lang laden danquote:Op zondag 18 maart 2012 11:48 schreef Resistor het volgende:
Leeglopende accu is makkelijk te controleren: Als je het idee hebt dat het minder dan 10A lekstroom is kan je 1 van de polen lostrekken en er een multimeter (op de 10A-stand) tussen hangen.
Iedere keer een zekering er uit trekken, en als de stroom stopt weet je achter welke zekering je moet zoeken.
Of gewoon een rotte accu.
En 2 accu's is trouwens wel genoeg, 1 startaccu waar je verder niets op aansluit (ook de radio even aan de andere accu hangen), 1 'huishoud'accu welke je bij kan laden met het zonnepaneel.
setquote:
Nou... echt een bak waarmee je naar een Oostblokland op vakantie gaat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:04 schreef Oksel het volgende:
Lang leve Google Cache..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de 4 banden zijn in topstaat. Geen kraakje, geen scheurtje, gloednieuw. Dus dat is grote onzin
Thanks!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:48 schreef JerryLee het volgende:
[..]
set
je hebt er namelijk 2 nodig .
http://www.ecp-auto-onder(...)78/motor/cilinderkop
rechts onder
Ze zijn er ook in siliconenrubber ,dus opnieuw te gebruiken in tegenstelling tot de kurken versie
http://autos.groups.yahoo.com/group/vSAAB/message/33524
Nou, aangezien ik erg weinig kennis heb post ik alles wat kapot gaat hier. Dus je zegt 't maar..quote:Op zondag 8 april 2012 13:02 schreef Anne het volgende:
TS, gaan we er een projecttopic van maken?Want dan tover ik hem even om.
motor is eenderquote:Op maandag 9 april 2012 16:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Thanks!
Kan ik die gewoon in m'n Fordje plakken?
Slang erin, eraan zuigen en leeg laten lopen. Wet van communicerende vaten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:47 schreef Oksel het volgende:
Kut kut KUT kut KUT.
Watertank- en benzinetankdop zitten naast elkaar.. je raadt het al.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb 'm al redelijk leeg gekregen door 't trucje met de slang. Maar ik weet dus niet hoeveel water er nog inzit. Denk erover de tank te demonteren.. of wellicht ergens een 12V pompje te kopen (ruitenwisserpompje?).
Iemand advies?
Yepquote:Op woensdag 18 april 2012 14:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Voor het zelfde geldt heeft hij geen pomp in de tank maar eentje die mechanisch aangedreven is door de nokkenas ofzo.. i dunno, maar als je wel een pomp hebt in de tank dan gewoon daar 12volt op pleuren en zo alles er uit pompen.
Dan zou ik het overhevelen. De benzineslang VOOR de pomp loshalen, een lange(re) slang er aan vast maken (aan de orginele benzineslang) en het dan in een emmer ofzo laten lopen die op de grond staat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:35 schreef Oksel het volgende:
Kan toch gewoon met de startmotor de mechanische pomp aandrijven, en daarmee de tank leegpompen?
Dan moet je echt een stumpert zijn om dat voor elkaar te krijgen..quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:04 schreef 2cv het volgende:
Tegelijkertijd met benzine en startkabels klooien is niet verstandig. Dan is er n.l. een kans dat de brandweer alles weer nat komt maken.
Hoe groot is de kans..?quote:
Tadumquote:Op maandag 9 april 2012 16:03 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nou, aangezien ik erg weinig kennis heb post ik alles wat kapot gaat hier. Dus je zegt 't maar..
Alternatief ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:36 schreef Oksel het volgende:
Twijfel erover of ik deze winter de voorkant demonteer, schuur, opvul en lak.. de plekken zijn toch wel erg slecht helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |