abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107792163
Nice, die kerel van die Marshall Haze 30 en die Ibanez LP heeft tòch gehoor gegeven. 500 euro voor beide!

Èn een fijne buizenbak, èn een Pre-Lawsuit `74 LP :D
  donderdag 9 februari 2012 @ 15:26:21 #52
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_107793395
quote:
Twee toch?
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_107793416
quote:
17s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:09 schreef Braddie het volgende:
Nice, die kerel van die Marshall Haze 30 en die Ibanez LP heeft tòch gehoor gegeven. 500 euro voor beide!

Èn een fijne buizenbak, èn een Pre-Lawsuit `74 LP :D
Kijk _O_
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_107793598
Klinkt als een lekker setje.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107793905
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:49 schreef Partingglass het volgende:
Klinkt als een lekker setje.
Ok, probleem... die Haze 30 had hij al verkocht in de tussentijd, hij heeft een MG15CD staan die ik er bij mag kopen, die gooit de prijs wel redelijk naar beneden hoop ik!
Maargoed, dat versterkertje is in elk geval ièts, dan heb ik iets staan, en kan ik rustig sparen voor (Wat Brother zei, en waar m`n moeder mee instemde :D) een AC-30
pi_107794271
Ac30 zijn echt lekker
pi_107794324
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:08 schreef Partingglass het volgende:
Ac30 zijn echt lekker
Absoluut, we hadden het er gisteravond over en m`n ma zei opeens "Ja, die kan hij dan zo lang op z`n slaapkamer neer zetten", ik had zoiets van :') een AC-30 moet bespeeld worden

Maar het mag dus!, ik red me voorlopig wel met die Multi-FX en die Marshall en over 3-4 maanden koop ik een AC-30
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:18:56 #59
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_107794653
Als ik jou was zou ik eerst eens bedenken wat je wil. Je vliegt als een ongeleid projectiel in de rondte.
pi_107794674
Dean--> DM. :P
pi_107794787
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Als ik jou was zou ik eerst eens bedenken wat je wil. Je vliegt als een ongeleid projectiel in de rondte.
Het gaat me er nu eigenlijk puur om, dat ik een gitaar versterker heb voorlopig en dat ik dan kan sparen voor die AC-30, nu zit deze man in de buurt hier in Hilversum, heb er ook bandcoaching, dus dat komt me goed uit.

Die Ibanez LP zat ik al vrij lang op te azen dus die komt er hoe dan ook vanavond!, die Marshall is ook wel een leuke amp om voorlopig te gebruiken met die Multi-FX en over een aantal maanden, als ik het geld heb, koop ik die Vox
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:24:50 #62
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_107794840
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:23 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het gaat me er nu eigenlijk puur om, dat ik een gitaar versterker heb voorlopig en dat ik dan kan sparen voor die AC-30, nu zit deze man in de buurt hier in Hilversum, heb er ook bandcoaching, dus dat komt me goed uit.

Die Ibanez LP zat ik al vrij lang op te azen dus die komt er hoe dan ook vanavond!, die Marshall is ook wel een leuke amp om voorlopig te gebruiken met die Multi-FX en over een aantal maanden, als ik het geld heb, koop ik die Vox
Hoop het niet dat je die krijgt. Sta je weer als een mongol te zwaaien met je gitaar nog 1 doormidden :')
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:25:51 #63
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_107794872
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_107796131
quote:
Die is net een jaartje te jong.
En het is best wel een rare advertentie.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_107796285
Het is een van de eerste met aangepaste kop. kwalitatief niet minder dan de pre lawsuits. Wie weet doet de verkoper hem voor weinig van de hand.
pi_107797304
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:09 schreef Partingglass het volgende:
Het is een van de eerste met aangepaste kop. kwalitatief niet minder dan de pre lawsuits. Wie weet doet de verkoper hem voor weinig van de hand.
Ik zou zeggen bied 250, misschien heb je in 1 keer raak geschoten.
pi_107797338
3 weken geleden kwam er een vriend langs met een hardcase, hij liet hem hier staan en zei"ik haal hem de volgende keer wel op"

Spreek hem net aan op facebook of hij hem kwam ophalen want m`n ma vind het een onding en hij staat in de weg, zegt ie "Ach Braddie, hou maar misschien kan je er wat mee"

:D
pi_107797549
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:39 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik zou zeggen bied 250, misschien heb je in 1 keer raak geschoten.
Ik heb mezelf plechtig beloofd geen gitaren meer te kopen tenzij een van de 4 die ik gebruik eruit gaat. Alleen nog basgitaren.
pi_107797565
quote:
6s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:40 schreef Braddie het volgende:
3 weken geleden kwam er een vriend langs met een hardcase, hij liet hem hier staan en zei"ik haal hem de volgende keer wel op"

Spreek hem net aan op facebook of hij hem kwam ophalen want m`n ma vind het een onding en hij staat in de weg, zegt ie "Ach Braddie, hou maar misschien kan je er wat mee"

:D
Nice
pi_107797594
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:47 schreef Partingglass het volgende:

[..]

Nice
Best gaaf, de 2ehands sticker zat er nog op afgeprijst van 159 naar 119,00 :D dus dat is snel verdiend dan!

Zo ff een fototje maken
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:08:14 #71
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_107798205
Gitaristentopic. :D
Mag ik hier ook een vraag stellen, of moet ik weer een heul nieuw topic aanmaken dan? *ik doe het lekker toch denk ik* :6
Ik heb hier al eens eerder gepost dat ik wou beginnen met gitaarles. Is geregeld, elektrisch, alleen wil ik graag linkshandig spelen. Als ik op een rechtshandige gitaar was begonnen, kon ik er bij de persoon die mij les gaat geven eerst wat uitproberen en zulks voordat ik een eigen gitaar zou aanschaffen. Alleen wil ik dus echt linkshandig gaan spelen, dus kan ik van tevoren bij diegene niets uitproberen. :{
Is het beter om eerst een 'goedkoop beginnerssetje' aan te schaffen, of beter meteen een duurder, beter merk te nemen, en welke dan?
Qua prijs maakt het allemaal niet zo heel veel uit, maar het moet natuurlijk niet te gek worden. :P

Thanks alvast. :*
ok.
pi_107798245
Waar woon je? anders zou je er hier misschien eentje kunnen lenen voor tijdelijk
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:10:27 #73
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_107798269
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:09 schreef Partingglass het volgende:
Waar woon je? anders zou je er hier misschien eentje kunnen lenen voor tijdelijk
ikke?
Nijmegen.
ok.
pi_107798332
quote:
17s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:08 schreef Hypocriet het volgende:
Gitaristentopic. :D
Mag ik hier ook een vraag stellen, of moet ik weer een heul nieuw topic aanmaken dan? *ik doe het lekker toch denk ik* :6
Ik heb hier al eens eerder gepost dat ik wou beginnen met gitaarles. Is geregeld, elektrisch, alleen wil ik graag linkshandig spelen. Als ik op een rechtshandige gitaar was begonnen, kon ik er bij de persoon die mij les gaat geven eerst wat uitproberen en zulks voordat ik een eigen gitaar zou aanschaffen. Alleen wil ik dus echt linkshandig gaan spelen, dus kan ik van tevoren bij diegene niets uitproberen. :{
Is het beter om eerst een 'goedkoop beginnerssetje' aan te schaffen, of beter meteen een duurder, beter merk te nemen, en welke dan?
Qua prijs maakt het allemaal niet zo heel veel uit, maar het moet natuurlijk niet te gek worden. :P

Thanks alvast. :*
Heb zelf een tijd een Crafter gehad, een simpele stratocaster(Binnenkort weer in bezit trouwens) en dat is een hele fijne gitaar, veel waar voor je geld, blijft goed in tune, pick-ups zijn ook wel ok, en daar heb ik over 1 weekje als het meezit een optreden mee

Als je slim bent ga je kijken voor een Classic Vibe strat/tele of een 2e hands Fender (Mex/Jap) en een simpele versterker, of een Gitaar pedaaltje(Ik heb er een voor je te koop :D )
pi_107798339
Ik woon in noord limburg. Ik heb een telecaster uitgeleend bij een oude stagaire van me. Die is vorig jaargestopt met haar gitaaarspeel aspiratie die zou je eventueel wel mogen lenen.

Ik weet hoe fustrerend het kan zijn om linkshandig te zijn en gitaa/bas te spelen. Deze gitaar heb ik ooit in een partij gekocht en is volgens mij nu al een jaar of 4 non stop uitgeleend geweest aan verschillende mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')