De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor eentje?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Man of vrouw?
[..]
Oeh, ben jij er zo eentje.
Dat vraag ik mij ook afquote:
zon eendje met een snavelquote:
Je kan bij mij voor de deur gratis parkeren. Dan reis je met het OV met mij mee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bedoelt de minimeet?
Ik denk niet dat ik dat ga redden.... en ik zit nogal met parkeren denk ik.
Ik weet niet hoe dat allemaal moet hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:10 schreef marbasnarf het volgende:
parkerken... nee joh... gewoon met de metro komen!
en de mysterieuze gast... heb t vermoeden dat t man is, maar heb daar geen concreet bewijs van
Om hoe laat is dat dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan bij mij voor de deur gratis parkeren. Dan reis je met het OV met mij mee.Ik ga wel op tijd naar huis, want ik heb geen zin in de nachtbus.
Geef je snarf wat zout is ze minder flauwquote:
Knuffel om warm te worden?quote:
moest stiekem heel erg om mn eigen grapje lachen...!! =Dquote:
Ik heb geen idee eigenlijk.quote:
Nah ik voer d'r wel suiker, ik hou meer van zoetquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geef je snarf wat zout is ze minder flauw
suiker..... gehehehehe dan stuiter ik en roep ik alleen maar gekke dingen hahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah ik voer d'r wel suiker, ik hou meer van zoet
Beter hahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah ik voer d'r wel suiker, ik hou meer van zoet
Ik hoopte slechts iets te insinueren en dat jij iets schaamtevols zou bekennen.quote:
Alleen maar leukquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
suiker..... gehehehehe dan stuiter ik en roep ik alleen maar gekke dingen haha
Vertrek of thuiskomst?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk.Laatste bus rond 12 uur, laatste metro/tram nog wel iets later, maar dan moet ik een stukje door zuid lopen en dat durf ik niet alleen.
Eerder opstaan, vriendquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoopte slechts iets te insinueren en dat jij iets schaamtevols zou bekennen.
Cool, ik doe mee!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
suiker..... gehehehehe dan stuiter ik en roep ik alleen maar gekke dingen haha
haha nou is soms echt triest... vooral als jedoor de supermarkt looptquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen maar leukga je nog harder lachen om je eigen grapjes
Val wel in de leeftijdscategoriequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:55 schreef LostInSpace het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst mensen van Fok! ontmoeten in Rotterdam..
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen
Als er hier toevallig nog mensen zijn die ook willen komen.. be my guest
Ow.....als het vertrek was dan had ik dat wel gered....quote:
Maar?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Val wel in de leeftijdscategorie.
zin inquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:10 schreef marbasnarf het volgende:
parkerken... nee joh... gewoon met de metro komen!
en de mysterieuze gast... heb t vermoeden dat t man is, maar heb daar geen concreet bewijs van
ja beetje wel misschien. Ach laat ze maar denken tochquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha nou is soms echt triest... vooral als jedoor de supermarkt loopt
jij mag datquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
Mogen we seks hebben met de mysterieuze gasten?
we kunnen hem in de veiling zetten en t geld aan een goed doel geven...?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
Het is leuk om mysterieuze wagenzieke mensen te vervoeren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef Joysa het volgende:
het is ook leuk om mysterieuze gast te zijn
Ik zou wachten tot je weet hoe hij/zij eruit zietquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
vergeet je theetje niet !quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
ik kan amper typen... even deken erbij pakken om op te waremen
Nee, dat is niet grappigquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is leuk om mysterieuze wagenzieke mensen te vervoeren.
Wow dt is een idee...quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
we kunnen hem in de veiling zetten en t geld aan een goed doel geven...?
Wordt wel partijtje huilen als de gast een jaar of 90 en zwerver blijkt te zijn haha
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wow dt is een idee...
We gaan onze gast veilen! En van het geld kopen we de hele avond drankjes
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is leuk om mysterieuze wagenzieke mensen te vervoeren.
het is een manquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:22 schreef Myraela het volgende:
Ik hoef geen seks met de mysterieuze gast te hebben. Ik dacht meer dat het misschien iets is voor jofu.
oh die wil dat misschien ook wel haha... durf je de blinde gok te wagen..??quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:22 schreef Myraela het volgende:
Ik hoef geen seks met de mysterieuze gast te hebben. Ik dacht meer dat het misschien iets is voor jofu.
Ehm, dunno, hihiquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh die wil dat misschien ook wel haha... durf je de blinde gok te wagen..??
veels te koud man, zoiets kun je beter szomerss doenquote:
aaaahw, had ook wel gedacht dat je meer behoefte had aan een warme douche dan aan mij, mag je zaterdag 2 theetjes =Dquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
staat al klaar...
ik dacht zal ik Snarf bellen.... voor theetje. maar ik had het zooooooo koud
Ik een wagenziek kind in de bus, en ze redde het vandaag weer eens niet tot school terugquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had 2 wagenzieke dames in de auto.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had 2 wagenzieke dames in de auto.
Dan zuigt je rijstijl wel heel erg als je er zelf wagenziek van wordtquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik word ook altijd wagenziek als ik met iemand mee rijd.
Ook als ik zelf rijd, maar dat ligt aan mijn rijstijl
Oh, maar ik doe niet aan seks met mannen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is een man
Jij kwam niet he zaterdag
Kut man. Moet je het zelf schoonmaken?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik een wagenziek kind in de bus, en ze redde het vandaag weer eens niet tot school terug
Hehehe, dat is wel ernstig. Gewoon als een oud wijf rijden, net als ik. Heb je nergens last van.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik word ook altijd wagenziek als ik met iemand mee rijd.
Ook als ik zelf rijd, maar dat ligt aan mijn rijstijl
zit aan de marsepein-rum.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaaahw, had ook wel gedacht dat je meer behoefte had aan een warme douche dan aan mij, mag je zaterdag 2 theetjes =D
Helaas wel, maar was echt een mini beetje gelukkig..quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut man. Moet je het zelf schoonmaken?
[..]
Hehehe, dat is wel ernstig. Gewoon als een oud wijf rijden, net als ik. Heb je nergens last van.
Leukquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, maar ik doe niet aan seks met mannen.
Mja, misschien toch wel, ik kijk nog wel even.
Jaah, ik heb Myr niet meer gezien sinds euh.. Die Meet Bij haar thuis geloof ik..quote:
Kwestie van erg ongeduldig zijn, maar eigenlijk een zwakke maag hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zuigt je rijstijl wel heel erg als je er zelf wagenziek van wordt
Ik kan zooo fucking soepel rijden, dat niemand wagenziek wordt, behalve dus dat ene kind.. Maar die maakt zich er al druk om voordat ze instapt, en ook bij haar ouders.. Dus het zit te diep tussen d'r oren om het eruit te krijgen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:28 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Kwestie van erg ongeduldig zijn, maar eigenlijk een zwakke maag hebben
aardbei slagroom jamjam, heb je die gehaald? wil morgen 9als ik niet vergeet) ook ff die halenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zit aan de marsepein-rum.
ben benieuwd naar de aardbei-slagroom
Als mensen gewoon rustig en soepel rijden, heb ik meestal ook geen last.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan zooo fucking soepel rijden, dat niemand wagenziek wordt, behalve dus dat ene kind.. Maar die maakt zich er al druk om voordat ze instapt, en ook bij haar ouders.. Dus het zit te diep tussen d'r oren om het eruit te krijgen..
nee die heb ik nog niet gehaaldquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aardbei slagroom jamjam, heb je die gehaald? wil morgen 9als ik niet vergeet) ook ff die halen
Klein faaltje jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:32 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Als mensen gewoon rustig en soepel rijden, heb ik meestal ook geen last.
Wel jammer dat ik zelf altijd loop te harken met die koppeling, in z'n 2 doortrap en bochten iets te abrupt neem. En dan vervolgens mezelf niet lekker voelen
#fail
Mjah, maar wel handiger als je dat gewoon al vantevoren doetquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:38 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ik daarna rustiger ga rijden
I know.. hardleersquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar wel handiger als je dat gewoon al vantevoren doet
half fok?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:49 schreef DigitalGirl het volgende:
Heeft ca trouwens half fok op haar facebook?![]()
Sowieso 55. Want wij hebben 55 gemeenschappelijke vrienden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
half fok?
hoezo?
Mischien een stuk of 40 ofzo?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso 55. Want wij hebben 55 gemeenschappelijke vrienden.
morgenavond ga ik bij Jacq eten en daarna schaatsenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:57 schreef marbasnarf het volgende:
psst CA heb je morgen misschien tijd om even met mij iets (=kast) op te halen?
moet nog bevestiging krijgen hoor en kan opzich ook wel alleen, maar dan kunnen we misschien savonds samen eten?
56quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso 55. Want wij hebben 55 gemeenschappelijke vrienden.
Kasten sjouwen, ik heb er genoeg van evenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
savonds... meeste mensen zijn om 6uur thuis, dus dacht zelf zo rond 7... maar maakt niet uit joh... heb meneer een mailtje gestuurd of hij m voor me wil demonterenregel ik morgen ff schroevendraaiers (mijne natuurlijk kwijt) en dan zet ik m in elkaar... wel hopen dat dit keer geen planken/kasten in mn trapgat vast zitten haha
quote:Verkapte ik-voel-me-rot-dus-ik-wil-een-knuf-post![]()
Deze beste man snapt 'm. Ouwe stalkert.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar charmed heef twi, Myra niet.
Knuffel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:07 schreef benzin het volgende:
Bijna valentijnsdag jongensZit erover te denken die dag vrij te nemen van mijn werk zodat ik niet naar buiten hoef en lekker op bed kan blijven liggen
[..]
En de komende twee weken zul je niet overal geconfronteerd worden met al die zut in winkels, advertenties en weet ik veel wat? Ik wil je best knuffelen hoor, daar niet van.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:07 schreef benzin het volgende:
Bijna valentijnsdag jongensZit erover te denken die dag vrij te nemen van mijn werk zodat ik niet naar buiten hoef en lekker op bed kan blijven liggen
[..]
En elke keer als ik dat zie dan voel ik de leegtequote:Op woensdag 8 februari 2012 22:08 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat een onzin benzin, alle andere dagen bestaan er ook stelletjes die leuke dingen met/voor elkaar doen.
Goede reden om niet in bed te gaan liggen treuren, maar weer een stap de goede richting op te nemen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef benzin het volgende:
[..]
En elke keer als ik dat zie dan voel ik de leegteHet is gewoon elk jaar weer zo'n moment waarop ik me realiseer dat ik weer niet heb bereikt wat ik wilde bereiken. De betekenis is puur symbool, net als de betekenis van mijn verjaardag, kerst en oud en nieuw.
Ik moet een beetje in de gaten houden wat er allemaal gebeurd natuurlijk met de dames. Als er straks 1 single wordt, ben ik er natuurlijk als de kippen bij.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
Deze beste man snapt 'm. Ouwe stalkert.
Geeft twi een knuffel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:11 schreef twi het volgende:
Ik wil ook een knuffel, ondanks dat ik geen zier om Valentijnsdag geef.
Wat een ratrace. Ik heb daar gewoon helemaal geen zin meer inquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet een beetje in de gaten houden wat er allemaal gebeurd natuurlijk met de dames. Als er straks 1 single wordt, ben ik er natuurlijk als de kippen bij.
Ik zou willen dat ik dat kon, maar ik heb op zulke dagen niet echt energie over. Misschien vandaag, misschien morgen, misschien de dag na valentijnsdag. Maar op die dag kan de hele wereld me even gestolen worden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goede reden om niet in bed te gaan liggen treuren, maar weer een stap de goede richting op te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |