Stem gewoon of rot op.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:57 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wat lul je, ik heb net mijn username veranderd, _Baby heb ik weggehaald...
Nee, maar daar stemt toch niemand voor. Dus boeiendquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Je kan een reu toch geen Vagijn noemen.
Prins Vagijn klinkt anders best.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Je kan een reu toch geen Vagijn noemen.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:05 schreef grrrbeer het volgende:
Okee
Je weet zeker dat dit over een hond gaat en niet over je kindje ofzo he?
Ja ik zei ook dat er wel leuke tussen stonden, maar die waren allemaal zo.. gebruikt. Saai.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:09 schreef marisje21 het volgende:
Vind je deze namen nou echt leuk? Ik ben wel leukere tegengekomen!
Mja, das mijn mening..
Je moet appelen niet met peren vergelijken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:02 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Prins Vagijn klinkt anders best.
Arme hondquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:30 schreef Aliana het volgende:
Oke hier is de Poll, er staan enkele tussen die ik misschien wat minder vind, maar iedereen krijgt een eerlijke kans en ik vertrouw op jullie goede smaak!
Als je er niet tussen staat heb je waarschijnlijk een scheldwoord gebruikt of was je niet origineel genoeg.
Bijv. Negert en Fucknogwattes. Helaas jongens.
Nou STEM ZE!![]()
![]()
(Btw, niemand mag op Id_do_her stemmen, serieus. Ik ga niet discrimineren en zijn commentaar weglaten, maarrrrr dan zal ik echt.. niet blij zijn.! )
Oke ta-ta, geef je mening!
Poll: Welke naam?
• Xerxes
• Lapo
• Spoetnik
• Larp
• He-man
• Hansie-Hansie
• Zweetreu
• Loebas
• Bowie
• Mister Jumba Jookiba
• Optimus Prime
• Altair
• Soms
• Fappert
• Dovankiin
• Poef
• Id_do_her
• Pablo Escobar
• Fipo
• Vagijn
• Wallonië
• Daftpunk
• Adrianus
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Beste keuze uit dit rijtjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:18 schreef Aliana het volgende:
[..]
Waarom?
Nee die wil ik toch niet.. Maar ik heb nog tot morgenavond dus..
Hihiquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:22 schreef SomePerson het volgende:
Waarom kun je niet meer op Koe stemmen?
Lichtbruin met een beetje wit op zijn borst en pootjes!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:22 schreef Naaktemolrat het volgende:
Welke kleur is hij eigenlijk, misschien heb ik er overheen gelezen hoor.
Dam vind ik het een matchyquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef Aliana het volgende:
[..]
Lichtbruin met een beetje wit op zijn borst en pootjes!
Waarom maak je een poll aan als je de antwoorden gaat verwijderen, stomme aandachtshoer.quote:
Ja als Rutte dat met de democratie zou doen....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Waarom maak je een poll aan als je de antwoorden gaat verwijderen, stomme aandachtshoer.
Maak dan gewoon geen topic aan.
Het zij zo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Waarom maak je een poll aan als je de antwoorden gaat verwijderen, stomme aandachtshoer.
Sorry, ik faal. Te hard.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die is inmiddels al minstens 5x langsgekomen.
oh, overheen gelezen, sorry!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:10 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja ik zei ook dat er wel leuke tussen stonden, maar die waren allemaal zo.. gebruikt. Saai.
Dit dus, stomme trutquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |