Is zei toch: Hij is...quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:33 schreef Joe-Momma het volgende:
Reu of teef?
Voor een reu: meneer.
En voor een teef: mevrouw.
Dat is leuk als je m op straat aan het roepen bent.
Marlboroquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:33 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nee.. hij ziet er wel een beetje terriër-achtig uit. Maar ook weer niet.. Asbakrasje
Elke naam mag/kan dus in principe.
Topnaam!quote:
Ja misschien, ik wacht nog even af.. Dit moet geen overhaaste beslissing worden waar ik later spijt van ga krijgen! Want als ik hem eenmaal een naam heb gegeven, zal ik het niet meer kunnen veranderen..quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:41 schreef Sanddr het volgende:
Nou, hier MOET toch wel iets tussen zitten TS.
Noem hem bijv. Pietje Klaas Peter Gerard Vlek, een soort van doopnamen. Dan kun je er altijd eentje uitkiezen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:47 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja misschien, ik wacht nog even af.. Dit moet geen overhaaste beslissing worden waar ik later spijt van ga krijgen! Want als ik hem eenmaal een naam heb gegeven, zal ik het niet meer kunnen veranderen..
De gekozen naam zal mijn hoofd nooit meer verlaten, zo gaan die dingen bij mij altijd!
Zo noemde ik mijn vroegere kat "Plukkie"maar wilde ik toch een andere naam, maar toen kon ik het niet meer.
Ook al had hij die naam nog maar enkele dagen.. toen was en is het altijd maar plukkie gebleven. Triest toch..
Ik geef mijn penis ook elke 6 jaar een andere naam, is daar wat mis mee?quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:50 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Hij is toch al 6 jaar heeft hij dan nog geen naam
Hoe heet ie nu, ienemine of kleinduimpje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik geef mijn penis ook elke 6 jaar een andere naam, is daar wat mis mee?
Die namen is hij al lang gepasseerd. Op dit moment noem ik hem Brutus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:55 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Hoe heet ie nu, ienemine of kleinduimpje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |