Eva Jinek.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vond dat wel leuk met Eva Jinek toen
Ik weet niet of het vanuit hun volledig wederzijds is. Maar ik vind je lief hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
Door deze sc heb ik een zwak voor De kromme en Caland gekregen. Kan toch niet.
Dat hoeft ook niet. Het moet wel spannend blijven he...quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet of het vanuit hun volledig wederzijds is. Maar ik vind je lief hoor.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet of het vanuit hun volledig wederzijds is. Maar ik vind je lief hoor.
Wordt nog druk op dat elektrische dekentje!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
It's MINE.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Wordt nog druk op dat elektrische dekentje!
She's way outta ya league bro.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is ook niet eerlijk ook he. Ik kon al niet meer in je achting stijgen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
Zit Barca - Valencia te kijken. Via een stream, dat welquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
Zit iemand toevallig naar Ned 3 te kijken?
Nee, heb Barca er op staan. Geen idee waarom ik dat kijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
True...quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is ook niet eerlijk ook he. Ik kon al niet meer in je achting stijgen.
Shitquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmmm, vind je alweer minder lief...
Gaat over jonge meisjes die zwanger raken. Eén meisje heeft het weg laten halen onder druk van haar vader. Ze zou in ruil daarvoor een nieuwe mobiele telefoon krijgen. De man waarvan ze zwanger was, was 42 jaar oud. Zij was toen 15.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zit Barca - Valencia te kijken. Via een stream, dat wel
Wat een domme hoeren manquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat over jonge meisjes die zwanger raken. Eén meisje heeft het weg laten halen onder druk van haar vader. Ze zou in ruil daarvoor een nieuwe mobiele telefoon krijgen. De man waarvan ze zwanger was, was 42 jaar oud. Zij was toen 15.
Wat een naïeve figuren zijn dat toch altijd.
Ik zit permanent in de 'friend-zone', maak me al lang geen illusies meer.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
She's way outta ya league bro.
Ik was het aan het kijken; 'Doe maar nomraal'. Hoezo?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:13 schreef Smoofie het volgende:
Waarom doet feye. A1 niet mee met next gen series?
Ik flitste net even.. Ik neem aan dat ze nu ook zwanger is?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat over jonge meisjes die zwanger raken. Eén meisje heeft het weg laten halen onder druk van haar vader. Ze zou in ruil daarvoor een nieuwe mobiele telefoon krijgen. De man waarvan ze zwanger was, was 42 jaar oud. Zij was toen 15.
Wat een naïeve figuren zijn dat toch altijd.
Het betreffende meisje zal nu rond de 17 jaar oud zijn en kan nog steeds niet normaal lezen of een fatsoenlijke zin uit spreken. Bijster intelligent of zelfredzaam komt ze niet over. Ik vraag me af hoe die mensen zichzelf willen redden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat een domme hoeren man
Net als die loverboy figuren altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |