abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 24 juli 2002 @ 16:31:38 #51
16958 Doebe
Huisje, boompje, bass-je..
pi_5135240
Door dit lezen heb ik onze afspraak aangepast.. ik zal marije vragen het beeldmateriaal te vernietigen!
Ik heb zojuist kinderpostzegels op rekening gekocht.
  woensdag 24 juli 2002 @ 16:33:04 #52
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5135264
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 16:31 schreef Doebe het volgende:
Door dit lezen heb ik onze afspraak aangepast.. ik zal marije vragen het beeldmateriaal te vernietigen!
flauw......zal het onthouden
pi_5278722
quote:
_______________________
Het Doop-afzeik-topic
Afzeikers: Gellarboy, Ripley, Swatkat, Pjederdy, Smots
Wat leuk dat je me in je signature noemt!!

Sta ik nu ook in je fotoboek als een van je favourite Fokkers?

pi_5278852
Vind je dit nou al een afzeiktopic? .
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_5278865
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 11:38 schreef Ripley het volgende:
Vind je dit nou al een afzeiktopic? .
Die jongen is ook niks gewend.
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 11:58:39 #56
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5279095
hehehehe

Pjederdy had ik slechte start mee, maar we leren elkaar begrijpen....ik heb echter het idee dat het met Ripley niet meer goed komt

  dinsdag 6 augustus 2002 @ 16:32:59 #57
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5282233
mijn oprechte excuses voor het slowchatten

TOCH ben ik telkens de enige die hierop aangesproken wordt!

graag een verklaring!

pi_5282261
En nou si Ripley boos!
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:32 schreef Ripley het volgende:

[..]

Het is hier geen SC. Ik ben niet oost-indisch blind, maar in elk topic waar ik kom heb jij alleen maar negatief geblaat te melden. Ik heb ook over andere posts van je hier (die dus niet over mijn zus gingen) gezegd dat je beter je mond kunt houden als je niet iets aardigs kunt zeggen in deze topics. En dat vind ik nu dus ook. En nu kap ik met dit gesprek, want daar is dit topic niet voor en tot jouw botte hoofd valt toch niet door te dringen.


pi_5282273
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:32 schreef Doopy-X- het volgende:
mijn oprechte excuses voor het slowchatten

TOCH ben ik telkens de enige die hierop aangesproken wordt!

graag een verklaring!


Omdat jij ook de enige bent die continue _negatief_ commentaar levert. (en nog steeds zonder je eigen harses online te zetten, ondanks dat je nu een WEL een digi-, webcam hebt).
pi_5282290
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:32 schreef Doopy-X- het volgende:
mijn oprechte excuses voor het slowchatten
Tuuuurlijk.

En nu nog een keertje, doe eens alsof je 't meent.

  dinsdag 6 augustus 2002 @ 16:37:14 #61
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5282298
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:34 schreef Pjederdy het volgende:
En nou si Ripley boos!
[..]
mjah, ik snap dat niet hoor........

als ik WEL wat vriendelijks zeg in foto topic (en die posts zijn er echt genoeg hoor!), hoor ik niemand, echter, als ik een post die die het tegenovergestelde van de alom bekende doe, DAN is er heibel in de tent!

Slowchatten gebeurd HEEL veel in dat topic.....

pi_5282306
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:36 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Tuuuurlijk.

En nu nog een keertje, doe eens alsof je 't meent.


Pas maar op, dadelijk sta je ook in zn signature!!
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 16:38:01 #63
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5282310
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:36 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Tuuuurlijk.

En nu nog een keertje, doe eens alsof je 't meent.


ik meen alles wat ik zeg....dus als ik excuses maak, dan zijn die gemeend....
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 16:38:07 #64
14915 GaMbiNo
Biertjaaaah!!!!!! >:)
pi_5282312
*pakt vast biertje en popcorn*
[b][url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=14915]Dit ben ik!![/url] | [url=http://www.gambinospizza.com]GaMbiNo's Pizza's... You're gonna love it!!![/url][/b] :D
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 16:38:50 #65
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5282322
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:37 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Pas maar op, dadelijk sta je ook in zn signature!!


daar is iets meer voor nodig Pjederdy
pi_5282328
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:38 schreef Doopy-X- het volgende:

ik meen alles wat ik zeg....dus als ik excuses maak, dan zijn die gemeend....


Dat is al beter. We trappen er bijna in.
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 16:41:10 #67
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5282348
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:39 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat is al beter. We trappen er bijna in.


dan niet.......

lekker verder!

pi_5282361
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:41 schreef Doopy-X- het volgende:

dan niet.......

lekker verder!


Kom op, even volhouden! Je was er bijna!
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 16:42:51 #69
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5282369
* Doopy-X- wacht nog steeds op reactie van Ripley, ik heb toch een serieuze vraag gesteld.......
pi_5282440
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:37 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

mjah, ik snap dat niet hoor........

als ik WEL wat vriendelijks zeg in foto topic (en die posts zijn er echt genoeg hoor!), hoor ik niemand, echter, als ik een post die die het tegenovergestelde van de alom bekende doe, DAN is er heibel in de tent!

Slowchatten gebeurd HEEL veel in dat topic.....


Ik heb je al eerder in dit topic uitleg gegeven of niet soms. Ik vind mensen afzeiken heel makkelijk, met name omdat je zelf niks durft te posten. Wat schiet iemand er mee op als je een kutopmerking maakt? Ik vind dat niet getuigen van een aardig karakter. Ten tweede zeg ik (of iemand anders, meestal crouton of swatkat, de modjes aldaar) er ook wat van in andere gevallen.

Ik heb het niet begrepen op jou of zo, maar in elk topic waar IK kom heb jij iets negatiefs te zeggen. Dat irriteert me als user. Als mod zal ik je daar niet op beoordelen, want mijn eigen voorkeuren horen niks met mijn moderatiegedrag te maken hebben.

Zo goed?

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 16:53:08 #71
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5282512
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:47 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb je al eerder in dit topic uitleg gegeven of niet soms. Ik vind mensen afzeiken heel makkelijk, met name omdat je zelf niks durft te posten. Wat schiet iemand er mee op als je een kutopmerking maakt? Ik vind dat niet getuigen van een aardig karakter. Ten tweede zeg ik (of iemand anders, meestal crouton of swatkat, de modjes aldaar) er ook wat van in andere gevallen.

Ik heb het niet begrepen op jou of zo, maar in elk topic waar IK kom heb jij iets negatiefs te zeggen. Dat irriteert me als user. Als mod zal ik je daar niet op beoordelen, want mijn eigen voorkeuren horen niks met mijn moderatiegedrag te maken hebben.

Zo goed?


ik zeik echter niet alleen mensen af....ik word hier neergezet als iemand die op ELKE foto wat aan te merken heb terwijl ik toch genoeg vriendelijke reacties heb gedaan (en nog steeds doe).

Durven? dat staat al eerder uitgelegd in dit topic....heeft niets met lef te maken....je kan me zelfs in streams zien op i-net...ik heb alleen niet de behoefte om m'n harses op een forum te zetten....

schietr je nix mee op, maar wat schiet je ermee op als op elke vrouw een komt?!

We kunnen niet allemaal vriendjes zijn....wel een complimentje dat je, je status als MOD hiervoor niet misbruikt!

pi_5282625
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:53 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

ik zeik echter niet alleen mensen af....ik word hier neergezet als iemand die op ELKE foto wat aan te merken heb terwijl ik toch genoeg vriendelijke reacties heb gedaan (en nog steeds doe).

Durven? dat staat al eerder uitgelegd in dit topic....heeft niets met lef te maken....je kan me zelfs in streams zien op i-net...ik heb alleen niet de behoefte om m'n harses op een forum te zetten....

schietr je nix mee op, maar wat schiet je ermee op als op elke vrouw een komt?!

We kunnen niet allemaal vriendjes zijn....wel een complimentje dat je, je status als MOD hiervoor niet misbruikt!


In elk topic waar IK kom heb jij een negatieve rotopmerking geplaatst over users. Dus je maakt een negatieve rot-indruk op mij (en blijkbaar ook op wat andere mensen).

Wat je er mee opschiet als iemand wat aardigs zegt, is dat dat een vriendelijke handreiking is. Met zo'n negatieve opmerking op een user kun je bereiken dat je iemand kwetst. Zeg dan gewoon niks, je hoeft toch niet per se te posten in zo'n userfoto topic. En dit zeg ik niet alleen als het mij persoonlijk raakt, maar ook als het over anderen gaat, zoals je eerder in dit topic hebt kunnen lezen.

Maar goed, als jij vindt dat je een aardige jongen bent, verschillen we daarover duidleijk gewoon van mening. Ik lig er verder niet wakker van.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_5282694
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:53 schreef Doopy-X- het volgende:

ik zeik echter niet alleen mensen af....ik word hier neergezet als iemand die op ELKE foto wat aan te merken heb terwijl ik toch genoeg vriendelijke reacties heb gedaan (en nog steeds doe).


Dus het feit dat je soms ook vriendelijke reacties plaatst, geeft je het recht om tevens mensen te mogen afzeiken
quote:
Durven? dat staat al eerder uitgelegd in dit topic....heeft niets met lef te maken....je kan me zelfs in streams zien op i-net...ik heb alleen niet de behoefte om m'n harses op een forum te zetten....
Jouw beslissing. Alleen is het hypocriet als je wel graag anderen loopt te beoordelen, en je niet jezelf laat beoordelen. Lekker veilig.
quote:
schietr je nix mee op, maar wat schiet je ermee op als op elke vrouw een komt?!
En wat schiet iemand op met afkraak-reacties? En wat geeft jou überhaupt het idee dat iemand reactie op een foto wil, wanneer hij/zij die online plaatst?
Ik zie geen causaal verband: foto -> oordeel geven

En dat FOK bevolkt zou worden door jongetjes vol hormoontjes die beginnen te kwijlen bij alles wat borsten heeft, tja...

  dinsdag 6 augustus 2002 @ 17:09:29 #74
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_5282703
Volgens mij geilt Doopy een beetje op de aandacht die verkregen wordt door al dat afzeiken... aandacht zoals dit soort topics dus
eigenlijk best meeleiwekkend
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_5283054
Nu ik deze post heb gezien:
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 11:17 schreef Doopy-X- het volgende:
ik heb deze:

[afbeelding]

mijn girl heeft echter hele stoere "hanger"...ze heeft gouden koningsschakel met daaraan mijn naam in gouden vierkante dobbelsteentjes. Heb nog nooit iemand zo blij gezien toen ze hem uitpakte

Alleen te koop bij: Smit Ouwerkerk in Amsterdam


Begrijp ik steeds meer waarom Doopy en ik steeds van mening verschillen .
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')