Ja, ik mis Zagaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:16 schreef Ayca het volgende:
Is toch gewoon telkens hetzelfde alleen dan met een andere naam?
Turken zijn gewoon overdreven.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ook als ik naar Nederlandse nieuwszenders kijk.
En naar Azerbeidzjaanse nieuwszenders. Hun accent is gewoon focking vet
Ik weet niet hoe Iraniërs zijn, maar ben dagelijks met Irakezen dus weet o.a. ook wel hoe hun zijn..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:21 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Turken zijn gewoon overdreven.
Wat dacht je van Iran.![]()
ii geceler Zargoquote:
Irakezen zijn anders.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Iraniërs zijn, maar ben dagelijks met Irakezen dus weet o.a. ook wel hoe hun zijn..
Wat een kut taal zeg, Bellaaler of Ezgahiz Gavvat.. (weet ik veel hoe je het typt)
Turkse taal is gewoon bir, in hoeveel landen wordt Iranees gesproken? En in hoeveel landen Turks?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:29 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Irakezen zijn anders.Haha! De Turkse taal dan, ook zoiets!
Nee!quote:
Turken zijn nou eenmaal overal....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Turkse taal is gewoon bir, in hoeveel landen wordt Iranees gesproken? En in hoeveel landen Turks?
Antwoord geef je zelf..
5 stuksquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:15 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik ben de tel kwijt hoeveel programma's Okan Bayülgen maakt
Nou...? Ik doelde meer op landen waar Turks wordt gesproken, of een variant er van of een dialect er van.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:32 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee!
[..]
Turken zijn nou eenmaal overal....![]()
Die ik ken wel iigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:32 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee!
[..]
Turken zijn nou eenmaal overal....![]()
Turania..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |