Dankje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:41 schreef Partingglass het volgende:
Als ik het setje voor zondag hier heb dan is dat ideaal ik woon in de buurt van venlo. Maar zou zondag best even naar venray kunnen rijden of daar bijvoorbeeld bij de macdonalds ofzo af kunnen spreken. Ik hou je op de hoogte
Hij gaat hem eerst voor me voorzien van nieuwe snaren en even afstellen, volgende week mag ik hem ophalen dan is hij volledig afgesteld!quote:
Zou je hem niet bewaren voor die vriend van je...quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:10 schreef Braddie het volgende:
Iemand intresse in een hardcase trouwens? 2e hands aanschaf prijs was 119, gitaristen prijsje, 50 euro!
Nee, ik mocht hem houden zei hij, nou ik heb er niet veel aan, dus ik verkoop hem dan liever.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
Zou je hem niet bewaren voor die vriend van je...
Dat je de hardcase verkoopt is volgens mij niet wat hij wil dat je ermee doet
Je ontwijkt mijn vraag of je snapt mij nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik mocht hem houden zei hij, nou ik heb er niet veel aan, dus ik verkoop hem dan liever.
Ik ben blij dat wij geen vrienden zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:43 schreef Braddie het volgende:
Ooh jawel hoor, hij wil dat ik hem gebruik voor m`n gitaren, maar ik vind een hardcase onhandig, heb een tas voor op m`n rug, veel makkelijker, en het geld kan ik beter gebruiken.
Die koffer is niet geschikt voor een LP, meer voor een strat of tele.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:47 schreef Braddie het volgende:
Hij laat hem hier staan, ik heb het hem net nog aangeboden of hij hem niet terug wilde omdat ik hem anders verkoop(Want ik heb er niks aan verder) en hij vond het in orde, nouja.. prima dan toch?
Toch maar ff goed kijken of ik er niks mee kan voordat ik hem verpats... hmm.... misschien voor die Les Paul(Moet natuurlijk wel goed beschermd worden)
Gewoon verteld, anders is het naaiend.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:50 schreef Partingglass het volgende:
Als je hem verteld dat je hem verkoopt is het niet erg, anders zou ik het een beetje awkward vinden
Ok, dan gaat hij er uit, want ik heb alleen een hoes voor m`n gitaar, en dat is voor m`n Strat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die koffer is niet geschikt voor een LP, meer voor een strat of tele.
zeg dat dan meteenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gewoon verteld, anders is het naaiend.
Nee, al geprobeerd met de Lp van een vriend van me, maar die is net iets te breed.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:57 schreef BurnaBoy het volgende:
Past die hoes niet over je Lp dan ?
Hier kun je de verschillen een beetje horenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe zit dat met speakers? Heeft iemand een overzichtje van verschillende soorten en de klank die daarbij hoort? Heb nu een Blue Marvel in m'n Peavey Classic 30, maar ben er niet helemaal tevreden over. Vooral bij optredens als hij erg hard staat is erg gevoelig waardoor er piep/schuif klanken komen als ik snel over de snaren ga enzo. Celestion Vintage 30 hoor ik erg vaak maar voor de rest.
VET !quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hier kun je de verschillen een beetje horen
Had laatst nog een leuke site gevonden maar die ben ik helaas kwijt...
Ja, als het met de soundcheck goed staat, blijf er verdomme dan gewoon af. Stel alleen bij wat er gevraagd word.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:26 schreef Partingglass het volgende:
Vervelend is dat the_dean. PA maakt of kraakt de hele boel. Podiumgeluid is soms echt een ramp. Dat ik me afvraag waarom als alles goed staat er nog gekloot moet worden met die schuiven.
Nouja, stagelopers eh. En wat voorquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:28 schreef brother52 het volgende:
Amateurs.
Zo'n figuur heb ik ook al eens meegemaakt. Vraag je om iets meer zang, krijg je de gitaar van de zanger vol op je monitor terwijl ik zijn gitaar helemaal niet wil horen...
Juist!quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:29 schreef Partingglass het volgende:
Ik kan daar ook altijd zo boos op worden .Zaalgeluid prima draai maar bij etc maar podiumgeluid is klaar. Is gesoundchecked was goed. Zolang de bands niets vraagt afblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |