Die heb ik ook altijd gebruikt, maar na de eerste kuur heeft het nooit meer echt goed gewerkt. Ik word gewoon echt debiel van mijn nagels, ik heb nog nooit iemand gezien waarbij ze zo vreselijk splijten als bij mijquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het product dringt ín de nagels; ipv er op te liggen zoals de meeste hardeners etc.... Is verrijkt met lipiden die vooral erg goed zijn voor de nagels. Je zorgt er dus voor dat je nagels zijn eigenlijke 'sterkte' verbetert; door dit te voeden.
Ik gebruikte altijd herôme hardener; maar zelfs dan braken mijn nagels érg makkelijk. Ze zijn nu echt super sterk van hunzelfDaar schrik ik wel van; dat ik dat al na 1 weekje merk
Maar ik zag wel dat het spul niet goedkoop is als je ze wil bestellenMaar als het echt werkt; ga ik het zeker ook blijven gebruiken
Nope!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Dank dames! Kreeg niemand een foutmelding?
Nope; maar tijd staat nog niet goed.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Nope. Wel internationaal te bestellen; maar het kost nogal. Je kan ze ook onder mani gebruiken; maar zal minder goed werken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die heb ik ook altijd gebruikt, maar na de eerste kuur heeft het nooit meer echt goed gewerkt. Ik word gewoon echt debiel van mijn nagels, ik heb nog nooit iemand gezien waarbij ze zo vreselijk splijten als bij mijIs dat spul ook ergens in NL te krijgen? En moet je dan echt alles doen zoals jij het nu doet, of kan ik ook gewoon een potje nagelversterker kopen en onder mani's gebruiken oid?
Wel hip dat je nu al verschil merkt (en ziet), goeden hoop voor je bruiloft
aangepast, thanks voor de tipquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope; maar tijd staat nog niet goed.
Maar yyyyaaaaaayyy voor weer bloggen
Eerst wel, maar nu doet ie het!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Nein.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Ebay, zoeken op OPI holland. 94 dollar voor hele collectie + shipping.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar nu nog de hamvraag: WAAR DE FOCK ZIJN DIE OPIESSSS!
Hierquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar nu nog de hamvraag: WAAR DE FOCK ZIJN DIE OPIESSSS!
Maar wel meer kans op douane toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ebay, zoeken op OPI holland. 94 dollar voor hele collectie + shipping.
Nou, als je zou willen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope. Wel internationaal te bestellen; maar het kost nogal. Je kan ze ook onder mani gebruiken; maar zal minder goed werken.
Maarrrrr..... Wil je dat ik bij Lisa informeer? Binnen paar dagen krijg ik antwoord op mijn mails naar haar namelijk
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170778972067
Dat wel, maar de hele collectie voor 74 ekkiesquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar wel meer kans op douane toch?
ok ok ik ben al overgehaaldquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wel, maar de hele collectie voor 74 ekkies
EU?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een vriend vanhad dit op mijn ebay account besteld:
http://www.ebay.nl/itm/15(...)id=p3984.m1497.l2649
En geen douane, zat echt in een megadoosch. Gewoon geluk zeker?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef zoeperzazke het volgende:
heeft OPI Holland voor me geocht alvast voor Valentijn
![]()
![]()
![]()
Wat liefquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef zoeperzazke het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef zoeperzazke het volgende:
![]()
![]()
![]()
Schatteke, het is ook wel avond he, als in: vrije tijdquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef princess-a het volgende:
Ik snap ook eindelijk de échte bedoeling van een zakelijke mobiel die álles kan. Heb tussen 19.00 uur en nu net al 4 mails beantwoord
Tof Priem dat het lijkt te werken!
altijd!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:09 schreef Lindytje het volgende:
Oh, mels... wil jij mij een keer helpen om FB-like-knop op mijn school-blog te zetten?
Hoeft niet nu, want ik ga zo tukken
150 meen ik, qua invoerrechten. Maar vanaf ¤ 20 beaal je wel BTW indien jouw pakje één van the lucky few geselecteerden isquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:09 schreef Debsterr het volgende:
Je mag tot 120 kostenloos invoeren toch?
Volgens mij wel ja!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dus de teller staat nu op 5 hele collecties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, dat zie ik zo snel niet gebeurenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
150 meen ik, qua invoerrechten. Maar vanaf ¤ 20 beaal je wel BTW indien jouw pakje één van the lucky few geselecteerden is
++ 12,50 admi nkostenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
150 meen ik, qua invoerrechten. Maar vanaf ¤ 20 beaal je wel BTW indien jouw pakje één van the lucky few geselecteerden is
Uhhu! Maar ik herken de verschillende geluidjes dus nog nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Schatteke, het is ook wel avond he, als in: vrije tijd![]()
Ik denk dan toch aan wat anders inderdaadquote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef Lindytje het volgende:
Chickies, ik duik mijn mandje in!
Het was me weer een waar genoegen![]()
Trustequote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef Lindytje het volgende:
Heb gemaildquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:15 schreef Incantrix het volgende:
Ik doe niet mee, ik ga naar boven.. Je suis moei.
Will do honey!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Trustehelp mij ff herinneren als ik wat voor je moet doen want ik vergeet het soms
Denk aan je Suedes!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Truste lin en debs
Ik blijf maar tegen mezelf zeggen "nee ik faal niet.. nee ik doe het niet.. nee... nee echt niet"
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:15 schreef Loqi het volgende:
OPI hollandmaar ik kan t niet voor mezelf verantwoorden gezien ik 18 lakjes nieuw heb vandaag
Dat. En het feit dat ik toch niet kan lakkenquote:
Oh! Pics or...quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:15 schreef Loqi het volgende:
OPI hollandmaar ik kan t niet voor mezelf verantwoorden gezien ik 18 lakjes nieuw heb vandaag
En kijk naar je A Englandsquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat. En het feit dat ik toch niet kan lakken
Oh dat heb ik nou nooit. Mijn vriend vindt het algehele onzin.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Holland wilde ik sowieso, envindt ze ook leuk, wat niet echt helpt qua remmingen
ohja die zijn ook nog onderweg!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En kijk naar je A Englands
Ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
MAar ik had nog TD lakjes nodig dus nu moet i kdie ook nog falen
En datquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En kijk naar je A Englands
Nice!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:18 schreef Loqi het volgende:
[..]
[SHJN SC] Waar PA goed bezig is!! *O* deze pagina
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nou nooit. Mijn vriend vindt het algehele onzin.Wat ook irritant is want ik verbied hem niks; maar hij gaat wel telkens zuchten als ik een lakje wil kopen
![]()
oh das jammerquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nou nooit. Mijn vriend vindt het algehele onzin.Wat ook irritant is want ik verbied hem niks; maar hij gaat wel telkens zuchten als ik een lakje wil kopen
![]()
Dit antwoord moest ik nog even afwachtenquote:
Vanuit bed ook echt.quote:
Goedkoperquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Mss het volgende:
Zo, ik ben een avondje aan het werk en jullie gaan hard! Iedereen is OPI Holland aan het falen. Waarom op eBay? Komen ze niet op TD?
Ik heb weinig discipline.quote:
ik doe met je mee hoor!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind er echt maar drie mooi, maar dit is echt slecht voor mij! Ik ga bijna denken dat ik ze ook allemaal wil
But I'll stick to my no buy. Basta.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind er echt maar drie mooi, maar dit is echt slecht voor mij! Ik ga bijna denken dat ik ze ook allemaal wil
But I'll stick to my no buy. Basta.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl gaat achter skjoe staan... WE SHALL NOT FAIL !!!
Al best lang eigenlijkquote:
Liedje in mijn kop. Kutquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
we aaaaall staaaaaand together!
Pom pom pom, pom pom pom
Dan nog steeds: Ondertitelquote:
Oh grapjon.quote:
dutch ya just love opi, gouda gouda two shoes en wooden shoe like te know.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:40 schreef Incantrix het volgende:
Zo, en onder de wolwelke holands vind jij dan mooi, Skjoe?
Dat zou ik ook wel hebben als ik zo'n grote collectie als jij hadquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dutch ya just love opi, gouda gouda two shoes en wooden shoe like te know.
Anderen zijn niet lelijk, maar niet uniek genoeg tov mijn huidige collectie
en die herring/rotterdam... Mooi op plaatjes maar ik ken mezelf, draag ik niet (heb al een paar vergelijkbare lakken gehad en allemaal weg gedaan...)
De eerste die je noemt vind ik ook heel mooiquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dutch ya just love opi, gouda gouda two shoes en wooden shoe like te know.
Anderen zijn niet lelijk, maar niet uniek genoeg tov mijn huidige collectie
en die herring/rotterdam... Mooi op plaatjes maar ik ken mezelf, draag ik niet (heb al een paar vergelijkbare lakken gehad en allemaal weg gedaan...)
Daarom. En het zijn nou niet zo'n sublieme kleuren... behalve de glittersquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
het is cliche holland... Met klompen, tulpen, molens en hoeren. De kleuren hebben verder geen enkele link met nederland. Dus nah. Ik zou ze niet om die reden aanschaffen
Ik doe het niet meer, dan maar ff naakt...quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
zal ik nou nog mijn nagels gaan lakken?
Ben het er nu alleen maar even aan het afhalen kunnen ze ook eens even luchtenquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik doe het niet meer, dan maar ff naakt...
Ik ging lakken, maar toen ging ik toch eerst in bad en nu heb ik geen zin meer
Ja je moet ze echt af en toe even laten ademen hoor!! Doe je dat nooit dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ben het er nu alleen maar even aan het afhalen kunnen ze ook eens even luchten
Neequote:Op woensdag 8 februari 2012 23:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja je moet ze echt af en toe even laten ademen hoor!! Doe je dat nooit dan?
Dan gaan je nagels deaudt!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:07 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Neelak altijd dapper door
Ze groeien nog steedsquote:
Veel plezier ik ga slapenquote:
Oh en dit, ontzettend.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind voetbal ook stom, behalve als oranje speelt in een EK of WK
Nou, dit was bij 2 meisjes die nog nooit eerder een hospiteeravond hebben gedaan, en dat merk je heel erg. Ze hadden zelf eigenlijk helemaal geen vragen voor mij, wisten ook niet zo goed wat ze moesten zeggen, dus vielen er nog wel eens lichtelijk ongemakkelijke stiltes.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:30 schreef Jacqie1986 het volgende:
Lastig in te schatten dus. Maar... Is het dan echt alleen een kamer, een gedeelde keuken en een gedeelde badkamer??
300 euro per maand.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:33 schreef Jacqie1986 het volgende:
En wat zou dat kosten? als ik zo brutaal mag zijn
En keuken met 14 huisgenoten en 2 wc's en 2 douches met 14 huisgenoten. Maar ik hoor van iedereen dat het reuze mee valt hoe veel je elkaar in de weg zit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
Dat valt dan opzich nog wel mee ja. Een huiskamer delen met 14 huisgenoten
Het lijkt mij wel gezellig.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
Het lijkt mij echt een verschrikking.
En goedkope Hollander.quote:
Ja nouja, uit huis moet ik toch. En dan vind ik het wel relaxed om minder dan 300 euro huur te betalen, in Utrecht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:10 schreef Diconnected het volgende:
Aan de ene kant lijkt het mij best leuk om op kamers te wonen. Maar aan de andere kant... Alles moeten delen enzo. Meh. Vind een hostel wel prima voor een paar dagen
Ja snap ik ook welquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, uit huis moet ik toch. En dan vind ik het wel relaxed om minder dan 300 euro huur te betalen, in Utrecht.
Ooh, ik kan het ook helemaal niet betalen hoor. Maar ik moet wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja snap ik ook welik wil ook graag uit huis maar dat zit er financieel ff niet in
morgen maar op zoek naar werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik over het hoofd gezien, wat liefquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb gemaildIk laat het je nog wel weten!
Dat was mijn wraak, omdat ik een half uur heb zitten teruglezen en Lin toen d'r boobies al had weggehaaldquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Eigenlijk is Schaar de echte enabler, want die heeft ons gehint en is hem toen zelf gepeerd
mijn kamer kostte me 7 jaar geleden 310 inclusief. Zolderverdieping van 30m2, vier andere huisgenoten, twee gedeelde keukens. Geen woonkamer, maar ja, die had ik niet nodigquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En keuken met 14 huisgenoten en 2 wc's en 2 douches met 14 huisgenoten. Maar ik hoor van iedereen dat het reuze mee valt hoe veel je elkaar in de weg zit.
Mijn 1kamerwoning kostte me 8 jaar geleden 200 excl. Begane grond, 40m2 vlakbij het station, eigen keuken en badkamer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn kamer kostte me 7 jaar geleden 310 inclusief. Zolderverdieping van 30m2, vier andere huisgenoten, twee gedeelde keukens. Geen woonkamer, maar ja, die had ik niet nodig
eindhoven
tsja, daar kun je nooit tegenopquote:Op donderdag 9 februari 2012 07:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn 1kamerwoning kostte me 8 jaar geleden 200 excl. Begane grond, 40m2 vlakbij het station, eigen keuken en badkamer.
Woningbouw![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:53 schreef Stormqueen het volgende:
en toen had ik me ingeschreven voor een nieuwbouwproject midden in het centrum met zelfstandige studio's van de woningbouw. Toen ik ingeloot werd bleken de studio's maar 20m2 en moest je de badkamer delen. Heb toen maar vriendelijk bedankt
ja, de tuin is nog iets van 70m2... Binnenkort 160m2quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
En die 150 m2 is excl tuin toch? Wij hebben 125 m2 voor 1500 per maand
NICE!quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, de tuin is nog iets van 70m2... Binnenkort 160m2
eindhoven is gelukkig net iets betaalbaarder dan denhaag
Dat is fijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:02 schreef Stormqueen het volgende:
en wij stoken niet zo veel, dat scheelt ook in de incl. prijs
maar technisch gezien zouden we elke maand 600 retour krijgen, alleen doen we dat jaarlijks en niet maandelijks, dus dan valt het helemaal mee
Goed man! Gaan jullie dat helemaal bij de tuin trekken, of wil je ook nog een garage oid? Of een zwembad en een tuinhuisjequote:Op donderdag 9 februari 2012 08:05 schreef Stormqueen het volgende:
ah nice! Onze tuin is ook zoiets, iets smaller
maar we kopen dus binnenkort voor 16k ofzo 90m2 tuin bij
Nieuwbouw neem ik aan? Dat was ons net wat te duur met de projecten die we leuk vondenquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
en toen wij kochten viel er niks te onderhandelen helaas
het plan is de huidige schuur plat te gooien, een dubbel zo grote schuur/werkplaats terug te bouwen. Daar een veranda aan te maken met een bar en een vuurplaats en de rest wordt grasveld voor den toekomstige kindersquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Goed man! Gaan jullie dat helemaal bij de tuin trekken, of wil je ook nog een garage oid? Of een zwembad en een tuinhuisjeeen vriendin van mij uit Veghel had dat bij haar ouders, té leuk
Ik ben enorm blij met onze tuin en de carport, parkeren is in heel Den Haag klote en met kind, boodschappen en een sneu bekken is dit wel een uitkomst
quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
ja, als ik minder ga werken (lees: als we gaan jongen) zullen we ook wel op maandelijks moeten. Maar tot dan: save ALL the money
quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het plan is de huidige schuur plat te gooien, een dubbel zo grote schuur/werkplaats terug te bouwen. Daar een veranda aan te maken met een bar en een vuurplaats en de rest wordt grasveld voor den toekomstige kinders
zwembad hebben mijn schoonouders al, gaan we daar wel zwemmen
nee oudbouw (1936) maar piek van de huizenmarkt plus vijf andere bieders op dezelfde dagquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nieuwbouw neem ik aan? Dat was ons net wat te duur met de projecten die we leuk vondenik wist toen al dat ik minder zou gaan werken na mijn ouderschapsverlof, dus dat vonden we niet verantwoord.
Oh, damn, wij zaten op een iets ander moment ja, ze waren zo blij dat er al met een half jaar kopers waren dat ze ons uitermate lage bod voor lief namenquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee oudbouw (1936) maar piek van de huizenmarkt plus vijf andere bieders op dezelfde dag
ach, het is allemaal goed gekomen uiteindelijk. En de huizen in onze straat verkopen nog steeds binnen een week, dus we hebben een juiste keuze gemaaktquote:
Dat is wel weer beter jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, het is allemaal goed gekomen uiteindelijk. En de huizen in onze straat verkopen nog steeds binnen een week, dus we hebben een juiste keuze gemaakt
niet dat ik mezelf nog weg zie gaan hier tho
En ik heb reeds antwoord terug !!quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Had ik over het hoofd gezien, wat liefje bent lief, thnx
Nouja alleen lak dragen voor speciale gelegenhedenquote:Regarding your friend – you must make it clear to her that ALL products (nail hardeners, nail polishes, etc) that dry on your nail will dry them out. Our product is the only one (proven by the California Skin Research Institute) that actually penetrates into the nail bed and cuticles to treat the cells from within and replenish the lipids, that are the “cement” holding those cells together. It is a bit more technical than that, but we normally explain it to people in this way.
If a person insists on wearing polish for prolonged periods (which is not something we advocate – we say wear polish for special occasions, but not constantly), they must realize that this will have an effect on their nails. In such cases, we advise our customers, who are die-hard polish wearers to apply TIPS around the nail, under the natural nail and on the cuticle so at least those areas are conditioned and fortified.
We are not sure how long a mani will truly last if TIPS is applied immediately beforehand. However it is not one of these many products on the market today that you apply to your nail and then do a mani right afterwards. I don’t think the mani will last that long, but by applying TIPS first thing in the morning, then doing a mani in the afternoon, not leaving it on “forever”, giving your nails a chance to breathe a few days in between, applying TIPS to the areas around the polish – this would be the only and best advice I could give.
Hope that answers the questions. Your question is so good – may I post it on Facebook and answer it in a shorter form for others to read?
GOOD LUCK !!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:29 schreef Stormqueen het volgende:
off to work! Wish me luck!
Ik kom rond elven de uitslag wel melden
Die villa'squote:Op donderdag 9 februari 2012 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik zou nog steeds wel zo'n prachtige authentieke vooroorlogse stadsvilla aan de rand van het park overwegen....
Bb zou de buren uitkopen als we rijk waren en hun huis bij het onze trekken, dat zegt wel genoeg denk ik
GL babequote:Op donderdag 9 februari 2012 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb beoordelingsgesprek om half tien
Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb beoordelingsgesprek om half tien
Iedereen lakt hier praktisch dagelijksquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
GL babe
En wow, dat is wel vlot, Priemen ja, dat je nagels altijd gelakt hebben niet helpt dat is wel logish, maar mijn nagels worden er ook niet beter van als ik niet lak. Ze splijten al heel mijn leven, echt vaak lakken doe ik pas een jaar ofzo. Nouja, thnx mop
*thumbs are spinning*quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
thanks babes! Zal vast goed komen.... Ik zal soberso eerlijker beoordeeld worden dan vorig jaar
wat was er dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
thanks babes! Zal vast goed komen.... Ik zal soberso eerlijker beoordeeld worden dan vorig jaar
Niet bij ome flips toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
vorig jaar was dat schreeuwmens mijn baas
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 09:10:49 ]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat wat wat lin gefeliciteerd wat mis ik?
Offff ze zijn ubertevreden; geven je positieve beoordeling en kans op vast contractquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
bibber
straks gaan ze zeggen van ja, er is een hire freeze, dus da ge bedankt zijt da witte, maar doei!
Of van ja, je doet het wel goed, maar ik geef je toch een slechte beoordeling want je hebt geen vast contract.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
bibber
straks gaan ze zeggen van ja, er is een hire freeze, dus da ge bedankt zijt da witte, maar doei!
Of van ja, je doet het wel goed, maar ik geef je toch een slechte beoordeling want je hebt geen vast contract.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
bibber
Hoef je niet meer te sporten vandaagquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus ik kon traplopen en rennen like a mongol
Het blijft Ome Flips he?quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
bibber
Goedzo hont, lekker naar iedereen blaffenquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die hypotheekprijzen van jullie. Die van Trix is evenveel als mijn maandinkomen
Mijn huis kost 450 excl en dan krijg ik ook nog 200 eurie huursubsidie
(bij elkaar komt het dus op pakweg 350 incl wat ik betaal)
Da's 70m2 op de begane grond en tuin van pakweg 8 bij 8
SQ je maakt mij bijna zenuwachtig jonge!
En Cody heeft kennis gemaakt met de dierenarts. Hij vond het een erg mooie hond, was verbaasd dat ik dat in het asiel had gevonden.
Hij heeft net een prikje gehad tegen de jeuk (en janken dat hij deed, watje) en is verder helemaal goedgekeurd. Enige wat hij heeft is tandsteen, dus hij mag aan de dentalsticks. En hij heeft naar alle honden in de wachtkamer geblaft
Etenquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ga je nog wat doen voor je verjaardag Lin?
Foodquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eten![]()
de hele dag
En verder komen vanavond mijn ouders, broer en schoonzusje en twee vriendinnen.
En straks lekker naar mijn shrink![]()
![]()
Preciesquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Food![]()
En den shrink mag dan niet moeilijk doen vandaag, want je bent jarig![]()
Cliffhanger-berichtquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies
Oh, enis echt the cutest!! Ik zal zo een fotoverslag maken van wat ik aan trof toen ik beneden kwam
Heb je spanks gehad? Of hebben ze er hele bloemenvelden in gepropt?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:44 schreef Lindytje het volgende:
Kut, allemaal peekshurs gemaakt van mijn geweldige tour door het huis waar ik steeds kaartjes en cadeautjes vond van(toooooo cute!!!!), zat de sd-kaart niet in mijn toestel... *grom*
Kan niet, ik heb al cadeautjons opgegeten en alles al uitgepakt...quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Doe het opnieuw! Wel net zo verrast kijken natuurlijk
Laat Lies ze opnieuw kopen!quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb al cadeautjons opgegeten en alles al uitgepakt...
dan maar vertellenquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb al cadeautjons opgegeten en alles al uitgepakt...
Bwhehehhehehehquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laat Lies ze opnieuw kopen!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:51 schreef Lindytje het volgende:
Maar....
Ik kwam beneden, staan er twee bosjes tulpen in de expedit met een kaartje er bij
Loop door naar de keuken, staat daar weer een kaartjeMet afbakbroodjes en een cadeau in de koelkast, echt heulemaal ingepakt: Verse jus en Brie, Jam en filet voor op de broodjes
Loop door om te sassen, nog meer cadeautjes op de wc, met nog een kaartje!! (tijdschrift, geurkaarsen en een spellletje) en de mededeling dat ik nog nieuwe schaatsen krijg, maar dat we die samen gaan kopen
Oh, en gisterenavond had ik al Grey's Anatomy seizoen 2 gekregen![]()
quote:
Hufterquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
bb: eet een taartje om het te vieren!
Fakking enabler
Hij eet een kapsalon om het te vieren of niet?quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
bb: eet een taartje om het te vieren!
Fakking enabler
en terechtquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik liep echt met the biggest smile door het huis vanochtend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |