SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Ja, ik hoorde het.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Elfstedentocht gaat niet door heDus dan ga ik er maar vanuit dat het warmer gaat worden
Echt he.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het.Joy.
Stomme gezeik ook elk jaar, jeetje.
Dank u dank uquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, nice, gefeliciteerd!Hehe, sure.
Op naar de lente jongensquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:34 schreef Henkie94 het volgende:
Maandag wordt het +4 hier schijnbaar.
Ik sluit niemand buiten. Maar ik kan er niks aan doen als de uitnodiging niet bij jou terecht kan.quote:
Dan nog 20 graadjes erbij en het is weer lekker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:34 schreef Henkie94 het volgende:
Maandag wordt het +4 hier schijnbaar.
ik weet voldoendequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik sluit niemand buiten. Maar ik kan er niks aan doen als de uitnodiging niet bij jou terecht kan.
Zoiets.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan nog 20 graadjes erbij en het is weer lekker.
Juist.quote:
Ik mag wel hè?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik sluit niemand buiten. Maar ik kan er niks aan doen als de uitnodiging niet bij jou terecht kan.
Daar ga ik niet over tochquote:
Maar van jou mag ik wel toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over tochIk hoop ook maar dat ik word uitgenodigd.
Van mij mag je wel hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:36 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Maar van jou mag ik wel toch?
Als jij niet mag, ga ik ook niet.
Kusquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Van mij mag je wel hoorIedereen is wat mij betreft welkom.
ook Zweetteef?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Van mij mag je wel hoorIedereen is wat mij betreft welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |