SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers tot topic #100.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!graag verwijderen![]()
Nee niet verkopen, kan ik je nooit meer inmaken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:50 schreef fyah het volgende:
[..]
ik ga net xdoos verkopen en gewoon pc kopen voor spelleke.
welke tv?Euhm een philips.
All good things are wild and free.![]()
Nee zo eentje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:53 schreef Salatrel het volgende:
hedde gij zon sjieke samsung smarttv gekauft?
Ze heeft dan wel een mooi in elkaar geknutseld image nu, Lana, maar dat album is zo hard geflopt en nu blijft er alleen maar kritiek over haar ingespoten lip en neptransformatie voor commercieel succes overquote:
Oftewel
Die vorige UI doe maarmaar je moet het wel zelf weten natuurlijk
![]()
![]()
Ja i know, en vind haar lippen nu eigenlijk wel mooi.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ze heeft dan wel een mooi in elkaar geknutseld image nu, Lana, maar dat album is zo hard geflopt en nu blijft er alleen maar kritiek over haar ingespoten lip en neptransformatie voor commercieel succes over
Oftewel
Die vorige UI doe maarmaar je moet het wel zelf weten natuurlijk
Maar vind die pic zo awesome.
DAT DIT KAN!quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom staat er nou kutje beffe bovenaan de op, sjezus zeggraag verwijderen![]()
Ja is ook wel zo, het is gewoon een mooi plaatje verder dus het maakt ook niet uitquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja i know, en vind haar lippen nu eigenlijk wel mooi.Maar vind die pic zo awesome.
maar ik begin me zo erg te ergeren aan haar inmiddels
![]()
![]()
![]()
ik wilde er eerst dr pepper van makenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:58 schreef Salatrel het volgende:
ach er had ook fyahnandes in de TT kunnen staan
graag verwijderen![]()
niet fokke met ons wat denk jij wel niet ik ga me hele familie halen we gaan je geven ik zweer t je wacht maar wacht maar we gaan je djoekequote:![]()
Dan kijk maar lekker de andere kant opquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo, het is gewoon een mooi plaatje verder dus het maakt ook niet uitmaar ik begin me zo erg te ergeren aan haar inmiddels
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan kijk maar lekker de andere kant op\
graag verwijderen![]()
Voor als je nog steeds het woord swag gebruikt, de laatste boot is vertrokkenquote:Een hackergroepering die zich Swagg Security noemt, claimt computersystemen van Foxconn te hebben gekraakt. Er is onder andere een lijst met logingegevens gepubliceerd.graag verwijderen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: