Zouden ze weer net als een paar dagen geleden met ijsblokjes voor de sensors staan?quote:
Maakt het alleen nog maar spannender!quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:39 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Zouden ze weer net als een paar dagen geleden met ijsblokjes voor de sensors staan?
'Als we verdomme die Tocht niet krijgen dan in ieder geval nog een respectabele lengte voor de koudegolf.'
Want laten we het nog maar eens zeggen: het maximum van vandaag bepaalt of de koudegolf al dan niet doorgaat tot zaterdag of zondag, en daarmee op de vierde plaats terecht komt in het lijstje van koudegolven.
Zaterdagmorgen 4 februari zal ik me nog lang heugen, -22.9.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:37 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Lelystad inmiddels gevallen. 0,2 graden Celcius.
Daar, en dat mogen we toch wel stellen, nam de koudegolf historische proporties aan.
Ja, bizar. Daar gaan we als weerliefhebbers met ongeloof naar terug kijken. Onze kinderen zullen het er nog over hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:43 schreef Sebas1986 het volgende:
[..]
Zaterdagmorgen 4 februari zal ik me nog lang heugen, -22.9.
Dat werd verdomme eens tijd. Tijd om voedsel in te slaan nu, nu 't niet vriest.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:37 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Lelystad inmiddels gevallen. 0,2 graden Celcius.
Daar, en dat mogen we toch wel stellen, nam de koudegolf historische proporties aan.
Hele periode is toch wel mooi en speciaal geweest. Ik was zelf 10 jaar oud bij die van '97, dan maak je het toch anders mee. En dan te bedenken dat deze winter in vergelijking met een behoorlijk aantal winters in de 20e eeuw echt bijna niets is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:45 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ja, bizar. Daar gaan we als weerliefhebbers met ongeloof naar terug kijken. Onze kinderen zullen het er nog over hebben.
(tenzij we de trend van de afgelopen vier winters voort zetten natuurlijk, en gewoon jaar op jaar met goede winters te maken krijgen.)
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:49 schreef appelsientje het volgende:
Het is weer voorbij die mooie winter
Neen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:49 schreef appelsientje het volgende:
Het is weer voorbij die mooie winter
De spanning wordt nu ondraaglijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:08 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik luister op dit moment deze muziek.
Het is een ware thriller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |