http://www.meisjesvanthijs.nl/quote:Op donderdag 9 februari 2012 02:02 schreef Specularium het volgende:
http://www.hetmeisjeachtermatthijs.nl/
De black Mart Smeets dezequote:Op donderdag 9 februari 2012 01:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Matthijs, mag ik dat zeggon? Ja, dat mag ik zeggon.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:27 schreef Roellie80 het volgende:
Zijn hier nou mannen hun mening aan het geven op het kapsel van een andere man?
Mother of god.....
Roellie voelt de bui al hangenquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:27 schreef Roellie80 het volgende:
Mother of god.....
Dit. Echt, wtf.quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:27 schreef Roellie80 het volgende:
Mother of god.....
I see what u did therequote:Op donderdag 9 februari 2012 10:11 schreef Ritmo het volgende:
Matthijs.
Enige jammere aan hem is dat het zo'n oude lul is qua muzieksmaak.
Zie PI?quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij
Dus kap gwn
fok die upgrade die hele show is al tijden aan vervanging toequote:
Het begint bij z'n haarquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
fok die upgrade die hele show is al tijden aan vervanging toe
Maar waar moeten al die aandachtzoekende BN'ers hun nieuwe strapatsen dan gaan etaleren?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:29 schreef PeZu het volgende:
fok die upgrade die hele show is al tijden aan vervanging toe
je vergeet de vele overbodige vragen, het hinderlijk onderbreken van gasten en hij koketteert zo met zijn "kennis"quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:53 schreef Sinosappel het volgende:
Ik erger me aan die snelle manier van praten. Met die triomfantelijke kop van hem.
Dat is inherent aan de hapsnap-format van het programma, dat hij de vaart erin moet houden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:53 schreef Sinosappel het volgende:
Ik erger me aan die snelle manier van praten. Met die triomfantelijke kop van hem.
precies! zeer irritantquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:53 schreef Sinosappel het volgende:
Of dat iemand zijn verhaal aan het doen is en hij er constant doorheen loopt te ouwehoeren met "je hebt nog één minuut!"quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:53 schreef Sinosappel het volgende:
Dat was eergisteren wel genant met Guus Luijters en dat boek over Oorlogsslachtoffers.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of dat iemand zijn verhaal aan het doen is en hij er constant doorheen loopt te ouwehoeren met "je hebt nog één minuut!"
Ja dat dus! Dat heb ik ook gezien. Tenenkrommend vond ik dat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was eergisteren wel genant met Guus Luijters en dat boek over Oorlogsslachtoffers.
"Mag ik het nog even hebben over David Muller?"
We hebben geen tijd meer
Volgens mij werd 'ie in z'n oor helemaal uitgekafferd door de regie. En terecht.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:20 schreef Shispeed het volgende:
[..]
jezus man hij lijkt op yvonne jaspers hier
Ja! Erg was dat. Echt erg vond ik dat, eigenlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was eergisteren wel genant met Guus Luijters en dat boek over Oorlogsslachtoffers.
"Mag ik het nog even hebben over David Muller?"
We hebben geen tijd meer
Volgens mij werd 'ie in z'n oor helemaal uitgekafferd door de regie. En terecht.
Ja echt heel irritant. Je krijgt daar echt zo'n opgejaagd gevoel van als kijker.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of dat iemand zijn verhaal aan het doen is en hij er constant doorheen loopt te ouwehoeren met "je hebt nog één minuut!"
Zo'n onwetend live-bandje de opdracht geven om het gesprek af te ronden met een toepasselijk nummer dat nergens naar klinkt is eigenlijk al het toonbeeld dat tijd in 't programma bovengeschikt is aan kwaliteit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja echt heel irritant. Je krijgt daar echt zo'n opgejaagd gevoel van als kijker.
Hij wordt altijd zo gebaft door iedereen dat ie zo goed is, als ie echt goed zou zijn zou hij de tijd gewoon kunnen sturen en de geïnterviewde en de kijker er niet mee lastig vallen.
Wat ik ook ergerlijk vind worden zijn die reeksen, o kijk ons eens legendarische tv momenten maken door BNers te vragen wat we nog moeten doen voor de wereld eindigt. Of wat BNers baanbrekende muzikanten vinden en daar dan iedere aflevering jolig over lopen doen. Wat kan ons de mening van die BNers schelen, tering. Beter heb je gewoon interessante items.
Antiklacht: die ene bioloog die er soms is, die Nederlandse versie van Crocodile Dundee
Hij houdt gewoon van de muziek van zijn generatie, niets vreemds hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:11 schreef Ritmo het volgende:
Matthijs.
Enige jammere aan hem is dat het zo'n oude lul is qua muzieksmaak.
Terechte antiklacht wel. Maar inderdaad, dat jaagt zo erg op. Of als je ergens geboeid naar zit te luisteren hij er doorheen komt, dat verpest het gewoon.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja echt heel irritant. Je krijgt daar echt zo'n opgejaagd gevoel van als kijker.
Hij wordt altijd zo gebaft door iedereen dat ie zo goed is, als ie echt goed zou zijn zou hij de tijd gewoon kunnen sturen en de geïnterviewde en de kijker er niet mee lastig vallen.
Wat ik ook ergerlijk vind worden zijn die reeksen, o kijk ons eens legendarische tv momenten maken door BNers te vragen wat we nog moeten doen voor de wereld eindigt. Of wat BNers baanbrekende muzikanten vinden en daar dan iedere aflevering jolig over lopen doen. Wat kan ons de mening van die BNers schelen, tering. Beter heb je gewoon interessante items.
Antiklacht: die ene bioloog die er soms is, die Nederlandse versie van Crocodile Dundee
Jouw antiklacht ken ik nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:49 schreef twi het volgende:
[..]
Zo'n onwetend live-bandje de opdracht geven om het gesprek af te ronden met een toepasselijk nummer dat nergens naar klinkt is eigenlijk al het toonbeeld dat tijd in 't programma bovengeschikt is aan kwaliteit.
Ik werd echt wild van dat item rond de commercial van Apple.Het is een fuckin' commercial, live with it dat Steve Jobs dood is. Die items kwamen gelukkig meestal na achten, Dan heb ik m'n burgerlijke twee koppen koffie op en ben ik al lang en breed afgehaakt door één of ander verschrikkelijk optreden*.
En toch blijf ik het kijken
* Af en toe zit er best wat leuks tussen, haters die op elke punt mierenneuken
Oh, en mijn antiklacht is natuurlijk Merel Westrik.
Like a baws.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:55 schreef Cracka-ass het volgende:
Echt een viespeuk.![]()
Naar verluid een beetje stagiaires bevoelen die net zo oud zijn als zijn dochter vind ik dan wel weer mooi van hem.
Ben benieuwd wat hier nou echt van waar is. Ik kan het me zo slecht voorstellen namelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:55 schreef Cracka-ass het volgende:
Echt een viespeuk.![]()
Naar verluid een beetje stagiaires bevoelen die net zo oud zijn als zijn dochter vind ik dan wel weer mooi van hem.
Dat is inderdaad een beetje het effect wat het snel praten van Matthijs teweegbrengt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
wat makt uit als man zegt over ander man haar is iedereen heeft toch ogen is niet zo gek om beetje fatsoenlijk bij te lopen ik snap deze man wel
Waar komt zij dan altijd over praten?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:07 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik die vercrackte foto van Mereltje niet zo 123 kan vinden.
Ja, ze is volkomen nutteloos. Maar dat zijn wel meer mooie vrouwen, maakt ze niet minder leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:18 schreef Sinosappel het volgende:
Waar komt zij dan altijd over praten?
Of is dat 1 van die nutteloze kutten van de tafelheren/dames
Ik dacht eerst dat zij er zat om Mathijs zijn haar door de war te doen gedurende filmpjes. Kennelijk kan ze ook praten, en lachen. Dat laatste ziet er zo uit:quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar komt zij dan altijd over praten?
Of is dat 1 van die nutteloze kutten van de tafelheren/dames
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:19 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat zij er zat om Mathijs zijn haar door de war te doen gedurende filmpjes. Kennelijk kan ze ook praten, en lachen. Dat laatste ziet er zo uit:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:25 schreef twi het volgende:
Hm nog nooit gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Hahaquote:Op donderdag 9 februari 2012 02:02 schreef Specularium het volgende:
http://www.hetmeisjeachtermatthijs.nl/
En als er daadwerkelijk iemand met kennis van zaken zit zegt 'ie "ik ben maar een eenvoudige schoenenlapper"quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
je vergeet de vele overbodige vragen, het hinderlijk onderbreken van gasten en hij koketteert zo met zijn "kennis"
Je 2e alinea komt volgens mij door je 1e alinea, om de vaart er een beetje in te houden voorkomt hij volgens mij dat gasten ellenlang gaan vertellen met allerlei omweggetjes, maar gewoon ontopic reageren zeg maarquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is inherent aan de hapsnap-format van het programma, dat hij de vaart erin moet houden.
Irritanter vind ik dat hij zo vaak zichzelf wil horen praten, bijvoorbeeld als hij een vraag stelt, dan begint die gast zijn antwoord, en daar doorheen stelt hij exact die zelfde vraag nog een keer maar dan anders geformuleerd omdat hij dan heeft bedacht dat het zo nog mooier is, denk ik.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:25 schreef twi het volgende:
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik wist d'r naam nieteens, maar toch wist ik al bijna zeker dat zij het zou moeten zijn. En ja hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:49 schreef twi het volgende:
Oh, en mijn antiklacht is natuurlijk Merel Westrik.
Verstand van games én vrouwen, RuffRydertje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wist d'r naam nieteens, maar toch wist ik al bijna zeker dat zij het zou moeten zijn. En ja hoor.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Verstand van games én vrouwen, RuffRydertje.
Ja, ik mis Midtown Madness 3 ook.
Ik associeerde jouw naam gelijk met PGR2 ook, ouwe baasquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Verstand van games én vrouwen, RuffRydertje.
Ja, ik mis Midtown Madness 3 ook.
Dat is zo 2011quote:
Eh, zie OP?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
Trouwens hewat voor kapsel heeft ie nu eigenlijk dan? plaatjens?
Eh?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is zo 2011 [ afbeelding ]
[..]
Eh, zie OP?
Ja leuk, Kan ik zijn haar in 2 vlechtjes doenquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:27 schreef twi het volgende:
Hij moet het een keertje laten groeien.
[ afbeelding ]
Past wel bij die afgetrapte Jag van 'm.
Hij heeft in het eggie een kale kop man zie unox reclame ok gr.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:27 schreef twi het volgende:
Hij moet het een keertje laten groeien.
[ afbeelding ]
Past wel bij die afgetrapte Jag van 'm.
Want? Het is gewoon beschamend hoe die over 'druks' begint als Armin v. Buuren ofzo aan tafel zit, en hoe ie toen vroeg aan die Erik v.d. Boom of dat nou moeilijk was, 'trens muziek maken'?quote:
Ook hilarisch hoe hij "rap" uitspreekt. "Dat is wel stoere wrapmuziek die jullie wrappers maken zeg"quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Het is gewoon beschamend hoe die over 'druks' begint als Armin v. Buuren ofzo aan tafel zit, en hoe ie toen vroeg aan die Erik v.d. Boom of dat nou moeilijk was, 'trens muziek maken'?
Het is inderdaad echt een oude man al denkt ie zelf van niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Het is gewoon beschamend hoe die over 'druks' begint als Armin v. Buuren ofzo aan tafel zit, en hoe ie toen vroeg aan die Erik v.d. Boom of dat nou moeilijk was, 'trens muziek maken'?
"Hoeveel pillen moet je geslikt hebben om dit leuk te vinden?"quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zei die dat?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Hoeveel pillen moet je geslikt hebben om dit leuk te vinden?"
Beetje sneu inderdaad.
Door de gast te onderbreken om je zojuist gestelde vraag nog een keer opnieuw te stellen haal je de vaart er juist uit, zou ik zo denken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je 2e alinea komt volgens mij door je 1e alinea, om de vaart er een beetje in te houden voorkomt hij volgens mij dat gasten ellenlang gaan vertellen met allerlei omweggetjes, maar gewoon ontopic reageren zeg maar.
Ja als ie ff naar het bandje loopt om die muzikanten te interviewen. Bijna op het Lucille Werner niveau qua vermakelijkheid.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:51 schreef twi het volgende:
Als een gast iets met 'm wil doen waar 'ie bij moet staan, is 't ook altijd zon houten klaas.
Maar stiekem ben ik toch een beetje verliefd op 'm.
Nauwelijks, alleen een dj die hem een beetje vernietigend aankeek en zich geforceerd moest inhouden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zei die dat?![]()
Ernstig. Hoe werd daar op reageerd?
Dat zijn ook altijd van die kansloos ongemakkelijke gesprekjes. Hij snakt dan echt naar de "Nou, wat gaan jullie zingen?"quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja als ie ff naar het bandje loopt om die muzikanten te interviewen. Bijna op het Lucille Werner niveau qua vermakelijkheid.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:56 schreef Cracka-ass het volgende:
En die trekkende mondhoeken als hij net te enthousiast wordt van een item.
Dat probeer ik altijd na te doen als ik het zie.
En Thijmen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, ik zou Britt wel geven denk ik.
En daarna neem ik haar (whehehe) mee naar de McDonalds ofzo.
Hij werd al helemaal verlegen toen hij een kusje kreeg van zo'n naakt gebodypaint meisje, dus kan me dat echt niet voorstellen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:55 schreef Cracka-ass het volgende:
Echt een viespeuk.![]()
"Oh was jij echt 12 dat zag ik helemaal niet joh haha."quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Thijmen heeft Britt al gegeven inmiddels.
Ik moest echt goed kijken of het nou een jongen of een meisje was.quote:
"Ik kon echt niet horen dat ik iemand anders aan het bevredigen was en niet mijn eige, ofzo".quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:00 schreef twi het volgende:
"Oh was jij echt 12 dat zag ik helemaal niet joh haha."
"Britt, jij doet gewoon Britt na en Thijmen doet je zusje na."quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik moest echt goed kijken of het nou een jongen of een meisje was.Ik had zijn naam niet gehoord.
Klikquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:00 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb gehoord dat hij best wel een geefbare zoon heeft trouwens. Iemand pics?
Werkt niet ik zit niet op een computer, beter post je gewoon ff pics.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Werkt niet ik zit niet op een computer, beter post je gewoon ff pics.
Echt, wat een perfectie. Die krullen die lippen die sproetjes. Dan is Matthijs toch nog ergens goed voor geweest.quote:
Ontzettond iddquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat is wel ontzettond baas, als je pa Matthijs van Nieuwkerk is!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben door die pic wel benieuwd naar hoe zijn vrouw er dan uit ziet
Ik zou me schamen. Maargoed als je zo heet bent maakt het je waarschijnlijjk weinig uit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat is wel ontzettond baas, als je pa Matthijs van Nieuwkerk is!
Bah, uitgedroogd rubberquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:17 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje teveel uurtjes in de zon.
En ze kijken samen naar de Olumpische Spelen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:25 schreef Garisson72 het volgende:
Zou die arme krullieknul thuis ook door zijn vader steeds worden afgekapt als hij niet in snedige soundbites zijn punt kan maken?
Deze vrouw weet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Die krullen zijn echtSowieso mannen met krullen, heerlijk met je hand doorheen gaan
Neehoor dat is een volgroeide volwassen man.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:41 schreef twi het volgende:
Ryan Phillippe is bij 16 gestopt met ouder worden, toch?
Je kunt je niet voorstellen dat hij zich op televisie anders gedraagt als één op één?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij werd al helemaal verlegen toen hij een kusje kreeg van zo'n naakt gebodypaint meisje, dus kan me dat echt niet voorstellen.
Vind 't een verschrikkelijk knappe vent, maar hij kan zo nog een jong studentje in een film spelen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neehoor dat is een volgroeide volwassen man.
Inderdaadquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef twi het volgende:
[..]
Vind 't een verschrikkelijk knappe vent, maar hij kan zo nog een jong studentje in een film spelen.
Jawel, maar dan had hij zich op tv ook wel beter een houding weten te geven toch.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:43 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je kunt je niet voorstellen dat hij zich op televisie anders gedraagt als één op één?
Gatverdamme, ja. Ik voel een nachtmerrie aankomen. Kut.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:52 schreef twi het volgende:
Die reuzenpissenbed is een grotere anti-klacht
Ja, hier ook dusquote:Op maandag 13 februari 2012 19:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gatverdamme, ja. Ik voel een nachtmerrie aankomen. Kut.
Zelfs liever Mart Smeets in mn bed dan zo'n ranzige reuze pissebed.quote:
Dat was lekker. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zelfs liever Mart Smeets in mn bed dan zo'n ranzige reuze pissebed.
Dat zegt een hoop ja.
Jij hebt issuesquote:Op maandag 13 februari 2012 20:05 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was lekker. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
O ik heb die gast altijd op mute dus vandaar.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:20 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik ben slecht in Mart Smeets imitaties. Dat is wat anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |