quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:59 schreef Joysa het volgende:
Sowieso, als je van Maleduck wint speel je vals![]()
quote:
Huilen is chantage.quote:
Oh jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jouw adres moet ik ook nog voor die rozen
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Huilen is chantage.en het werkt
vooruit dan maar.
Bah. Eerlijke mensen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Loool nee ik wil eerlijk of niet winneN
Maar ook eerlijk verliezen
ik durf niet te winnen van mk in de competitiequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:59 schreef Joysa het volgende:
Sowieso, als je van Maleduck wint speel je vals![]()
Maar alleen vanwege Emma en Naya in je fobo.quote:
Vals speler.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb al eerder van MD gewonnen hoor
En had het je toen al voorspelt dat je in de competitie ook al van me zou gaan winnenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb al eerder van MD gewonnen hoor
Hoe komt datquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En had het je toen al voorspelt dat je in de competitie ook al van me zou gaan winnen
omdat het bij mij ook wel eens tegen zit... qua lettersquote:
Ja zul je altijd zienquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
omdat het bij mij ook wel eens tegen zit... qua letters
maak dan een screenshotquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:08 schreef Moeraskat het volgende:
Oommmmgggggg dit moeten jullie zien
laat zien dan..quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:08 schreef Moeraskat het volgende:
Oommmmgggggg dit moeten jullie zien
en wie geeft er zo'n voorzet?quote:
Ja lomp hequote:
IK ZIT GODVERDOMME NOG IN RONDE 1quote:
quote:
Waccchtquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:15 schreef NBT het volgende:
Ik krijg geen adressen meer door dus ze gaan eruit!
gewoon spelen... ik ben dan bezig met ronde 3 en 5... zie het probleem niet om met meer dan 1 ronde bezig te zijn, anders gaat dit een heel erg lange competitie wordenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
IK ZIT GODVERDOMME NOG IN RONDE 1
invite maarquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gewoon spelen... ik ben dan bezig met ronde 3 en 5... zie het probleem niet om met meer dan 1 ronde bezig te zijn, anders gaat dit een heel erg lange competitie worden
DONEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |