quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik loop ook nog steeds te stuiteren. Best day of the year so far!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Verandert dit nu ook wat aan je contract ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Zo gemeen ben ik niet.quote:
ik zal het even uitleggen in een spoilerquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Verandert dit nu ook wat aan je contract ofzo?
Of zit je gewoon ergens halverwege en heb je garantie dat je voorlopig mag blijven werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal het even uitleggen in een spoilerSuper goed !!!! Mijn post klopte dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You are a boss![]()
En Lin: Awwww zo liehieeeef
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
[..]
ik zal het even uitleggen in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Me haz a happy for you!!Don't come closer, I might hurt you
Dan valt je eigen falen minder op.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan valt je eigen falen minder op.
[..]
ik zal het even uitleggen in een spoilerKantoormensen met hun onmogelijk moeilijke manier van doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar de uitslag is wel geweldig, dit geeft wel hele leuke vooruitzichten voor de toekomst!
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |