De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puur het feit dat je erover na hebt gedacht.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
Waarom zou ik gedreven moeten zijn om op mannen te gaan vallen?
quote:
Welke vrouwen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:46 schreef twi het volgende:
Of met vrouwen die je al gefriendzoned hebben.
Ik was toen ook echt op een missie om dat ene leuke meisje te leren kennenquote:
Ik gaf laatst bij iemand die ik ken die met ongeveer het zelfde zit als jou de tip om konijnen te kopen en je aan te melden op een konijnenforum. Daar zitten bijna alleen maar vrouwen.quote:
fuck zeg. mfn bood straks nog aan iets met je te gaan doen. advies is blijkbaar niet aan jou besteed, nofi uiteraard.quote:
alleen een knuffel? dan had ik toch de deur gewoon open gedaan denk ik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:48 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik was toen ook echt op een missie om dat ene leuke meisje te leren kennen![]()
Ze had mij van tevoren een knuffel beloofd. Geen glazen deur die mij dan tegenhoudt
hahaha de cola druipt van het scherm hierquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:50 schreef dawg het volgende:
[..]
alleen een knuffel? dan had ik toch de deur gewoon open gedaan denk ik.
Mfn.quote:
Tsja ik was toen net zo onervaren als benzin.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:50 schreef dawg het volgende:
[..]
alleen een knuffel? dan had ik toch de deur gewoon open gedaan denk ik.
Die knuffel uiteindelijk nog gekregen? Overigens zou ik ook gewoon gegaan zien. Je hebt een afspraak gemaakt en die breken is echt helemaal een no-go.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:53 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Tsja ik was toen net zo onervaren als benzin.
Een knuffel was al heel wat in die tijd. Zeker van haar
En het was zo'n glazen deur in een trein.. mens die voor mij liep liet hem gewoon dichtvallen en ik kwam net de trap opgelopen in zo'n dubbeldekker. Toen mocht ik met een bebloed hoofd weer naar buiten lopen.. verband geregeld en volgende trein gepakt. Zo doe je dat
Yes, dat is het sowieso. Een knuffel komt maar eens voor per paar maanden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:53 schreef LostInSpace het volgende:
Een knuffel was al heel wat in die tijd.
Ik weet het, meerdere meisjes hier hebben dat aangeboden ja, maar ik weet niet eens of ze serieus zijnquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:49 schreef dawg het volgende:
[..]
fuck zeg. mfn bood straks nog aan iets met je te gaan doen. advies is blijkbaar niet aan jou besteed, nofi uiteraard.
Een beetje wel ja, maar dat ligt waarschijnlijk meer aan mij dan aan jullie.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:49 schreef Sinosappel het volgende:
Ja inderdaad, ben je ook bang voor de vrouwen in dit topic benzin? Eerlijk
Ik ben niet eng.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Yes, dat is het sowieso. Een knuffel komt maar eens voor per paar maanden.
[..]
Ik weet het, meerdere meisjes hier hebben dat aangeboden ja, maar ik weet niet eens of ze serieus zijn
[..]
Een beetje wel ja, maar dat ligt waarschijnlijk meer aan mij dan aan jullie.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:55 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Die knuffel uiteindelijk nog gekregen?
Consider yourself lucky then.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:55 schreef benzin het volgende:
Yes, dat is het sowieso. Een knuffel komt maar eens voor per paar maanden.
dat begrijp ik niet zo eigenlijk. bij een eerste date weet je eigenlijk niet of je haar leuk vindt. bij de tweede date heb je de 'spanning' van de eerste date niet meer en het feit dat je een tweede date hebt is ook goed tegen zenuwen. vind ik dan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:58 schreef twi het volgende:
Ach, ik ben ook gespannen bij meets, om het nou angst te noemen is wel een stap te ver. Eén op één meeten met een meisje wat ik wel leuk vind, dan word ik ook zo nerveus als de pest.
Ik was voor de roycomeet wel nerveus als de pest!quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:58 schreef twi het volgende:
Ach, ik ben ook gespannen bij meets, om het nou angst te noemen is wel een stap te ver. Eén op één meeten met een meisje die ik wel leuk vind, dan word ik ook zo nerveus als de pest.
Je weet van tevoren toch wel of je iemand leuk vindt? Dan hoef je echt niet hoteldebotelverliefd op die persoon te zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:00 schreef dawg het volgende:
dat begrijp ik niet zo eigenlijk. bij een eerste date weet je eigenlijk niet of je haar leuk vindt. bij de tweede date heb je de 'spanning' van de eerste date niet meer en het feit dat je een tweede date hebt is ook goed tegen zenuwen. vind ik dan.
Bij Meets heb ik daar geen last van .de mensen dan ken je al een beetje en het is dan vooral nieuwsgierigheid. 1 op 1 ook geen probleem. Ik denk dat mijn onzekerheid pas komt als het verder gaat. tenzij ik die persoon een tijdje ken en met vertrouwd voel bij haar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:58 schreef twi het volgende:
Ach, ik ben ook gespannen bij meets, om het nou angst te noemen is wel een stap te ver. Eén op één meeten met een meisje die ik wel leuk vind, dan word ik ook zo nerveus als de pest.
Weet niet hoor, was niet voor niets zo stil bij die meetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent niet echt eng denk ik, ik vind het vooral gewoon heel eng en onnatuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:00 schreef moneyfornothing het volgende:
Nou, laten we meeten dan. Kom je gewoon daarheen benzin, kun je kijken hoe eng ik ben zonder dat het 1 op 1 is.
als ik haar niet leuk zou vinden zou ik niet gaan daten. maar dan las ik het dus verkeerd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet van tevoren toch wel of je iemand leuk vindt? Dan hoef je echt niet hoteldebotelverliefd op die persoon te zijn.
Wees blij dat ik er niet bij was.. ik ben zo'n irritant figuur die mensen aanspoort met jou te praten als je te stil bent.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet hoor, was niet voor niets zo stil bij die meet![]()
Toch lijkt me dat eigenlijk heel leuk om te doenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:05 schreef Partingglass het volgende:
Andere fora waar ik naar meeting ga zijn gitaarfora daar neemt iedereen gear mee enzo en dan ga je daar als een stel nerds omheen lopen en over praten dat is toch heel anders.
Dat is ook super leuk. Gitaarnet.nl ben ik al heel lang lid en ook in bepaalde topics wel actief. maar moet ik zeggen is eigenlijk al maanden voor mij heel mat. Zit wel veel op basgitaarforum.nlquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:07 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat eigenlijk heel leuk om te doen
Gitaarnet?
Mwah, viel wel mee. Ik zie er van tevoren wel wat tegenop, maar als ik eenmaal de knoop heb doorgehakt heb ik iets van "Fuck it". Nee Drommel, niet letterlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was voor de roycomeet wel nerveus als de pest!
Bij meetings ben ik ook vaak nerveus. Vooral als er mensen komen die ik niet ken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Mwah, viel wel mee. Ik zie er van tevoren wel wat tegenop, maar als ik eenmaal de knoop heb doorgehakt heb ik iets van "Fuck it". Nee Drommel, niet letterlijk.
Je was bang voor mij hequote:Op donderdag 9 februari 2012 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Mwah, viel wel mee. Ik zie er van tevoren wel wat tegenop, maar als ik eenmaal de knoop heb doorgehakt heb ik iets van "Fuck it". Nee Drommel, niet letterlijk.
Mja ik moet er weer eens gaan kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:09 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dat is ook super leuk. Gitaarnet.nl ben ik al heel lang lid en ook in bepaalde topics wel actief. maar moet ik zeggen is eigenlijk al maanden voor mij heel mat. Zit wel veel op basgitaarforum.nl
Gaaf van die zelfbouw!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:15 schreef Partingglass het volgende:
Ik volg er nu vooral zelfbouw (een bouwer is een eigen ontwerp van mij aan het bouwen dus zo kan dat volgen) Voor de rest is het voor mij vooral kijken bij onbekende gitaren, oude meuk etc daar ligt mijn focus gebied en mijn grootste kennis.
Slaap lekker!
Toen was je nog niet engquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:16 schreef twi het volgende:
[..]
Maar ook voordat ik naast je ging zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |