abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107790608
Beste Fokkers,

Mij lijkt het leuk met een groep vrienden een wedstrijd uit de Engelse Premiership te gaan kijken in combinatie met vlucht/hotel. Nu ben ik hier voor advies op een aantal zaken waar ik vragen voor heb.

Welke aanbieder is voor jullie een aanbeveling? Ik kom eigenlijk alleen uit bij Voetbaltravel en Voetbalreizen. Nu is de ene maar twee dagen, de andere drie dagen. De een is inclusief vlucht en hotel bij de ander is het vaag. De een is met boot (Newcastle United) Dat is een stuk goedkoper? Het is zonder transfer? Hoe zijn de plaatsen in zo'n stadion?

Voor de voetballiefhebbers, welke wedstrijd van 30 april t/m 6 mei is nou echt de beste keuze naar verwachting maar dan ook rekening houdende met de prijs.
Of saté?
  donderdag 9 februari 2012 @ 14:34:30 #2
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_107790991
Met de boot heb je kans dat je zo'n 15 uur onderweg bent naar Newcastle hè.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_107791692
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 9 februari 2012 @ 14:55:45 #4
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_107791734
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:34 schreef Lindgren. het volgende:
Met de boot heb je kans dat je zo'n 15 uur onderweg bent naar Newcastle hè.
Zuipen kreng :P
So confused when you're lost in the groove
  donderdag 9 februari 2012 @ 15:02:52 #5
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_107791956
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:21 schreef De-Hamster het volgende:
Voor de voetballiefhebbers, welke wedstrijd van 30 april t/m 6 mei is nou echt de beste keuze naar verwachting maar dan ook rekening houdende met de prijs.
We weten natuurlijk niet wat je budget is...

Speelronde van 5 mei heeft wel 2 mooie wedstrijden:
Liverpool - Chelsea
Newcastle - Man City

Beide matches zullen wel aardig duur zijn, vooral als je ze ook nog eens in een pakket met ticket en hotel gaat kopen vanuit Nederland. Goedkoopste ben je uit als je zelf gewoon je kaarten regelt en dan ook zelf je ticket en je hotel boekt.
pi_107793835
Via die bedrijven betaal je echt veel te veel.
pi_107793863
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107794295
quote:
Ik heb die idd bij de VI gezien, klinkt goedkoop 4 man met een 4 persoonshut, op de heenweg ontbijt + diner en op de terugweg plus op de heenreis een bierproeverij voor 300/330 euro de man? Newcastle - Man City dat kan toch niet? Al zie ik daar niks over het voetbalkaartje zelf staan, dit zit toch wel bij de prijs he?
Of saté?
pi_107795965
Het is incl. tickets alleen die 'uitstekende zitplaatsen' geloof ik niet in.
De prijzen vallen mij verder ook wel mee maar volgens Paul hierboven is dat blijkbaar niet zo??
pi_107796160
quote:
Daar kan je inderdaad het best geholpen worden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')