quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
de nieuwe baas heeft zichzelf bekend gemaakt. En da's degene waar ik altijd naast zit. Dus vaarwel Fok overdag
Faaaaalquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
@TT: Ik las ook echt.. West In Peace...
wtf is wrong with me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 15:33:28 ]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
deel 2:omfg wat een sneu persoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
it's the map in my mind that sends me on my way.
deel 2:zeggen dat je wel ff met zijn vriendin gaat overleggen welke avond voor hun het beste uitkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
deel 2:OmfgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omfg
Omfg![]()
zeggen dat ik geen sex tekort heb omdat ik het met zijn vriendin heb gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zeggen dat je wel ff met zijn vriendin gaat overleggen welke avond voor hun het beste uitkomt
deel 2:Krijg bijna medelijden met 'mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
deel 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij heeft of veel lef, of heel weinig hersencellen
Knoei
Tja, het leek bij mij ook mee te vallen, totdat het in euro's van mijn rekening werd gehaald.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:38 schreef Diconnected het volgende:
Even bankrekening gechecktI haz spend a lot of money
Iddquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tja, het leek bij mij ook mee te vallen, totdat het in euro's van mijn rekening werd gehaald.
Rond de 400 euroquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Rond de 400 euro![]()
![]()
![]()
Ik ga even wat op de post doen voor Spees undso! Latorrrr
Zwei voor mij en einz voor haarzelfquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:47 schreef Mirjam het volgende:
hoeveel fantasy fires heb je gescoord dico?
oh, maar da's niet veel, ik had 15 verwachtquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zwei voor mij en einz voor haarzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |