toen ik wíst dat ze foto nam, maar er stond ook nog een hele stomme foto op waarop ik kijk alsof ik elk moment in huilen uit kan barsten
![]()
Kijk hier wist ik het:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit was vlak daarvoor, toen de naald er nog net niet in zat
Haha, die 2e foto is prachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het valt wel mee toch, het prikje is zo voorbij...Idd!quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:42 schreef Mark het volgende:
De voldoening haal je inderdaad uit bijvoorbeeld een post zoals deze:
[..]
Mijn vriendin was laatst mee toen mijn hb te laag was, maar ze heeft zich toch besloten op te geven. Dus kan ze in ieder geval dat halve litertje compenseren wat ik niet kon geven
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
Ging goed, HB 9.9 en bloeddruk 140-88 (maar dat was van de zenuwen denk ik...).
Vertel, Vertel (2e oproepquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:07 schreef Scorpie het volgende:
Gheg, ik werd gebeld of ik bloed kon geven met een wetenschappelijk tintje.
Was ook zeker zoquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:20 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha, die 2e foto is prachtig!
Maar het valt wel mee toch, het prikje is zo voorbij...
De hoeveelheid bloed die je moet geven is standaard 500 ml. Als je dan minder dan 50 kilo weegt dan is dat naar verhouding best een groot deel van je lichaamsvolume en loop je eerder kans er last van te krijgen. Vandaar die harde eis.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:09 schreef Markeerstift het volgende:
Wist niet dat hier een topic over was!
Ze hebben vorige week mijn bloed gekeurd. HB was 7,8 en bloeddruk 71/98
Wat ik wel enigszins apart vind is dat je onder de 50 kilo geen bloed meer mag geven, ik ben behoorlijk klein (159) en weeg 53. Maar als ik 50 zou wegen zou ik geen ondergewicht hebben. Waarom is dan toch ook voor mij die 50 grens?
Nu moet ik geloof ik 1 of 2 maanden wachten op het resultaat, ik ben benieuwd!
Goedzo Greys!quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:00 schreef Greys het volgende:
En het was minder eng dan ik dacht, achteraf![]()
We hebben ons met een paar mensen uit de F&F SC tegelijk opgegeven trouwens, dus maandag ging er al eentje en ik dus dinsdag en binnenkort nog een paar voor de keuring
Arme mensen moeten werken om te overlevenquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:37 schreef TheCrazy1One het volgende:
Nope, op wat te drinken en wat te snacken na krijg je er niks voor terug. Volgens mij is het idee daarvan dat anders vooral mensen met een laag inkomen bloed doneren terwijl de kwaliteit van hun bloed juist minder is (vanwege mogelijk minder goede voeding). Overigens vind ik dat nou juist de lol ervan, iets helemaal belangeloos doen, wel zo'n leuk gevoel
Dus over een paar weken een heleboelquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:55 schreef Greys het volgende:
Ah daar zijn mijn mede-tegelijk-opgeefsters uit F&F
En daar horen Oognip en Dizzy-Miss-Lizzy ook nog bij, die gaan ook nog!
Jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dus over een paar weken een heleboelvoor eerste donaties.
Meld!quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:55 schreef Greys het volgende:
Ah daar zijn mijn mede-tegelijk-opgeefsters uit F&F
En daar horen Oognip en Dizzy-Miss-Lizzy ook nog bij, die gaan ook nog!
Het gaat er ook niet zozeerom of je arm of rijk bent als je komt doneren, maar meer of je er belang bij hebt om te liegen op de vragenlijst!quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:21 schreef KabulCuisine het volgende:
[..]
Arme mensen moeten werken om te overleven
Rijke mensen hebben geen tijd want werk
Keuring vond ik niet heel spannend, eerste donatie wel. Aangezien het wat meer bloed is dan een paar testbuisjesquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Meld!
Ik zou afgelopen dinsdag ook voor de keuring gaan, maar werd ziek en nu mag ik 13 april pas voor de keuring. Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |