zijn geen mooie waardes, dat weetje hoop ik?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:00 schreef Oksel het volgende:
Compressie:
1: 9,5
2: 8,5
3: 9,25
4: 8,5
Gemeten bij warmte motor.
Gedaan:
- Alle vloeistoffen nieuw
- Alle filters nieuw
- Bougies / contactpuntjes / rotor / verdeelkap
- Kleppen stellen
- Remmen testen
- 5 nieuwe banden besteld
Ben benieuwd wat het resultaat gaat zijn over paar dagen
quote:Hartelijk dank dat u zich heeft aangemeld voor:
Wegenwacht® Europa Service
Met Vervangende Auto Service Buitenland
Aanvullende dekking
Kampeerauto Service Buitenland
Nu is het dus tijd om al die ontstekingsdingen en onderhoudsdingen te doen. Vervolgens een beetje losrijden en dan eens verder zien.quote:
wat is er niet goed aan de compressie dan ?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
zijn geen mooie waardes, dat weetje hoop ik?
TS heeft toch rond de 9B, prima dusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:04 schreef Turquaz52 het volgende:
Wtf.. Gemiddeld hoort een benzine motor tussen de 9 en 12 te hebben en diesels het dubbele..
Kan ook mee te maken hebben met het verouderd techniek..
voor een BMW niet nee...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
zijn geen mooie waardes, dat weetje hoop ik?
dat is vrij simpel te verklarenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:26 schreef Oksel het volgende:
En nu je het over BMW hebt, morgen met mijn eigen 1-serie met 150pk terug naar de chiptuner, hij loopt niet harder dan 190 op de GPS, voorheen liep hij 200. Hij stopt gewoon bij 190, en neemt gas terug tot 160.
thermostaat niet kapot?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:25 schreef Oksel het volgende:
Oh; de temperatuursensor werkt niet meer, dat is wel belangrijk.
Hebben hem een uur aan de computer gehad.. Tunex.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dat is vrij simpel te verklaren
dat zijn de beunhazen tuners, die zeten een weerstandje op de singaal draden, zodat de PCM meer gaat inspuiten, kom je in de hogere snelheden cq toeren, dan is de PCM aan het einde van zn bereik, en stop hij er mee
Kachel wordt warm, koelvloeistof is ook goed.. dus of de kabel is kapot, of de sensor werkt niet meer. Ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
thermostaat niet kapot?
wordt de kachel wel warm ?
koelvloeistof peil in orde?
If it aint broke....quote:Op maandag 20 februari 2012 17:42 schreef Oksel het volgende:
Nieuwe banden zijn besteld.
Moet er nog iets gebeuren met de carburateur? Of werkt die gewoon..
Matig advies aangezien het ding dan ook weer afgesteld moet worden. En ik heb het idee dat TS daar geen ervaring mee heeft.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
If it aint broke....
Als je het ziet zetten kan je de carb uit elkaar halen, schoonmaken en weer in elkaar zetten.
Maar dan heb je wel een revisiesetje nodig waar de juist pakkingen inzitten.
Daarom zei ik ook dat als het goed werkt je er niet aan moet zitten.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Matig advies aangezien het ding dan ook weer afgesteld moet worden. En ik heb het idee dat TS daar geen ervaring mee heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |