88 euroquote:
Ahoy is niets mis mee. Met de goede mensen achter de knoppen kun je daar behoorlijk goed geluid krijgen. Ik heb het daar eigenlijk nog nooit echt slecht meegemaakt.quote:
pfff, inderdaad. Afzetters.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
88 euro![]()
En dat zijn de goedkoopste kaartjes....
Ikke wel kornquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ahoy is niets mis mee. Met de goede mensen achter de knoppen kun je daar behoorlijk goed geluid krijgen. Ik heb het daar eigenlijk nog nooit echt slecht meegemaakt.
Het erge is, dat de mensen het ook nog gewoon betalen.quote:
De concertbusiness is heel slecht momenteel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het erge is, dat de mensen het ook nog gewoon betalen.
Vroeger was 60 gulden al heel erg veel voor een concert (en dan heb ik het over vlak voor de invoering van de euro). In een jaar of 10 tijd zijn de kaartjes meer dan 3x zo duur geworden.
Is ook wel zo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Er komt in die tijd ook veel meer bij kijken om het allemaal te regelen met dit soort grote acts. Pas een keer een gastcollege gehad over hoe dit soort bedragen worden opgebouwd en dan kom je er achter dat het nog zo gek niet is.
Twee Engelse mannen aan een kopje thee. Niks geks aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:49 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb het in iedergeval niet voor over.
Deze foto blijf ik trouwens zo grappig vinden:
[ afbeelding ]
Nou ja, behalve dan dat ze binnen met een zonnebril op zitten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee Engelse mannen aan een kopje thee. Niks geks aan.
Ik bedoel meer het feit dat ze daar in die setting en dan vooral Ozzy met z'n 'nette kleren' en benen over elkaar aan een kopje thee nipt, hem kennende (en Slash) als persoon. Beetje een tegenstelling.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee Engelse mannen aan een kopje thee. Niks geks aan.
Ach, dat doen al die mensen altijd...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou ja, behalve dan dat ze binnen met een zonnebril op zitten.
Ik snap er geen zak van, en dat ligt niet aan de gitaartermenquote:
Oh dus het is niet zo dat vanwege slechtere verkopen artiesten meer geld vragen voor optredens of iets deregelijks.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Er komt in die tijd ook veel meer bij kijken om het allemaal te regelen met dit soort grote acts. Pas een keer een gastcollege gehad over hoe dit soort bedragen worden opgebouwd en dan kom je er achter dat het nog zo gek niet is.
Pearl Jam!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:14 schreef BoerBert het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de Ziggo Dome eigenlijk.
skill tree's zijn niet te ingewikkeld toch ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van, en dat ligt niet aan de gitaartermen
Wel als je nog nooit zo'n spel gespeeld hebtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
skill tree's zijn niet te ingewikkeld toch ?
Ik vond het geluid bij Metallica juist erg goed, misschien afhankelijk van waar je stond. Maar Machine Head in het voorprogramma was juist qua geluid een drama.quote:
Ja Machine Head was 1 grote drum n bass showquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vond het geluid bij Metallica juist erg goed, misschien afhankelijk van waar je stond. Maar Machine Head in het voorprogramma was juist qua geluid een drama.
Maar dat ligt niet aan de zaal. Dat is altijd het geval bij de voorprogramma's van Metallica.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vond het geluid bij Metallica juist erg goed, misschien afhankelijk van waar je stond. Maar Machine Head in het voorprogramma was juist qua geluid een drama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2012 14:52:22 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |