De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor eentje?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Man of vrouw?
[..]
Oeh, ben jij er zo eentje.
Dat vraag ik mij ook afquote:
zon eendje met een snavelquote:
Je kan bij mij voor de deur gratis parkeren. Dan reis je met het OV met mij mee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bedoelt de minimeet?
Ik denk niet dat ik dat ga redden.... en ik zit nogal met parkeren denk ik.
Ik weet niet hoe dat allemaal moet hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:10 schreef marbasnarf het volgende:
parkerken... nee joh... gewoon met de metro komen!
en de mysterieuze gast... heb t vermoeden dat t man is, maar heb daar geen concreet bewijs van
Om hoe laat is dat dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan bij mij voor de deur gratis parkeren. Dan reis je met het OV met mij mee.Ik ga wel op tijd naar huis, want ik heb geen zin in de nachtbus.
Geef je snarf wat zout is ze minder flauwquote:
Knuffel om warm te worden?quote:
moest stiekem heel erg om mn eigen grapje lachen...!! =Dquote:
Ik heb geen idee eigenlijk.quote:
Nah ik voer d'r wel suiker, ik hou meer van zoetquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geef je snarf wat zout is ze minder flauw
suiker..... gehehehehe dan stuiter ik en roep ik alleen maar gekke dingen hahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah ik voer d'r wel suiker, ik hou meer van zoet
Beter hahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah ik voer d'r wel suiker, ik hou meer van zoet
Ik hoopte slechts iets te insinueren en dat jij iets schaamtevols zou bekennen.quote:
Alleen maar leukquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
suiker..... gehehehehe dan stuiter ik en roep ik alleen maar gekke dingen haha
Vertrek of thuiskomst?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk.Laatste bus rond 12 uur, laatste metro/tram nog wel iets later, maar dan moet ik een stukje door zuid lopen en dat durf ik niet alleen.
Eerder opstaan, vriendquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoopte slechts iets te insinueren en dat jij iets schaamtevols zou bekennen.
Cool, ik doe mee!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
suiker..... gehehehehe dan stuiter ik en roep ik alleen maar gekke dingen haha
haha nou is soms echt triest... vooral als jedoor de supermarkt looptquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen maar leukga je nog harder lachen om je eigen grapjes
Val wel in de leeftijdscategoriequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:55 schreef LostInSpace het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst mensen van Fok! ontmoeten in Rotterdam..
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen
Als er hier toevallig nog mensen zijn die ook willen komen.. be my guest
Ow.....als het vertrek was dan had ik dat wel gered....quote:
Maar?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Val wel in de leeftijdscategorie.
zin inquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:10 schreef marbasnarf het volgende:
parkerken... nee joh... gewoon met de metro komen!
en de mysterieuze gast... heb t vermoeden dat t man is, maar heb daar geen concreet bewijs van
ja beetje wel misschien. Ach laat ze maar denken tochquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha nou is soms echt triest... vooral als jedoor de supermarkt loopt
jij mag datquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
Mogen we seks hebben met de mysterieuze gasten?
we kunnen hem in de veiling zetten en t geld aan een goed doel geven...?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
Het is leuk om mysterieuze wagenzieke mensen te vervoeren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef Joysa het volgende:
het is ook leuk om mysterieuze gast te zijn
Ik zou wachten tot je weet hoe hij/zij eruit zietquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
vergeet je theetje niet !quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
ik kan amper typen... even deken erbij pakken om op te waremen
Nee, dat is niet grappigquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is leuk om mysterieuze wagenzieke mensen te vervoeren.
Wow dt is een idee...quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
we kunnen hem in de veiling zetten en t geld aan een goed doel geven...?
Wordt wel partijtje huilen als de gast een jaar of 90 en zwerver blijkt te zijn haha
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wow dt is een idee...
We gaan onze gast veilen! En van het geld kopen we de hele avond drankjes
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is leuk om mysterieuze wagenzieke mensen te vervoeren.
het is een manquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:22 schreef Myraela het volgende:
Ik hoef geen seks met de mysterieuze gast te hebben. Ik dacht meer dat het misschien iets is voor jofu.
oh die wil dat misschien ook wel haha... durf je de blinde gok te wagen..??quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:22 schreef Myraela het volgende:
Ik hoef geen seks met de mysterieuze gast te hebben. Ik dacht meer dat het misschien iets is voor jofu.
Ehm, dunno, hihiquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh die wil dat misschien ook wel haha... durf je de blinde gok te wagen..??
veels te koud man, zoiets kun je beter szomerss doenquote:
aaaahw, had ook wel gedacht dat je meer behoefte had aan een warme douche dan aan mij, mag je zaterdag 2 theetjes =Dquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
staat al klaar...
ik dacht zal ik Snarf bellen.... voor theetje. maar ik had het zooooooo koud
Ik een wagenziek kind in de bus, en ze redde het vandaag weer eens niet tot school terugquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had 2 wagenzieke dames in de auto.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had 2 wagenzieke dames in de auto.
Dan zuigt je rijstijl wel heel erg als je er zelf wagenziek van wordtquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik word ook altijd wagenziek als ik met iemand mee rijd.
Ook als ik zelf rijd, maar dat ligt aan mijn rijstijl
Oh, maar ik doe niet aan seks met mannen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is een man
Jij kwam niet he zaterdag
Kut man. Moet je het zelf schoonmaken?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik een wagenziek kind in de bus, en ze redde het vandaag weer eens niet tot school terug
Hehehe, dat is wel ernstig. Gewoon als een oud wijf rijden, net als ik. Heb je nergens last van.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik word ook altijd wagenziek als ik met iemand mee rijd.
Ook als ik zelf rijd, maar dat ligt aan mijn rijstijl
zit aan de marsepein-rum.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaaahw, had ook wel gedacht dat je meer behoefte had aan een warme douche dan aan mij, mag je zaterdag 2 theetjes =D
Helaas wel, maar was echt een mini beetje gelukkig..quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut man. Moet je het zelf schoonmaken?
[..]
Hehehe, dat is wel ernstig. Gewoon als een oud wijf rijden, net als ik. Heb je nergens last van.
Leukquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, maar ik doe niet aan seks met mannen.
Mja, misschien toch wel, ik kijk nog wel even.
Jaah, ik heb Myr niet meer gezien sinds euh.. Die Meet Bij haar thuis geloof ik..quote:
Kwestie van erg ongeduldig zijn, maar eigenlijk een zwakke maag hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zuigt je rijstijl wel heel erg als je er zelf wagenziek van wordt
Ik kan zooo fucking soepel rijden, dat niemand wagenziek wordt, behalve dus dat ene kind.. Maar die maakt zich er al druk om voordat ze instapt, en ook bij haar ouders.. Dus het zit te diep tussen d'r oren om het eruit te krijgen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:28 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Kwestie van erg ongeduldig zijn, maar eigenlijk een zwakke maag hebben
aardbei slagroom jamjam, heb je die gehaald? wil morgen 9als ik niet vergeet) ook ff die halenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zit aan de marsepein-rum.
ben benieuwd naar de aardbei-slagroom
Als mensen gewoon rustig en soepel rijden, heb ik meestal ook geen last.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan zooo fucking soepel rijden, dat niemand wagenziek wordt, behalve dus dat ene kind.. Maar die maakt zich er al druk om voordat ze instapt, en ook bij haar ouders.. Dus het zit te diep tussen d'r oren om het eruit te krijgen..
nee die heb ik nog niet gehaaldquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aardbei slagroom jamjam, heb je die gehaald? wil morgen 9als ik niet vergeet) ook ff die halen
Klein faaltje jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:32 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Als mensen gewoon rustig en soepel rijden, heb ik meestal ook geen last.
Wel jammer dat ik zelf altijd loop te harken met die koppeling, in z'n 2 doortrap en bochten iets te abrupt neem. En dan vervolgens mezelf niet lekker voelen
#fail
Mjah, maar wel handiger als je dat gewoon al vantevoren doetquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:38 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ik daarna rustiger ga rijden
I know.. hardleersquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar wel handiger als je dat gewoon al vantevoren doet
half fok?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:49 schreef DigitalGirl het volgende:
Heeft ca trouwens half fok op haar facebook?![]()
Sowieso 55. Want wij hebben 55 gemeenschappelijke vrienden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
half fok?
hoezo?
Mischien een stuk of 40 ofzo?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso 55. Want wij hebben 55 gemeenschappelijke vrienden.
morgenavond ga ik bij Jacq eten en daarna schaatsenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:57 schreef marbasnarf het volgende:
psst CA heb je morgen misschien tijd om even met mij iets (=kast) op te halen?
moet nog bevestiging krijgen hoor en kan opzich ook wel alleen, maar dan kunnen we misschien savonds samen eten?
56quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso 55. Want wij hebben 55 gemeenschappelijke vrienden.
Kasten sjouwen, ik heb er genoeg van evenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
savonds... meeste mensen zijn om 6uur thuis, dus dacht zelf zo rond 7... maar maakt niet uit joh... heb meneer een mailtje gestuurd of hij m voor me wil demonterenregel ik morgen ff schroevendraaiers (mijne natuurlijk kwijt) en dan zet ik m in elkaar... wel hopen dat dit keer geen planken/kasten in mn trapgat vast zitten haha
quote:Verkapte ik-voel-me-rot-dus-ik-wil-een-knuf-post![]()
Deze beste man snapt 'm. Ouwe stalkert.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar charmed heef twi, Myra niet.
Knuffel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:07 schreef benzin het volgende:
Bijna valentijnsdag jongensZit erover te denken die dag vrij te nemen van mijn werk zodat ik niet naar buiten hoef en lekker op bed kan blijven liggen
[..]
En de komende twee weken zul je niet overal geconfronteerd worden met al die zut in winkels, advertenties en weet ik veel wat? Ik wil je best knuffelen hoor, daar niet van.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:07 schreef benzin het volgende:
Bijna valentijnsdag jongensZit erover te denken die dag vrij te nemen van mijn werk zodat ik niet naar buiten hoef en lekker op bed kan blijven liggen
[..]
En elke keer als ik dat zie dan voel ik de leegtequote:Op woensdag 8 februari 2012 22:08 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat een onzin benzin, alle andere dagen bestaan er ook stelletjes die leuke dingen met/voor elkaar doen.
Goede reden om niet in bed te gaan liggen treuren, maar weer een stap de goede richting op te nemen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef benzin het volgende:
[..]
En elke keer als ik dat zie dan voel ik de leegteHet is gewoon elk jaar weer zo'n moment waarop ik me realiseer dat ik weer niet heb bereikt wat ik wilde bereiken. De betekenis is puur symbool, net als de betekenis van mijn verjaardag, kerst en oud en nieuw.
Ik moet een beetje in de gaten houden wat er allemaal gebeurd natuurlijk met de dames. Als er straks 1 single wordt, ben ik er natuurlijk als de kippen bij.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
Deze beste man snapt 'm. Ouwe stalkert.
Geeft twi een knuffel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:11 schreef twi het volgende:
Ik wil ook een knuffel, ondanks dat ik geen zier om Valentijnsdag geef.
Wat een ratrace. Ik heb daar gewoon helemaal geen zin meer inquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet een beetje in de gaten houden wat er allemaal gebeurd natuurlijk met de dames. Als er straks 1 single wordt, ben ik er natuurlijk als de kippen bij.
Ik zou willen dat ik dat kon, maar ik heb op zulke dagen niet echt energie over. Misschien vandaag, misschien morgen, misschien de dag na valentijnsdag. Maar op die dag kan de hele wereld me even gestolen worden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goede reden om niet in bed te gaan liggen treuren, maar weer een stap de goede richting op te nemen.
Moet je nagaan wat voor overwinning het zou zijn als je op zijn minst iets leuks zou ondernemen die dag.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat kon, maar ik heb op zulke dagen niet echt energie over. Misschien vandaag, misschien morgen, misschien de dag na valentijnsdag. Maar op die dag kan de hele wereld me even gestolen worden.
Ik doe er ook nooit aan, maar ik houd me er ook niet mee bezig.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef Myraela het volgende:
Ik schijn niet aan valentijnsdag te doen. Ergens wel een opluchting, ik had geen idee wat ik had moeten doen.
Ik ben dan ook zelden serieus.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een ratrace. Ik heb daar gewoon helemaal geen zin meer in
Ik verwacht hier op zijn minst een lingeriesetje, een paar hoge hakken, een jurkje, bos bloemen, chocolaatjes, een grote teddybeer, een hartjeslolly en nog een verassingscadeau. Anders gaat meneer het bezuren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef Myraela het volgende:
Ik schijn niet aan valentijnsdag te doen. Ergens wel een opluchting, ik had geen idee wat ik had moeten doen.
Ja, kut, nu is m'n verrassing er vanaf...quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik verwacht hier op zijn minst een lingeriesetje, een paar hoge hakken, een jurkje, bos bloemen, chocolaatjes, een grote teddybeer, een hartjeslolly en nog een verassingscadeau. Anders gaat meneer het bezuren.
arme jongenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga er eens vandoor, wekker gaat weer braaf om 04:00
Terecht wel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik verwacht hier op zijn minst een lingeriesetje, een paar hoge hakken, een jurkje, bos bloemen, chocolaatjes, een grote teddybeer, een hartjeslolly en nog een verassingscadeau. Anders gaat meneer het bezuren.
Iets leuks? Zoals wat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat voor overwinning het zou zijn als je op zijn minst iets leuks zou ondernemen die dag.
Ach, je kan er altijd nog wat meer bijdoen hè.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef twi het volgende:
Valentijnsdag-meet!
[..]
Ja, kut, nu is m'n verrassing er vanaf...
Ja toch.quote:
Je klinkt als Snarfquote:
*wijst* Daar is de deur..quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nja, als je dan toch een dag vrij neemt is er vast wel iets leuks te beleven? Voor mijn part ga je een workshop in iets volgens, met het idee dit ergens het komende jaar toe te passen op een date. Of anders gewoon ter verrijking.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Iets leuks? Zoals wat?
Dat zou wel een overwinning zijn denk ik ja
Laat die valentijnsdag gewoon aan je voorbij gaan. Volgend jaar komt ie toch weer terugquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Iets leuks? Zoals wat?
Dat zou wel een overwinning zijn denk ik ja
Het komende jaar toe te passen tijdens een date?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nja, als je dan toch een dag vrij neemt is er vast wel iets leuks te beleven? Voor mijn part ga je een workshop in iets volgens, met het idee dit ergens het komende jaar toe te passen op een date. Of anders gewoon ter verrijking.
Het was maar een voorbeeld en tevens een antwoord op je vraag. Maar laat maar weer hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Het komende jaar toe te passen tijdens een date?Mijn laatste date was in 2010.
Wie weet wat ik die dag zal doen, misschien komt er nog wel wat leuks op mijn pad
Eén, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven, acht, negen, tienquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld en tevens een antwoord op je vraag. Maar laat maar weer hoor.
Dude, zelfs ik had een date in 2011 toen het uit was met mijn vriendin.quote:
Uhuh.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:27 schreef twi het volgende:
[..]
Eén, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven, acht, negen, tien
Ja, maar jij hebt nu een hele leuke vent.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Uhuh.
Mijn laatste 'date' was trouwens in 2009 dussss.
Ja maar toen kende ik die nog niet eens.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt nu een hele leuke vent.
En natuurlijk je vriend, maar dat terzijde.
Dat vraag ik me ook af. Ik noem die in 2009 maar een date omdat er een plaats en een tijd afgesproken was, en we daarna een activiteit gingen doen. Maar of het nou echt een date was?quote:
Ja, ik wil maar zeggen...tot afgelopen oktober had ik het van mezelf ook niet geloofd, maar het kan dus kennelijk welquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:28 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dude, zelfs ik had een date in 2011 toen het uit was met mijn vriendin.
Als ik een date kan krijgen, kan iedereen het.
Dan date ik alleen met mijn beste vriendin.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan heb ik nog nooit een date gehad
Ik één keer en dat was verschrikkelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan heb ik nog nooit een date gehad
Hoezo dat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik één keer en dat was verschrikkelijk.
De mijne was achteraf een beetje nutteloos, maar dat is weer wat anders, natuurlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik één keer en dat was verschrikkelijk.
Laat ik zo zeggen dat het een stom wijf was.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Het werd een drama?
Mja bij mij ook.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
De mijne was achteraf een beetje nutteloos, maar dat is weer wat anders, natuurlijk.
Ow shit...maar waarom date je dan met een vrouw? Of wist je van tevoren niet dat het een date was?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen dat het een stom wijf was.
De mijne was om een heel andere reden nutteloos, maar het was ook in Utrecht. Ik geef dus gewoon Utrecht de schuld, dat is wel duidelijk nuquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:38 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja bij mij ook.
Sta ik met die arme meid in Utrecht.. te denken aan mijn ex (inmiddels weer mijn vriendin)
Toen ze weer met mij wou afspreken heb ik het maar opgebiecht
Wat? Een vrouw? Had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen dat het een stom wijf was.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
De mijne was om een heel andere reden nutteloos, maar het was ook in Utrecht. Ik geef dus gewoon Utrecht de schuld, dat is wel duidelijk nu
dacht dat ik misschien lesbisch zou zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow shit...maar waarom date je dan met een vrouw? Of wist je van tevoren niet dat het een date was?
Dat heb ik namelijk wel meermalen meegemaakt.
Ik had een date, maar had niet door dat het een date was
Dat heb ik wel eens gedaan, bij iemand thuis.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef Myraela het volgende:
Daten is wel tof, maar ik vind het ook altijd wel fijn om mensen in een thuis-omgeving te zien.
hun natuurlijk habitat hahaha,quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef Myraela het volgende:
Daten is wel tof, maar ik vind het ook altijd wel fijn om mensen in een thuis-omgeving te zien.
Naar Harderwijk?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef heloef het volgende:
Ik doe niet aan daten, had wel gekund dat dan weer wel.
Hmm, maar dat doe je dan weer niet zo snel. Althans, ik nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef Myraela het volgende:
Het spijt mequote:
Vaak kan je dan ook vragen naar iemands persoonlijke dagelijkse leven, aan de hand van zijn spullen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef Myraela het volgende:
He, zo praat je niet over mensen.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:44 schreef LostInSpace het volgende:
Ik nodig mensen niet zo snel bij mij thuis uit.
Wil ze eerst een beetje leren kennen.
Mensen willen meestal niet eens bij mij thuis komen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:44 schreef LostInSpace het volgende:
Ik nodig mensen niet zo snel bij mij thuis uit.
Wil ze eerst een beetje leren kennen.
Mja, er zijn inderdaad mensen die mijn buurt te eng vindenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen willen meestal niet eens bij mij thuis komen.
Dat is het. Zo'n geforceerd ohja het moet gezellig zijn idee, verwachtingen enzo. Hoeft niet altijd zo te gaan maar dat is mijn gevoel er ook bij. Ik denk dat ik meer een type ben om iemand eerst beetje te leren kennen en dan langzaam aan vaker afspreken ofzo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Eigenlijk vind ik daten ook niks aan. Tis zo geforceerd...
Klopt, het was een poging tot een schop onder je kont, ook al weet ik dat dat toch niet werkt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Het spijt meJij bedoelt het goed, ik ben gewoon een verbitterd mannetje. Jij probeert ook maar te helpen
Het is voor mij soms gewoon niet makkelijk om alles positief te blijven zien. Sorry.
Ik woon in de veiligste buurt van Hoofddorp.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:46 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja, er zijn inderdaad mensen die mijn buurt te eng vinden![]()
de kans dat je een seriemoordenaar treft bij een internetdate is de laatste 10 jaar aanzienlijk geslonken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen willen meestal niet eens bij mij thuis komen.
Dit lijkt mij ook beter ja. Het liefst leer ik iemand langzaam kennen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:46 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dat is het. Zo'n geforceerd ohja het moet gezellig zijn idee, verwachtingen enzo. Hoeft niet altijd zo te gaan maar dat is mijn gevoel er ook bij. Ik denk dat ik meer een type ben om iemand eerst beetje te leren kennen en dan langzaam aan vaker afspreken ofzo.
(moet dat nog geen ontdekken)
Tsja, dan ligt het toch echt aan jouquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon in de veiligste buurt van Hoofddorp.
Ik ben een lastpak, maar ik bedoel het niet slecht, dat weet jequote:Op woensdag 8 februari 2012 22:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klopt, het was een poging tot een schop onder je kont, ook al weet ik dat dat toch niet werkt.
Niet echt nee, maar misschien zijn dat ook wel dingen die moeten groeien. Het is in elk geval een heel lief aanbod en alleen dat je dat wil doen vind ik echt super. Thanksquote:Ik wil best een keer met je winkelen/stappen (volgens mij zijn er wel meer hier die dat best zouden doen), maar dat zijn niet echt dingen die jij leuk vindt denk ik.
het is alleen een date als er de bedoeling bij zit om te kijken of je elkaar leuk vind voor relatie...quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Telt een date als je met je vriend(in) iets gaat doen?
Als ik dat mee ga tellen dan own ik dit topic.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Telt een date als je met je vriend(in) iets gaat doen?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:51 schreef twi het volgende:
Samenvatting van het topic: benzin hengelt snoeihard een stapavond met mfn binnen en wijst 'm af.
Vind ik ook. Je hebt meteen veel stof om te praten en je ziet meteen wat iemand bezig houd etc.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:50 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet wat er zo eng is aan bij iemand thuis zijn. Ik vind het juist een stuk chiller.
Ja, dat hadden we al gehad. Er moet meer zijn dan slechts vriendschap.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
het is alleen een date als er de bedoeling bij zit om te kijken of je elkaar leuk vind voor relatie...
spreek ook wel eens met de tandarts af om langs te komen bij hem in de praktijk, maar noem dat geen date haha
Wat schattig, een kleine smiley.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]Wat omschrijf je het toch weer leuk.
Ik ga even huilen in mijn kussen.![]()
ja, dat is volgens mij een "date"quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we al gehad. Er moet meer zijn dan slechts vriendschap.
Maar je date dus alleen voordat je een relatie aangaat zeg maar.
Dan is het voor mij zo'n 3 jaar geleden denk ik.
Lief hè, ik vroeg me al af of hij mee zou verkleinen maar ja dus.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat schattig, een kleine smiley.
Ja, die vind ik ook leukquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
We shall see.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das wel een beetje overkill, niet?
Mja.. dan zien mensen allemaal gitaren en verwachten ze heel wat, terwijl ik helemaal niet zo goed benquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:53 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Vind ik ook. Je hebt meteen veel stof om te praten en je ziet meteen wat iemand bezig houd etc.
oeeee dus wij gaan daten zaterdagquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, dat is volgens mij een "date"
al zeg ik ook wel eens dat ik ga daten met vriendinnen, maar dat is dna weer eh.. omdat dat gezellig klinkt (en omdak dan ook een keer zeg dak date haha)
Wat nu als een tandarts je op een afspraakje vraagt bij hem thuis, en hij heeft een praktijk-aan-huis?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
het is alleen een date als er de bedoeling bij zit om te kijken of je elkaar leuk vind voor relatie...
spreek ook wel eens met de tandarts af om langs te komen bij hem in de praktijk, maar noem dat geen date haha
hahaha ik ken het. verzamel basgitaren. Zien ze het verschil niet met een gewone gitaren. Speel eens een liedje. Euhmmm laat maar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:56 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja.. dan zien mensen allemaal gitaren en verwachten ze heel wat, terwijl ik helemaal niet zo goed ben
Het is meer zo dat mfn benzin zo zielig vindt denk ik. Daarnaast weet ze dat ze zoiets gerust kan aanbieden omdat ik er toch niet op in gaquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:51 schreef twi het volgende:
Samenvatting van het topic: benzin hengelt snoeihard een stapavond met mfn binnen en wijst 'm af.
Heh, je hoeft niet te huilen, het ligt niet aan jou dat ik zo'n stumper benquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]Wat omschrijf je het toch weer leuk.
Ik ga even huilen in mijn kussen.![]()
jep... kan ik iets coowl in mn dagboek schrijvenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oeeee dus wij gaan daten zaterdag
dat je zo'n stumper bent??quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is meer zo dat mfn benzin zo zielig vindt denk ik. Daarnaast weet ze dat ze zoiets gerust kan aanbieden omdat ik er toch niet op in ga
[..]
Heh, je hoeft niet te huilen, het ligt niet aan jou dat ik zo'n stumper ben![]()
![]()
Als ik cooler was geweest dan had ik in elk geval een middagje afgesproken, gewoon om te kijken of ik dat kan en leuk vind.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jep... kan ik iets coowl in mn dagboek schrijven
lief dagboek
vandaag had ik een date whoop whoop..!
het was met CA, das jammer, want oficieel is dat geen echte date, maar zo noem ik dat wel
slaap lekker en tot morgen lief boek!
Hmm, misschien kom je er over een tijdje dan nog op terug. Dan hoor ik het wel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is meer zo dat mfn benzin zo zielig vindt denk ik. Daarnaast weet ze dat ze zoiets gerust kan aanbieden omdat ik er toch niet op in ga
[..]
Heh, je hoeft niet te huilen, het ligt niet aan jou dat ik zo'n stumper ben![]()
![]()
Als ik cooler was geweest dan had ik in elk geval een middagje afgesproken, gewoon om te kijken of ik dat kan en leuk vind.
Ik wil ook zielig zijnquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:58 schreef benzin het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:58 schreef Partingglass het volgende:
[..]
hahaha ik ken het. verzamel basgitaren. Zien ze het verschil niet met een gewone gitaren. Speel eens een liedje. Euhmmm laat maar.
ghehehe rob krijgt een hartverzakking"WATTTT WIE IS SNARF!!!! IK ZAL HEM VERMORZELEN AL IS HET HET LAATSTE WAT IK DOE....!!"quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Dan kan ik zaterdag op Facebook zetten.... Vanavond een dat met..... SNARF!
Whehehehe
Hij deed wat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:51 schreef twi het volgende:
Ja kijk, dat is gelijk alweer een heel ander scenario...quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wanneer ga je mee schoenen voor mij kopen?
Ik ook.quote:
Als je cooler was geweest?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:58 schreef benzin het volgende:
Ja sorry, beter je best doen op het zielig zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ja kijk, dat is gelijk alweer een heel ander scenario...
ik schrijf dan wel je echt naamquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe rob krijgt een hartverzakking"WATTTT WIE IS SNARF!!!! IK ZAL HEM VERMORZELEN AL IS HET HET LAATSTE WAT IK DOE....!!"
Er zijn er die dat kunnen ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:01 schreef LostInSpace het volgende:
[..]![]()
Toch kun je met een basgitaar wel coole dingen doen. Funky basloopjes etc.
Precies, voor je het weet is het een gezellige avond.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:03 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Als je cooler was geweest?
Wtf man. Het is maar even afspreken met een vrouw.
Gaan feesten is ook niet mijn ding, maar ergens wat drinken en een beetje babbelen is toch niet zo een opgave?
je bent niet geband hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:06 schreef SiIk het volgende:
Oh wacht, ik was zeker guest nadat ik m'n browser opnieuw opstartte
juistem!quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik schrijf dan wel je echt naam
Anders denkt-ie: Snarf! Frans!!! Hahahahaha
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja sorry, beter je best doen op het zielig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het niet altijd even ging tussen mij en mijn vriendin, ging ik wel eens daten met een heel knap meisje. Maar ze zag me slechts als broertje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, dat is volgens mij een "date"
al zeg ik ook wel eens dat ik ga daten met vriendinnen, maar dat is dna weer eh.. omdat dat gezellig klinkt (en omdak dan ook een keer zeg dak date haha)
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]You can do better than thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a long line down from heaven.
[..]Ik mis een grote snottebel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]letterlijke reactie "ghehehe oh mijn god...."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
[..]Je hebt een vitrinekast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
signatuurloos
Dat is zo klote he. Klagen dat ze nooit een lieve kerel tegen komen maarde liefste kerel zijn ze al lang tegen gekomen. Maa rdie is dat lieve knuffelbeer "broertje"quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het niet altijd even ging tussen mij en mijn vriendin, ging ik wel eens daten met een heel knap meisje. Maar ze zag me slechts als broertje.![]()
En zich iedere keer afvragend waarom ze nooit een lieve kerel trof, maar alleen klootzakken.
Thanks, het aanbod doet me al goedquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm, misschien kom je er over een tijdje dan nog op terug. Dan hoor ik het wel.
Ik heb al geprobeerd ze in te smeren met kunstmest. Tot nu toe nog geen resultatenquote:
Dat is niet iets wat ik elke dag doe, de laatste keer dat ik zoiets deed was in december, en dat was min of meer per ongeluk en toen kon ik er niet meer onderuitquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:03 schreef LostInSpace het volgende:
Als je cooler was geweest?
Wtf man. Het is maar even afspreken met een vrouw.
Trustenquote:
En nooit gezegd dat ze op de verkeerde kerels valt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:09 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dat is zo klote he. Klagen dat ze nooit een lieve kerel tegen komen maarde liefste kerel zijn ze al lang tegen gekomen. Maa rdie is dat lieve knuffelbeer "broertje"
Ja, ik werd er gek van. Maar op een gegeven moment werd ze ook een beetje een slet. Toen hoefde het sowieso al niet meer voor mij.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:09 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dat is zo klote he. Klagen dat ze nooit een lieve kerel tegen komen maarde liefste kerel zijn ze al lang tegen gekomen. Maa rdie is dat lieve knuffelbeer "broertje"
Niet aardig!quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
letterlijke reactie "ghehehe oh mijn god...."
Zulke vrouwen gewoon meteen `dumpen` kaneelquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik werd er gek van. Maar op een gegeven moment werd ze ook een beetje een slet. Toen hoefde het sowieso al niet meer voor mij.
sorry, maar ik wilde niet jokkenquote:
Het was niet alsof ik niet al een relatie had ofzo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zulke vrouwen gewoon meteen `dumpen` kaneel
Het zijn ook gewoon mensen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:10 schreef benzin het volgende:
Dat is niet iets wat ik elke dag doe, de laatste keer dat ik zoiets deed was in december, en dat was min of meer per ongeluk en toen kon ik er niet meer onderuit
Ik houd niet van spanning.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:14 schreef dawg het volgende:
alleen lief is niks aan. als een vrouw alleen ja en amen zegt en tot in den treure luistert, nooit wat tegengas of zo, dan is er ook geen spanning.
Vandaar dat `dumpen` ook tussen haakjes stondquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was niet alsof ik niet al een relatie had ofzo.
Haha dat is helemaal kut. Is ze aan het rondsletten en vertelt ze al die verhalen aan jou, terwijl jij niet magquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik werd er gek van. Maar op een gegeven moment werd ze ook een beetje een slet. Toen hoefde het sowieso al niet meer voor mij.
Weet ik ook ergens wel, maar het voelt niet zo. Als ik een meisje zie dan voel ik me per definitie gewoon niet op mijn gemak. Ik vind het echt heel moeilijk en ingewikkeld om met meisjes om te gaan. Ik hoop dat ik ooit op een dag daar een beetje aan wen zodat dat normaal wordtquote:
he vanmiddag (of gister??) hadden we de discussie exact anderom...quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:14 schreef dawg het volgende:
alleen lief is niks aan. als een vrouw alleen ja en amen zegt en tot in den treure luistert, nooit wat tegengas of zo, dan is er ook geen spanning.
wellicht dat mannen er toch sneller wat mee beginnen, om verschillende redenen.
Ik hoef die spanning nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:14 schreef dawg het volgende:
wellicht dat mannen er toch sneller wat mee beginnen, om verschillende redenen.
Waarom zie je meisjes niet gewoon als mensen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik ook ergens wel, maar het voelt niet zo. Als ik een meisje zie dan voel ik me per definitie gewoon niet op mijn gemak. Ik vind het echt heel moeilijk en ingewikkeld om met meisjes om te gaan. Ik hoop dat ik ooit op een dag daar een beetje aan wen zodat dat normaal wordt
jij bent die ene uitzondering!quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik houd niet van spanning.
Je wordt op een dag wakker, loopt naar het centrum, en spreekt spontaan een meisje aan, ze vindt je leuk, jullie gaan daten, jullie krijgen een relatie en zijn de rest van jullie leven gelukkig samen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik ook ergens wel, maar het voelt niet zo. Als ik een meisje zie dan voel ik me per definitie gewoon niet op mijn gemak. Ik vind het echt heel moeilijk en ingewikkeld om met meisjes om te gaan. Ik hoop dat ik ooit op een dag daar een beetje aan wen zodat dat normaal wordt
Het direct zijn heeft daar weinig mee te maken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:15 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Haha dat is helemaal kut. Is ze aan het rondsletten en vertelt ze al die verhalen aan jou, terwijl jij niet mag![]()
Ik ben veel te direct en eerlijk om gezien te worden als "broertje".
Wat, zijn meisjes mensen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Waarom zie je meisjes niet gewoon als mensen.
niet gelezen. ik spreek ook alleen voor mezelf.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
he vanmiddag (of gister??) hadden we de discussie exact anderom...
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
ok, ik forum te veel... ben te lui om te zappen, dus 24kitchen staat aan op tv... (heerlijk al dat eten!) maar die kookmeneer zei dat hij een kaneelstokje erbij zou doen...
dacht meteen "heee kaneelstokje die ken ik!"
Vage shit.. ik vind het juist makkelijker om met vrouwen om te gaan dan met mannen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben ook heel bekend. 167.000 hits op google.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
ok, ik forum te veel... ben te lui om te zappen, dus 24kitchen staat aan op tv... (heerlijk al dat eten!) maar die kookmeneer zei dat hij een kaneelstokje erbij zou doen...
dacht meteen "heee kaneelstokje die ken ik!"
Heb ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Vage shit.. ik vind het juist makkelijker om met vrouwen om te gaan dan met mannen.
Met mannen ben ik veel meer op mijn hoede, je hebt dan automatisch toch altijd onderlinge competitie en je moet oppassen met wat je zegt. It can and will be used against you.
Met vrouwen kan ik gewoon gezellig praten en mezelf zijn.
Lelijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
Offtopic, van vinden jullie van deze UI
[ afbeelding ]
ik ken je niet maar dat lijkt me ook wat overdreven hoor. je komt normaal over etc.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Weet ik. Eigenlijk ben ik gewoon een freakshow.
Dat heb ik ook. De mensen waar ik het meeste mee omga zijn allemaal vrouwen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Vage shit.. ik vind het juist makkelijker om met vrouwen om te gaan dan met mannen.
Met mannen ben ik veel meer op mijn hoede, je hebt dan automatisch toch altijd onderlinge competitie en je moet oppassen met wat je zegt. It can and will be used against you.
Met vrouwen kan ik gewoon gezellig praten en mezelf zijn.
Hij kijkt sneaky.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
Offtopic, van vinden jullie van deze UI
[ afbeelding ]
leuk hè, ik ergerde een beetje aan de kwaliteit van mijn vorige UI, dus daarom een nieuwe.quote:
Ik ben heel erg zeer gedaan door meisjes en sindsdien ben ik een beetje in een wereldje terecht gekomen waar niet zoveel vrouwen zijn. Mijn enige herinneringen aan vrouwen zijn pijnlijk en ik doe er geen nieuwe ervaringen mee op.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Waarom zie je meisjes niet gewoon als mensen.
In mijn dromen is het andersom, het meisje spreekt mij aan en stelt me op mijn gemakquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je wordt op een dag wakker, loopt naar het centrum, en spreekt spontaan een meisje aan, ze vindt je leuk, jullie gaan daten, jullie krijgen een relatie en zijn de rest van jullie leven gelukkig samen?
Dream on
Dan nog steeds.. dream onquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben heel erg zeer gedaan door meisjes en sindsdien ben ik een beetje in een wereldje terecht gekomen waar niet zoveel vrouwen zijn. Mijn enige herinneringen aan vrouwen zijn pijnlijk en ik doe er geen nieuwe ervaringen mee op.
Daarnaast vind ik vrouwen gewoon moeilijk omdat ze heel anders denken dan ik en blegh.
[..]
In mijn dromen is het andersom, het meisje spreekt mij aan en stelt me op mijn gemak
Wel even wennen zo, zonder Tommy Lee Two-face.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
leuk hè, ik ergerde een beetje aan de kwaliteit van mijn vorige UI, dus daarom een nieuwe.
Van die vrouwelijke vrieden van je, krijg je daar nooit gevoelens voor/zou je daar nooit iets mee willen doen? Eerlijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:22 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. De mensen waar ik het meeste mee omga zijn allemaal vrouwen.
Dat zou ideaal zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:26 schreef Partingglass het volgende:
@Benzin, hele domme vraag en op mannen vallen dan? Dan heb je dat probleem niet.
Heeft het nut als ik je dat nog een keer zeg?quote:
Inderdaad, wordt homo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:26 schreef Partingglass het volgende:
@Benzin, hele domme vraag en op mannen vallen dan? Dan heb je dat probleem niet.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dream Work until your dreams come true!
Slaap lekker!quote:
Welterusten! Ik ga met je mee!quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:21 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ben echt te moe... zit echt te gieren om dit stomme 24kitchen... lijk wel stoned ofzo...
"mango past erbij en het is bovendien heel kleurrijk"
ghehehhehe ik denk dak moet gaan slapen
Ik ken ze allemaal van toen ik nog getrouwd ben dan sluit je zo'n gevoelens uit of je gaat er niet op in. Met een meisje ooit lang geleden op lowlands een klik gehad dat ik dacht damn als ik nu mee haartent in ga dan gebeurt er meer dan alleen slapen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Van die vrouwelijke vrieden van je, krijg je daar nooit gevoelens voor/zou je daar nooit iets mee willen doen? Eerlijk
Nieuwe ervaringen met vrouwen opdoen.quote:
met mij mee..!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welterusten! Ik ga met je mee!
Welterusten allemaal
Ik rust mijn kaas.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of a-seksueel. Problem solved!
Waarschijnlijk niet. Ik verwacht sowieso niet echt dat dingen beter worden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heeft het nut als ik je dat nog een keer zeg?
Dat zou fantastisch zijn, ik heb dat op een gegeven moment ook gewild, maar dat doe je niet zo maar even. Daarnaast zou dat niet het probleem oplossen. Ik wil gewoon relaxed met meisjes kunnen omgaan, leuke gesprekken hebben, mezelf op mijn gemak voelen. Daar moet ik naartoe.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:26 schreef Partingglass het volgende:
Settling for less, omdat je anders niet durftquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:26 schreef Partingglass het volgende:
Heel lastig. Ik kan je daar geen advies in geven. gewoon normaal contact met vrouwen gaat voor mij bijna als vanzelf. Mijn ex noemde dat mijn "roze" kantjes.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Ik verwacht sowieso niet echt dat dingen beter worden.
[..]
Dat zou fantastisch zijn, ik heb dat op een gegeven moment ook gewild, maar dat doe je niet zo maar even. Daarnaast zou dat niet het probleem oplossen. Ik wil gewoon relaxed met meisjes kunnen omgaan, leuke gesprekken hebben, mezelf op mijn gemak voelen. Daar moet ik naartoe.
Ik moest vandaag uitleggen welke proces ik moet doorlopen bij het werk dat ik aflever.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Ik verwacht sowieso niet echt dat dingen beter worden.
[..]
Dat zou fantastisch zijn, ik heb dat op een gegeven moment ook gewild, maar dat doe je niet zo maar even. Daarnaast zou dat niet het probleem oplossen. Ik wil gewoon relaxed met meisjes kunnen omgaan, leuke gesprekken hebben, mezelf op mijn gemak voelen. Daar moet ik naartoe.
Well, it explains a lot.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:31 schreef benzin het volgende:
Dat zou fantastisch zijn, ik heb dat op een gegeven moment ook gewild, maar dat doe je niet zo maar even. Daarnaast zou dat niet het probleem oplossen.
Mee eensquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:35 schreef dawg het volgende:
benzin, stop eens je met vrouwen bezighouden totdat je wat aan je zelfbeeld hebt gedaan. lijkt me veel verstandiger. probleem bij de bron aanpakken.
vrouwen gaan niet bij je aanbellen en vragen of je met ze wilt trouwen.
Waarom zou ik gedreven moeten zijn om op mannen te gaan vallen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:37 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Well, it explains a lot.
Je hebt gewoon geen drive.
Het probleem zit hem niet per se in mijn zelfbeeld, maar meer in vrouwen en hoe ze met mij om zijn gegaan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:35 schreef dawg het volgende:
benzin, stop eens je met vrouwen bezighouden totdat je wat aan je zelfbeeld hebt gedaan. lijkt me veel verstandiger. probleem bij de bron aanpakken.
vrouwen gaan niet bij je aanbellen en vragen of je met ze wilt trouwen.
Je moet gedreven zijn om iets te gaan doen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom zou ik gedreven moeten zijn om op mannen te gaan vallen?
Jij maakt toch ook een uitzondering voor Beyoncé?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:38 schreef Sinosappel het volgende:
Alsof je zomaar op een ander geslacht kan gaan vallen
Wat is deze
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:40 schreef twi het volgende:
[..]
Jij maakt toch ook een uitzondering voor Beyoncé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |