Die had ik vroeger altijd, daar kan je zo lekker op kauwenquote:Op donderdag 9 februari 2012 06:55 schreef The_Dean het volgende:
Jazz III
Gebruik al een en dezelfde sinds begin 2007. En speel niet echt tam.
Ik ook!quote:
Ja, klopt. Nu speelt hij (meestal?) op een class A transistor volgens mij!quote:Op donderdag 9 februari 2012 03:15 schreef Braddie het volgende:
Een hèle jonge BB King spelende via een Fender Twin(?)
Zit nu wat klassiek te luisteren, eigenlijk voor het eerst in m`n leven, misschien moet ik hier maar wat inspiratie in op doen(Heb net al een klassiek achtige cover van I Will Follow opgenomen, dus wie weet zit er meer in)
Die dingen op vaste plekken bewaren wil wel helpen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:56 schreef guitarist het volgende:
Hoe the fuck krijg je het trouwens voor elkaar om een half jaar met 1 plectrum te doen? Ik raak die krengen altijd kwijt!
Altijd in m'n portemonnee, en door mijn kamer liggen er ook een aantal. Dan vind ik meestal wel één als ik wil spelen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:56 schreef guitarist het volgende:
Hoe the fuck krijg je het trouwens voor elkaar om een half jaar met 1 plectrum te doen? Ik raak die krengen altijd kwijt!
Ik heb sommige plectrums al meer dan 14 jaarquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:56 schreef guitarist het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb sommige plectrums al meer dan 14 jaar.
Wat je zelf het fijnste vindquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:03 schreef Cool_Runner het volgende:
Welke dikte qua plectrum kan een beginner het beste pakken, of maakt 't niet uit? Ik heb nu 2 maanden gitaarles (elektrisch).
Gewoon een serie kopen van de dunste tot de dikste die ze hebben bij je winkel naar keuzen. En dan spelen spelen spelen. Dan kom je er vanzelf achter wat voor jou werkt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:03 schreef Cool_Runner het volgende:
Welke dikte qua plectrum kan een beginner het beste pakken, of maakt 't niet uit? Ik heb nu 2 maanden gitaarles (elektrisch).
Kocht begin 2007 vier stuks Jazz III. Drie was ik na twee dagen kwijt, die andere heb ik nu nog. Speel er altijd mee. Gewoon onthouden waar je hem gelaten hebt. En wat brother zegt, vaste plekken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:56 schreef guitarist het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |