let wel op dat je bij het 12 volt systeem voldoende dikke draad gebruikt.. er loop nl een hogere stroom door, ook je aansluitingen moet goed contact maken, anders krijg je daar warmteontwikkeling (overgangsweerstand)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:36 schreef Oksel het volgende:
Ik mik er altijd lood bij in!
En het waterprobleem is opgelost. Gewoon leeggepompt.
Vandaag de camper weggebracht, wordt een zonnepaneel van 240 Wattpiek op gemonteerd..Omvormer zal morgen binnen komen.
Dan waterpompjes eruit halen, en kijken of ze werken. En elektra goed aanleggen. Dan is't wel beetje klaar. Twijfel erover of ik deze winter de voorkant demonteer, schuur, opvul en lak.. de plekken zijn toch wel erg slecht helaas.
Regel het blok en ruimte, woon je in de buurt van Limburg, dan wil ik je wel een helpende hand bieden..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:35 schreef Oksel het volgende:
Ja, alleen waar haal ik a) een ander blok vandaan wat goed / betaalbaar is, en b) wie gaat 't doen voor me.
Wil d'r een diesel in. Moet ik een blok hebben uit een MKII ofzo.
Ik heb ook een Tukker vriend..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:03 schreef Oksel het volgende:
Tof.Alleen woon in Twente.
Moet eerst een geschikt blok vinden.. maargoed, een diesel betekent ook een andere bak plus alles anders volgens mij.
Er hangt een kat aan je bumper..quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:00 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat net te kijken, da's goedkoper dan hurenquote:Op maandag 10 september 2012 13:46 schreef Mikkie het volgende:
Wel een leipe ruilcamper heb je gekregen van de ANWB
Tja. Omdat ik er geen verstand van heb. En me dit wel wat leek..quote:Op zondag 16 september 2012 18:02 schreef ovhees het volgende:
Waarom een zeldzame 2.0 V6?
Pak dan gelijk een 2.8, die zijn er ook met geharde klepzittingen, zodat je op loodvrij kan rijden.
Nu heb je een motor die wel erg mooi loopt, maar nauwelijks meer vermogen.
(2.0, 2.3, 2.8 zijn hetzelfde, alleen de slag en boring verschilt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop