gooooor!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij haar niet, want hij heeft ook al jaren zn nagels niet meer geknipt
als je hem zelf stuurt: vrij weinig.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:31 schreef kruidkoekje het volgende:
hoi, weer een dag proberen om me geld te krijgen. Telefonisch blijven ze zeggen dat ik een mail moet sturen en het dan opgelost word maar dit is niet het geval.
Hoeveel zin heeft een aangetekende brief sturen?
Hmm oke..quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je hem zelf stuurt: vrij weinig.
als je hem laat sturen door iemand die advocaat bij zn naam mag zetten: heel veel
nee, maar serieus. als je iemand kent die een beetje van rechten afweet en wat kan dreigen met wetsartikel nr zoveel en regel dit en dat, dan helpt dat best wel..quote:
Nee alleen iemand die er als secretaresse werkt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar serieus. als je iemand kent die een beetje van rechten afweet en wat kan dreigen met wetsartikel nr zoveel en regel dit en dat, dan helpt dat best wel..
Ikkuh niet!quote:
Bij mij poep acer ook, maar daar is geen enkel positief woord over te zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:59 schreef kruidkoekje het volgende:
is dat bij alle laptops zo :x ? of alleen bij packard bell
nooit van gehoordquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:59 schreef kruidkoekje het volgende:
mijn laptop doet stom, die plekken naast je muispad links rechtsweet de naam niet, die zijn nu te overgevoelig dat als ik dus typ mijn cursor ineens ergens bij een ander woord komt te staan -.-
Oh dacht dat acer wel een goed merk wasquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bij mij poep acer ook, maar daar is geen enkel positief woord over te zeggen
laat dat verven dan al eens weg. das nergens voor nodig.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:03 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Oh dacht dat acer wel een goed merk was
ik zien u dat de kapper mij bijna 100 euro gaat kostenVoor wassen knippen, modelleren , verven
jeetje mina
Vriendinnetjes hebben die kapster zijn ftwquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:03 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ik zien u dat de kapper mij bijna 100 euro gaat kostenVoor wassen knippen, modelleren , verven
jeetje mina
ahh das wel beterquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vriendinnetjes hebben die kapster zijn ftw
Dat vind ik juist leuk om weer eens wat anders te doenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat dat verven dan al eens weg. das nergens voor nodig.
en: acer een goed merk
Externe muis aansluiten en je mousepad uitschakelen. Ik denk dat je je mousebuttons bedoeld?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:59 schreef kruidkoekje het volgende:
mijn laptop doet stom, die plekken naast je muispad links rechtsweet de naam niet, die zijn nu te overgevoelig dat als ik dus typ mijn cursor ineens ergens bij een ander woord komt te staan -.-
Mijn moeder heeft gister haar haar geverfd. welgeteld 6 euro kwijtquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:06 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ahh das wel beterjaloers ist.
[..]
Dat vind ik juist leuk om weer eens wat anders te doen![]()
dan zul dr ook voor moeten betalenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:06 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ahh das wel beterjaloers ist.
[..]
Dat vind ik juist leuk om weer eens wat anders te doen![]()
nee niet die mouse buttons, gewoon naast mousepad waar je met je handen op leunt waar gewoon je laptop zitquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Externe muis aansluiten en je mousepad uitschakelen. Ik denk dat je je mousebuttons bedoeld?
En tja, packardbell is niet het beste merk
ja maar ik heb er al uitgroei in zitten en het is donker nu en wil het misschien wat lichter en dat gaat thuis niet want dan moet je ontkleuren en doen en dat vertrouw ik nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft gister haar haar geverfd. welgeteld 6 euro kwijtverf kan je zelf halen toch?
Ik was laatst 75 euro kwijt, en er waren 2 dames zo'n 4 uur bezig geloof ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:03 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
jeetje mina
met happy ending?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was laatst 75 euro kwijt, en er waren 2 dames zo'n 4 uur bezig geloof ik.
En wat had je precies laten doen? Ik denk dat ik vandaag ga beslissen wat precies en morgen een afspraak makenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was laatst 75 euro kwijt, en er waren 2 dames zo'n 4 uur bezig geloof ik.
Ik zei: ey, fix het.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:10 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
En wat had je precies laten doen? Ik denk dat ik vandaag ga beslissen wat precies en morgen een afspraak maken
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zei: ey, fix het.
En dat hebben ze gedaan.
oh, daar reageert ze wel op, maar als ik iets liefs tegen dr zeg negeert ze mequote:
Nouja ik denk bij de gedachten "fix et" alsof je haar er uit ziet alsof je nog nooit van je leven naar de kapper bent geweest en er écht wat gefixt moet wordenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan?
Edit: Oh, jullie weten natuurlijk niet hoe ik eruit zie.
als je appeltaart gaat uitdelen , wil ik ook wel een stukje omaquote:
iets liefsquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, daar reageert ze wel op, maar als ik iets liefs tegen dr zeg negeert ze me
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je appeltaart gaat uitdelen , wil ik ook wel een stukje oma
Haha. Een beetje wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:14 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nouja ik denk bij de gedachten "fix et" alsof je haar er uit ziet alsof je nog nooit van je leven naar de kapper bent geweest en er écht wat gefixt moet worden
Ahh mooiquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha. Een beetje wel.
Maar ze wisten gewoon al wat ze moesten doen.
ja, koekje deelt uitquote:
Als je niet weet hoe jij eruit ziet klinkt dit echt heel raarquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha. Een beetje wel.
Maar ze wisten gewoon al wat ze moesten doen.
2 kapsters 4 uur? ik gok op een schapendoes..quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe jij eruit ziet klinkt dit echt heel raar
quote:
Die zijn ook schattig, maar toch heul andersquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 kapsters 4 uur? ik gok op een schapendoes..
waarom hoor ik hierbij die reclame van de plus in mijn hoofdquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik ben dol op appeltaart
Wist ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:21 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nu krijg jij wel een stukje taart omdat je zo lief doet
zaterdag ga ik taart bakken
watskeburt ?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:24 schreef kruidkoekje het volgende:
ik ben zo boos stelletje tering mensen
ja is de aard van de mens. ik kan er ook slecht tegen moet ik zeggen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:26 schreef kruidkoekje het volgende:
ja kortweg gezegd zijn een stelletje leugenaars.
Vergelijk jij mij met die C1000-neger?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom hoor ik hierbij die reclame van de plus in mijn hoofd
Een wat?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 kapsters 4 uur? ik gok op een schapendoes..
Wtf?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:29 schreef kruidkoekje het volgende:
ik zou met spullen hebben gegooid en uitgescholden hebben? Wtf ik ben verdrietig weggelopen en kreeg een knuffel van een jongen. DAT is wat er is gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |