Jaaaaa superquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Dico hoe was het in engeland?
Whut ga je er wonen?!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaaaaa superben blij dat ik er over 3 jaar ga wonen
ben nu pics aan het bekijken
![]()
Hoezo wonen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaaaaa superben blij dat ik er over 3 jaar ga wonen
ben nu pics aan het bekijken
![]()
SSHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
le fu... Complete Holland collectie voor 70 eurie op ebay
Ze staan nog niet op TDquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Echt? Dat is maar 9 euro duurder dan 9 opi's van tdquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nice! welken studie ga je doen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:38 schreef Diconnected het volgende:
Wonen omdat ik met de studie die ik ga doen in september, je in het 3e jaar 8 maanden op een University gaat wonen in de UK
Wat leuk!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:38 schreef Diconnected het volgende:
Wonen omdat ik met de studie die ik ga doen in september, je in het 3e jaar 8 maanden op een University gaat wonen in de UK
IK HEB EEN SPIDERPIG TRUIquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
Spiderman op tv
spiderpig... spiderpig.........
Heb je een link? En is die 70 incl verzending?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het zo absurd om 70 euro aan nagellak te kopen.
Maar Holland collectie![]()
En op TD zou het ongeveer hetzelfde zijn geweest..
Maar ik heb net een hont gefaald
PIC !!!! NUUUUUUUquote:
Mijn autisten-hart is zeer blijde, de cupmaten-lijst is compleetquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:39 schreef milka82 het volgende:
Nagel, vul dan mijn gegevens ook even aan... 80 B, Marlboro Light, milf van twee
International Degree in English and Educationquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nice! welken studie ga je doen?
Does whatever a spiderpig doesquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
Spiderman op tv
spiderpig... spiderpig.........
Inclusief jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je een link? En is die 70 incl verzending?
Foto?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:41 schreef Incantrix het volgende:
Wat cool Dico
tevens: mijn nieuwe BH's zijn erIk twijfel alleen een beetje, degene die ik had (een bustier) lijkt een iets grotere cup te hebben dus nu weet ik niet zo goed of ze goed zitten
Oh, EN: Fantasy Fire is mooiI need more of those
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Inclusief ja
http://www.ebay.nl/itm/NE(...)&hash=item27c3384fa3
Nope maar als je borstkasomvang afneemt, neemt de cupmaat toe.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fixed![]()
En waren Puckz d'r tieten nou gegroeid?
Jah, dat vermoeden had ik alquote:
65H dus?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nope maar als je borstkasomvang afneemt, neemt de cupmaat toe.
Klink leuk!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
International Degree in English and Education![]()
Inc fotoquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:41 schreef Incantrix het volgende:
Wat cool Dico
tevens: mijn nieuwe BH's zijn erIk twijfel alleen een beetje, degene die ik had (een bustier) lijkt een iets grotere cup te hebben dus nu weet ik niet zo goed of ze goed zitten
Oh, EN: Fantasy Fire is mooiI need more of those
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, dat vermoeden had ik almaar nu passen is sowieso geen optie, mijn liefje loopt los op het moment en het is natuurlijk een valentijnscadeautje
Er staat nu 80E...maar het moet zijn 75Fquote:
Fixedquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Er staat nu 80E...maar het moet zijn 75F
Jetsers...I haz them
Ik heb hem weggekliktquote:
quote:
Ik heb er 8 gekocht voor net geen ¤ 50 vandaag.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja waar dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb er 8 gekocht voor net geen ¤ 50 vandaag.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb er 8 gekocht voor net geen ¤ 50 vandaag.
You'll find a wayquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:50 schreef BGTes het volgende:
Ik wil er zooooo graag een paarBlij dat ik geen CC heb..
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
You'll find a wayNet zoals met td
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:51 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja ik weet hetben
ook al aan het overhalen een CC te nemen, zonder mijn ware bedoelingen te onthullen
dooie mus enduzoquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik was het even aan het nakijken, maar hij shipt niet naar NL helaasch
Ditquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:51 schreef Lindytje het volgende:
Hoe groot is den kans dat 12 lakj0ns zo door de douane komen?
+ Wat kost het garpje anders extra?
Ga je hem zelf halen dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik was het even aan het nakijken, maar hij shipt niet naar NL helaasch
Met de waterfietsquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga je hem zelf halen dan?
(of heb jij webshop-meesteres-voordelen?)
Ja ik heb een adres daar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga je hem zelf halen dan?
(of heb jij webshop-meesteres-voordelen?)
OMG OMG OMGquote:Dimens
Op woensdag 8 februari 2012 17:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wie kies jij? Op basis van dat tabel?
Iemand van rond de 21 maar ze mag niet roken dus Joyca of Dico. Maar UFT niest als een mongool, ook niet erg aantrekkelijk. Ik denk dat ik dan voor MegaMindy ga, met d'r grote jetsers.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had dit geschreven kunnen hebben![]()
19% over de waarde + ¤ 12,50 kosten. Die 19% gaat over de waarde wat er op het pakket staat. Maar als ze het niet vertrouwen vragen ze je om info, een bon ofzo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:56 schreef Lindytje het volgende:
bubs, jij hebt vast een antwoord op douane-vraag
Bwhehehehheequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had dit geschreven kunnen hebben![]()
Lijken wassenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:58 schreef milka82 het volgende:
uiteraard Priem, jij alleenKusjekroel
Oke, thanxquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
19% over de waarde + ¤ 12,50 kosten. Die 19% gaat over de waarde wat er op het pakket staat. Maar als ze het niet vertrouwen vragen ze je om info, een bon ofzo.
Dank je welquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
19% over de waarde + ¤ 12,50 kosten. Die 19% gaat over de waarde wat er op het pakket staat. Maar als ze het niet vertrouwen vragen ze je om info, een bon ofzo.
I iz toch nog in doubtquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ben je niet bang voor de douane?
En dit is maar 9 euro duurder dan wanneer je er 3 minder zou kopen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:03 schreef Debsterr het volgende:
Td is in ieder geval veel duurder: 12 x 6,80 + 40 shipping
quote:Bedankt voor je aankoop
Je betaling van US $94,99 is verwerkt door PayPal. Binnenkort ontvang je per e-mail een betalingsbewijs.
'quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik doe het niet.
Want de belasting heeft mijn machtiging niet verwerkt waardoor deze maand plots duurder uitvalt.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga ze ook bestellen denk ik
Hopelijk brengt verjaardag nog wat leuks op, dan is het van mijn verjaardag.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
'
Daar gaat je verjaardagscadeau voor jezelf
Ik wil ook maar mag nietquote:
Ja datquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik wil ook maar mag niet
quote:Bedankt voor je aankoop
Je betaling van US $94,99 is verwerkt door PayPal. Binnenkort ontvang je per e-mail een betalingsbewijs.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
spiderman is spannend(heb em nog maar 3 keer gezien ofzo
)
[..]
Ja datSuedes nog onderweg ook
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik had ze dus besteld, ikwatsappen bedankt voor mijn verjaarscadeau
quote:
En je hebt alleen maar paypal nodigquote:
quote:
Whaooo vet ! Al een idee wat? Of freehand? Of.. ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]ik laat de tatoeëerder in maart beginnen met een grote backpiece
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lin, voor jou is het echt een verjaardagscadeau
ja had een vast idee met een sierlijke phoenix achtige vogelt met japans water en een lotusbloem daar is ie nou een tekening voor aan het makenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Whaooo vet ! Al een idee wat? Of freehand? Of.. ?
Ik realiseer me net dat ik al een paypal account hebquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En je hebt alleen maar paypal nodig
Ik heb gevraagd voor gift twv 20quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem net gemaild of ie max 30 dollar als waarde op de doos wil zetten
Da's hip en jong ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom zegt paypal trouwens 'je' tegen mij
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:15 schreef AmyGrace het volgende:
Zeg.. willen jullie allemaal die hele Holland-collectie ofzo?
Vanmorgen nog niet, euh wat zeg ik, een uur geleden nog nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:15 schreef AmyGrace het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:15 schreef AmyGrace het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd voor gift twv 20
Ik niet, want Hollandquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:16 schreef AmyGrace het volgende:
Ik wil er maar 3 ofzo.. maar ik ben dan ook heul kieskeurig.
hier ook, maar ik mag ze toch pas elf mei kopenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:16 schreef AmyGrace het volgende:
Krijg je ze dan niet opgestuurd? vanwege je blog enzoquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:16 schreef AmyGrace het volgende:
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Krijg je ze dan niet opgestuurd? vanwege je blog enzo
Weer een illusie minderquote:
Want?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier ook, maar ik mag ze toch pas elf mei kopen
Ik wacht wel tot ze me zelf benaderen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:18 schreef Debsterr het volgende:
OPI is echt heel moeilijk om tussen te komen heb ik het idee.
Ik had ook al vettttt lang geen nagellak besteldquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:18 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb al te lang geen nagellak gekocht. Denk zeker een maand of 3 niet, de laatste bestelling was bij Bubs van een paar zoya's. Dus ik mag wel weer
Ooohhh...quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
bloggers krijgen heus niet alles gratis per definitie he
I know maar daar zal vast weleens iets gratis komenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Dit. En ik ga er ook niet om vragen hoor...quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Haha ik heb me wel aangemeld voor de perslijst maar nog geen bevestigingquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ze me zelf benaderen.![]()
Wat goed van je!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
no buy. Ik heb zoveel nagellak jonge!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zie persoonlijk alleen wel liever mn lak op Amy's nagels dan op die van misslipglans
Af en toe een subtiel balletje opgooien kan anders geen kwaad hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:20 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dit. En ik ga er ook niet om vragen hoor...
Uhm... niet liever op je eigen nagels?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zie persoonlijk alleen wel liever mn lak op Amy's nagels dan op die van misslipglans
Nee als OPI zijndequote:Op woensdag 8 februari 2012 21:22 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Uhm... niet liever op je eigen nagels?![]()
Jouw nagels zijn mooier.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:22 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Uhm... niet liever op je eigen nagels?![]()
vast wel. Grote enveloppe pakken en 1 voor 1 de lakjes erdoor vrottenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Skjoe, envelop-door-brievenbus-duw-koningin, heb jij wel eens 4 opi lakjes in 1 vlop gedaan? Is too much zeker he?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Af en toe een subtiel balletje opgooien kan anders geen kwaad hoor. En jij met jouw blog en jouw nagels verdien je het allemaal ook!
bwhehe thanks!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vast wel. Grote enveloppe pakken en 1 voor 1 de lakjes erdoor vrotten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja een hele collectie swatchen is best een rotklus, dat wel. Ik heb het er wel voor over though, lijken wassenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef AmyGrace het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik zou helemaal gestresst worden van zoveel lakjes denk ik..Het moet wel leuk blijven.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Whaaaa ik heb een bouwvakkersnaaden dat voel ik omdat ik hem brand aan de verwaming die veul te heet staat
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:26 schreef milka82 het volgende:
even een hele kleine trotse moeder spam
AwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Heerlijke foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Cute picturesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Wauw, wat stoer!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een tof kind![]()
Don't come closer, I might hurt you
Serieus?!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
En loller, het college kwam vanmorgen op fok en docent wilde weten wat het nou precies was. Begon klasgenoot over mijn lakjes enzulks. Reputation, I haz.
Gelijk heb jequote:Op woensdag 8 februari 2012 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja een hele collectie swatchen is best een rotklus, dat wel. Ik heb het er wel voor over though, lijken wassen.
Goeden reputatiequote:Op woensdag 8 februari 2012 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
En loller, het college kwam vanmorgen op fok en docent wilde weten wat het nou precies was. Begon klasgenoot over mijn lakjes enzulks. Reputation, I haz.
Wat is dat 'lijken wassen' joh?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja een hele collectie swatchen is best een rotklus, dat wel. Ik heb het er wel voor over though, lijken wassen.
Nagelschaar had een spraakherkennig op haar foon. Die had ze ingesproken; en bij 'like a boss' kwam er 'lijken wassen' te staanquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:28 schreef zoeperzazke het volgende:
Lief Milka!
Ok ik heb een hoofdstuk gemist in de SC, maar wat is dat met dat lijken wassen?
Ditquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gelijk heb je
Jullie doen keiveel voor jullie blogsJullie verdienen eerdere de collecties dan sommigen anderen bloggers die ik al heb gezien online
Ja, die 'ohja' had ik ook ineensquote:
Ik mag hopen van niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Serieus?!Jouw klas lurkt in de sc?!
Lievvquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gelijk heb je
Jullie doen keiveel voor jullie blogsJullie verdienen eerdere de collecties dan sommigen anderen bloggers die ik al heb gezien online
Ja, dat snap ik!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:31 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Lievv![]()
Wat ik dan weer niet snap is dat OPI de hele collectie meegeeft aan een lifestyle blogger die vrijwel nooit nagellakswatches laat zien.Dán had ik ze wel willen hebben.
Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vergeet steeds dat dat voor de mensen die dat niet hebben meegekregen heul raar moet zijn, omdat te zien staanquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:31 schreef PriemGirl het volgende:
Sindsdien is like a boss == lijken wassen
Mail jij OPI even.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik!!
En jouw blog is gewoondus jij moet ze krijgen
Preciés ! Dat bedoel ik.... Dat snap ik dus ook niet.......quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:31 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Lievv![]()
Wat ik dan weer niet snap is dat OPI de hele collectie meegeeft aan een lifestyle blogger die vrijwel nooit nagellakswatches laat zien.Dán had ik ze wel willen hebben.
Ja. Ik zit de hele tijd zo →quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat dat voor de mensen die dat niet hebben meegekregen heul raar moet zijn, omdat te zien staan
Had ik maar een augurkenblog.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Preciés ! Dat bedoel ik.... Dat snap ik dus ook niet.......
En het is niet dat jullie kleine blogs hebben. Maar goeie swatches en veel bezoekers........... En zijn tenminste echte nagellakblogs.
Maar goed.... Qua marketing is voor hun belangrijker om mensen met een blog over augurken te laten swatchen die 10.000 bezoekers per dag hebben; dan 1 die over het onderwerp gaat en maar 2.000 bezoekers.....![]()
Helaasch
Ik heb nu zin in augurkenquote:
Zeg, wil je mijn augurkenblog niet zo afkraken jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Preciés ! Dat bedoel ik.... Dat snap ik dus ook niet.......
En het is niet dat jullie kleine blogs hebben. Maar goeie swatches en veel bezoekers........... En zijn tenminste echte nagellakblogs.
Maar goed.... Qua marketing is voor hun belangrijker om mensen met een blog over augurken te laten swatchen die 10.000 bezoekers per dag hebben; dan 1 die over het onderwerp gaat en maar 2.000 bezoekers.....![]()
Helaasch
Hoeveel blogposts zou je kunnen schrijven over augurken..?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb nu zin in augurken
Was serieus het eerste wat in me opkwam
Kronkel in mijn hersens![]()
Is that a challenge.................quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:35 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Hoeveel blogposts zou je kunnen schrijven over augurken..?
Begin jij maar vast.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is that a challenge.................
wat waar hoe ! Mijn suedes?????????????????quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:35 schreef Lindytje het volgende:
Zijn ze er al?? Zijn ze er al?? Wanneer zouden ze komen???![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
info@opi.com? Mail je dan ook voor mij
?
Ik wilde net gaan typen:quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is that a challenge.................
quote:
Je lust geen augurken..?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan typen:
Challenge accepted
Maar toen dacht ik: oh... wait....
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
wat waar hoe ! Mijn suedes?????????????????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Nee eerder van:quote:
Ik zal morgen eens een mooien mail tikkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
info@opi.com? Mail je dan ook voor mij
?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:37 schreef Debsterr het volgende:
Your payment for US $94.99 has been processed by PayPal. You will receive an email receipt shortly.
Faal nr 3quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:37 schreef Debsterr het volgende:
Your payment for US $94.99 has been processed by PayPal. You will receive an email receipt shortly.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Waat?! Kun je nog brood kopen de rest van de maand?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:37 schreef Debsterr het volgende:
Die van jou komen vast tien minuten eerder dan die van mijquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:35 schreef Lindytje het volgende:
Zijn ze er al?? Zijn ze er al?? Wanneer zouden ze komen???![]()
Ik had al wat extra achter de hand gehouden voor die collectiequote:Op woensdag 8 februari 2012 21:38 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Waat?! Kun je nog brood kopen de rest van de maand?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:37 schreef Debsterr het volgende:
En omgerekend was het iets van 73 nogwat... toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:37 schreef Debsterr het volgende:
Dat moet welquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die van jou komen vast tien minuten eerder dan die van mij
De anti-faal Ipadquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:40 schreef Incantrix het volgende:
ARGH! Dat dan het 'plaats bestelling'-knopje van een webshop het niet doet op de ipad
Gelukkig.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had al wat extra achter de hand gehouden voor die collectie.
Dan verkoop ik de mijne wel weerquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar straks krijg je ze dubbel Debsals we nu gaan mailen.
Hendigquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan verkoop ik de mijne wel weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 weekje met mijn ask producten. Wat ik nu vooral merk: Mijn nagels zijn rete-sterk !
Alle gelresten zijn wel netjes weg
(ok het ziet er nog niet uit; maar goed....)
OHAIquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan verkoop ik de mijne wel weer.
Aah, misschien mag je alleen nagellak falen van je Ipadquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:42 schreef Incantrix het volgende:
Ik was niet eens voor mezelf bezigik moet een logeerbedje voor Stef hebben
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:42 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens.....Wauw, dat is al een heel stuk beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 weekje met mijn ask producten. Wat ik nu vooral merk: Mijn nagels zijn rete-sterk !
Don't come closer, I might hurt you
Doe eens gek, faal ook die hele collectiequote:Op woensdag 8 februari 2012 21:43 schreef AmyGrace het volgende:
Volgens mij faal ik veel te weinig.. (wat nagellak betreft dan) HELP!
Ja maar... ik wil ze niet allemaal.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doe eens gek, faal ook die hele collectie.
Hierboven ergens staat een link naar de hele holland collectie voor nog geen 75 ekkiesquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:43 schreef AmyGrace het volgende:
Trouwens.....Waar had jij het meeste last van? Dat ze breken of scheuren? Of iets anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 weekje met mijn ask producten. Wat ik nu vooral merk: Mijn nagels zijn rete-sterk !
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Trouwens.....Gaat goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 weekje met mijn ask producten. Wat ik nu vooral merk: Mijn nagels zijn rete-sterk !
![]()
Je neemt ze maar allemaalquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:44 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja maar... ik wil ze niet allemaal.
Ja, fuck, ik moet soms ook andere shizzlequote:Op woensdag 8 februari 2012 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Aah, misschien mag je alleen nagellak falen van je Ipad
Ik voel niet eens enige drang om op die link te klikken. Dit is echt niet goed.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hierboven ergens staat een link naar de hele holland collectie voor nog geen 75 ekkies
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wauw, dat is al een heel stuk beter
Lijken wassenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMG ik heb net 75 ekkies aan nagellak uitgegeven
Ik heb wel een adresjequote:Op woensdag 8 februari 2012 21:43 schreef AmyGrace het volgende:
marktplaatsquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:45 schreef Lindytje het volgende:
Oh, Amy, en anders gooi je de rest op marktplaats, dikke winst
Het helpt tegen... alles ! Zo zeggen zequote:Op woensdag 8 februari 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, fuck, ik moet soms ook andere shizzle
PriemWaar haal je die meuk? En hebben ze ook spul tegen splijtende nagels?
Knippenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Het is nog niet je van het; maar producten doen wel hun werk
Maar cuticles moet ik dus volledig afblijven... en ik moet ze voorlopig kort houden... Dus straks maar weer eens knippen(arrrrrrghhhh knippennnnnnnnn
)
Ik volgde je blog nog niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het helpt tegen... alles ! Zo zeggen ze![]()
Maar ik doe mee aan een challenge; dus ik heb die producten toegestuurd gekregen (zie blog).
Je moet ze eigenlijk kort houden tot ze 'goed' gaan groeien. Zo zijn mijn middelvingernagels beiden helemaal geknakt toen (tot in mijn vel) dus ze zijn schuin... half.... en ik wil graag amygrace/debs-style nagelsquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Knippen
Waarom moet je ze eigenlijk kort houden?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:47 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik heb net nog wat bij je besteld joh!
Shhhhhhquote:
Goeden uitlegquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je moet ze eigenlijk kort houden tot ze 'goed' gaan groeien. Zo zijn mijn middelvingernagels beiden helemaal geknakt toen (tot in mijn vel) dus ze zijn schuin... half.... en ik wil graag amygrace/debs-style nagelsDus hou je ze kort tot de foute/schuine kant die afgebroken is; weg is
Aangezien het toch dode tissue is; is het beter om alles 'gelijk' te laten groeien.
Serieus ik moet gewoon marketing gaan doen voor hun productenKen praktisch heul hun instructies vanbuiten
Hum, ik zoek al ca. 15 jaar naar iets dat echt werktquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het helpt tegen... alles ! Zo zeggen ze![]()
Maar ik doe mee aan een challenge; dus ik heb die producten toegestuurd gekregen (zie blog).
Ja ik haaaaaat het gevoel van vijlen. Kan ik echt niet tegenquote:
Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:48 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik volgde je blog nog niet.Nu wel!
Moet van Zoyaquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:50 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
2 Konad plates.![]()
Ik schrok trouwens wel van de Zoya prijzen.. watskeburt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het echt een rotklus om m'n nagels flink korter te moeten maken met een vijl hoor. Maar goed, ze blijven zo wel gezond en sterk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik haaaaaat het gevoel van vijlen. Kan ik echt niet tegen
Maar sowieso knip ik ze bijna nooit. Vijl ze alleen bij. Maar nu was er 1 gescheurd dus moest ik wel kort![]()
Leuk, ik ben benieuwd naar het resultaat over 10 weken!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik heb hem opgestart voor die challange... En algemeen ook een beetje; dus het stelt nog niks voor.
Hoop na de challenge (duurt 10 weken) mooie nagels te hebben; kan ik het ook meer daarop gaan richtenIs al langer dat ik ook wil swatchen; maar met viezen nagels is dat gewoon kut.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Moet van ZoyaAh, zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn nagels zijn echt kei- en keihard. Dus gelukkig hebben ze er bijna geen last van.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:52 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik vind het echt een rotklus om m'n nagels flink korter te moeten maken met een vijl hoor. Maar goed, ze blijven zo wel gezond en sterk.
Doe niet zo gek!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:53 schreef Debsterr het volgende:
Priem, ik vind je compliment heel lief maar er zit nog wel een klasse tussen mijn en Amy's alien nagels in hoor!
Het product dringt ín de nagels; ipv er op te liggen zoals de meeste hardeners etc.... Is verrijkt met lipiden die vooral erg goed zijn voor de nagels. Je zorgt er dus voor dat je nagels zijn eigenlijke 'sterkte' verbetert; door dit te voeden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hum, ik zoek al ca. 15 jaar naar iets dat echt werkt
Dat wist ikmaar als he echt werkt wil ik ook wel zulk spul hebben, op het moment dat mijn nagels niet splijten zijn ze best redelijk sterk (nouja, ok, niet heel sterk, maar dan scheuren ze niet eens in de twee weken af
) maar omdat ze constant splijten is het altijd een sneu zooitje bij mij.. En ik moet ook altijd ridgefiller, en ook dan zie je nog hobbels enzo
Dan zou ik gewoon lekker knippen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn echt kei- en keihard. Dus gelukkig hebben ze er bijna geen last van.
Doe niet zo gekquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:53 schreef Debsterr het volgende:
Priem, ik vind je compliment heel lief maar er zit nog wel een klasse tussen mijn en Amy's alien nagels in hoor!
Ik heb zelfs moeite met knippenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:54 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon lekker knippen.
Je moet ff teruglezen tot aan de OPI Holland faal optiequote:Op woensdag 8 februari 2012 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
nog wat gemist?
even update plx, 3 topics terug lezen![]()
Lins tetters. Iedereen haat elfstedentocht behalve ik. 3 hebben al complete holland collectie gefaald.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
nog wat gemist?
even update plx, 3 topics terug lezen![]()
Ik kom niet op je blogquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI is nog nit op TD toch?
En zou iemand even willen commenten op mijn eerste blogpost? 1 is genoeg, ik wil even testen of alles nu wel goed gaat, vanmiddag namelijk niet
edit: let nog niet op de lelijke layout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |